E46 przedlift - Światła DRL jak w aucie poliftowym
Regulamin forum
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
W tym dziale wolno umieszczać jedynie GOTOWE ROZWIĄZANIA, czyli poradniki ZRÓB TO SAM. Jeśli wiesz jak coś zrobić a dodatkowo masz do tego opisu zdjęcia, podziel się z innymi :) Jeśli nie wiesz jak coś zrobić i chcesz pytać, TO NIE W TYM DZIALE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 105
- Rejestracja: 18 gru 10, 23:43
- BMW: E46 M47N
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Żnin
Witam, jak zapewne wiecie zakodowanie świateł do jazdy dziennej w E46 przed liftingiem wiąże się z świecącymi się kierunkowskazami co jest u nas nielegalne. Znalazłem w internecie sposób jak to wyeliminować, zerowym kosztem tak, aby światłą świeciły dokładnie jak w aucie po liftingowym. Modyfikacja polega na przerwaniu dwóch ścieżek oraz wlutowaniu dwóch przewodów na płytkę włącznika świateł. Poniżej znajduje się instrukcja zmian na płytce. Jak się spodoba to poproszę o przycisk podziękowania
W pierwszej kolejności musimy wyciągnąć włącznik świateł z auta, czyli zdejmujemy listwę wykończeniową:
Następnie odkręcamy śruby mocujące włącznik do kokpitu:
Odpinamy złącze przez odchylenie tej białej zasuwki:
W tej chwili mamy już włącznik świateł do modyfikacji. Z włącznika wyciągamy płytkę, rozgrzewamy lutownicę i szykujemy dwa przewody które zostaną przylutowane do płytki. Tak od siebie dodam że nadają się do tego taśmy które służyły do łączenia dysków IDE z płytą główną w starych komputerach.
Poniżej kolejne zdjęcia przedstawiające w do których ścieżek należy przylutować przewody oraz gdzie znajdują się dwa miejsca przecięcia ścieżek.
- linie oznaczone czerwonym kolorem oznaczają ścieżki do których należy przylutować przewody,
- linie oznaczone niebieskim kolorem wskazują w których miejscach należy przeciąć ścieżki,
Zdjęcie przedstawia schemat w których miejscu znajdują się na płytce miejsca do lutowania:
1. Lewe górne zdjęcie, tu przecinamy w pierwszej kolejności ścieżkę (kolor cięcia - niebieski), następnie lutujemy przewód nr 1
2. Lewe dolne zdjęcie, tu również w pierwszej kolejności przecinamy ścieżkę (kolor cięcia - niebieski), następnie lutujemy przewód nr 2
3. Prawe górne zdjęcie, lutujemy przewód nr 2 do ścieżki zaznaczonej kolorem czerwonym
4. Prawe dolne zdjęcie, lutujemy przewód nr 1 do ścieżki oznaczonej kolorem czerwonym
Tak przygotowaną płytkę montujemy we włączniku do auta, pozostaje nam już tylko zakodowanie według poniższego filmiku świateł w aucie i gotowe!!!
https://www.youtube.com/watch?v=bL72vmAMZ6E
Oczywiście jeżeli nie czujecie się mocni w lutowaniu to zanieście płytkę do byle jakiego zakładu elektronicznego to wam za grosze to zrobią. Za wszelakie uszkodzenia jakie możecie spowodować oczywiście nie odpowiadam, wszystko robicie na własną odpowiedzialność
W pierwszej kolejności musimy wyciągnąć włącznik świateł z auta, czyli zdejmujemy listwę wykończeniową:
Następnie odkręcamy śruby mocujące włącznik do kokpitu:
Odpinamy złącze przez odchylenie tej białej zasuwki:
W tej chwili mamy już włącznik świateł do modyfikacji. Z włącznika wyciągamy płytkę, rozgrzewamy lutownicę i szykujemy dwa przewody które zostaną przylutowane do płytki. Tak od siebie dodam że nadają się do tego taśmy które służyły do łączenia dysków IDE z płytą główną w starych komputerach.
Poniżej kolejne zdjęcia przedstawiające w do których ścieżek należy przylutować przewody oraz gdzie znajdują się dwa miejsca przecięcia ścieżek.
- linie oznaczone czerwonym kolorem oznaczają ścieżki do których należy przylutować przewody,
- linie oznaczone niebieskim kolorem wskazują w których miejscach należy przeciąć ścieżki,
Zdjęcie przedstawia schemat w których miejscu znajdują się na płytce miejsca do lutowania:
1. Lewe górne zdjęcie, tu przecinamy w pierwszej kolejności ścieżkę (kolor cięcia - niebieski), następnie lutujemy przewód nr 1
2. Lewe dolne zdjęcie, tu również w pierwszej kolejności przecinamy ścieżkę (kolor cięcia - niebieski), następnie lutujemy przewód nr 2
3. Prawe górne zdjęcie, lutujemy przewód nr 2 do ścieżki zaznaczonej kolorem czerwonym
4. Prawe dolne zdjęcie, lutujemy przewód nr 1 do ścieżki oznaczonej kolorem czerwonym
Tak przygotowaną płytkę montujemy we włączniku do auta, pozostaje nam już tylko zakodowanie według poniższego filmiku świateł w aucie i gotowe!!!
https://www.youtube.com/watch?v=bL72vmAMZ6E
Oczywiście jeżeli nie czujecie się mocni w lutowaniu to zanieście płytkę do byle jakiego zakładu elektronicznego to wam za grosze to zrobią. Za wszelakie uszkodzenia jakie możecie spowodować oczywiście nie odpowiadam, wszystko robicie na własną odpowiedzialność
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 27 Odpowiedzi
- 12742 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 8 Odpowiedzi
- 3364 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Buzzard123
-
- 23 Odpowiedzi
- 5496 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 11 Odpowiedzi
- 6421 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 10 Odpowiedzi
- 6769 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: m310ax
-
- 14 Odpowiedzi
- 22845 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 6 Odpowiedzi
- 2564 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Killer109
-
- 29 Odpowiedzi
- 6917 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 5 Odpowiedzi
- 1646 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 2670 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77