E46 pytanie czy warto i jest sens to naprawiac

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
lapa
Bywalec forum
Posty: 239
Rejestracja: 29 cze 14, 17:06
BMW: Alpina B3 Coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

#1

Post autor: lapa »

do usuniecia
Ostatnio zmieniony 9 lis 16, 19:54 przez lapa, łącznie zmieniany 1 raz.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: zibi_j1 »

Pytanie czy jak podłużnice dostały to nie złożył sie też gdzieś dalej. Jeśli nie to jest to jak najbardziej do ogarnięcia. Myślę jednak że lepszą trwałość uzyskasz obcinając i solidnie spawając nowe niż prostując te.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#3

Post autor: pawlo2404 »

Podejdź do dobrego speca jak on to widzi i jakie koszta,wdedy sam podejmiesz decyzję .
lapa
Bywalec forum
Posty: 239
Rejestracja: 29 cze 14, 17:06
BMW: Alpina B3 Coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

#4

Post autor: lapa »

moze tu jest ktos kto przerabial podobny temat , wg mnie podluznica jest wlasnie po to zeby przyjac uderzenie , co do samej podluznicy jesli jest krzywa do kielicha to mozna wymieniac bo ta czesc jest tylko do podtrzymania pasa przedniego i zderzaka, jesli w glab to nie ma sensu robic

druga sprawa koszt blacharza do tego dokupienie calego przodu w m paku + malowanie lampy ksenon i pewnie jeszcze sporo innych pierdolek to wyjdzie to za dobrze

auto prawdopodobnie pojdzie na czesci , z racji ze ma zdrowy silnik m54b30 ktory pewnie pojdzie momen na swap , cos sie na tym zarobi
ale poki co czekam jeszcze na opinie i sugestie
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#5

Post autor: Broder »

Pokaz zdjecie tych skrzywien, one fabrycznie maja jak by lekkie przygiecie przy koncach wiec moze tylko ta bardziej krzywa jest faktycznie krzywa
Jesli chodzi o robote to wszystko sie da, kwestia kosztow czy sie oplaca
Obrazek
lapa
Bywalec forum
Posty: 239
Rejestracja: 29 cze 14, 17:06
BMW: Alpina B3 Coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

#6

Post autor: lapa »

Broder pisze:Pokaz zdjecie tych skrzywien, one fabrycznie maja jak by lekkie przygiecie przy koncach wiec moze tylko ta bardziej krzywa jest faktycznie krzywa
Jesli chodzi o robote to wszystko sie da, kwestia kosztow czy sie oplaca
zaraz porobie zdjecia
wlasnie kwestia kosztow roboty blacharza zeby to bylo zrobione uczciwie , bo reszte z wyjeciem i wsadzeniem silnika zrobie sobie juz sam
lapa
Bywalec forum
Posty: 239
Rejestracja: 29 cze 14, 17:06
BMW: Alpina B3 Coupe
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

#7

Post autor: lapa »

.
Ostatnio zmieniony 9 lis 16, 19:55 przez lapa, łącznie zmieniany 1 raz.
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#8

Post autor: pawlo2404 »

Jeśli tylko tu są pogięte to spokojnie na ramię można to wyciągnąć,oczywiscie już nie będzie jak z przed wypadku,ale jest to do zrobienia.
https://youtu.be/d45oYGJ3dtw
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#9

Post autor: WKRENTEK77 »

Jak widać na zdjęciach są to tylko delikatne zagięcia i nie ma dramatu więc elementy spokojnie można wyprostować ew przyznawać nowe ,teraz pozostaje kwestia znalezienia dobrego blacharza ja bym raczej poszedł w naprawę blacharska i odbudowę niż sprzedaż na części .Tu przynajmniej wiesz na czym stoisz ,no chyba że masz coś takiego świadomość że był jakiś dzwonek zniechęca Ciebie do dalszej eksploatacji auta.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#10

Post autor: MARC »

Jedna, lewa jest skrzywiona, natomiast prawa jest pęknięta.
Wszystko można naprawić. Można ciąć, a można też prostować.

Dobry fachowiec zrobi tak, że nie będzie nic widać, nawet spawów.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Karoseria”