[E46] Problem z wycieraczkami
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 maja 10, 19:26
- BMW: e 46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
Witam!!
Mam problem z wycieraczkami...Podczas odpalania same sie włączają i nie da sie ich wylaczyc...!!
Podczas ruszania wycieraczki poruszaja sie jeszcze szybciej...
W czym moze tkwic problem???
Mam problem z wycieraczkami...Podczas odpalania same sie włączają i nie da sie ich wylaczyc...!!
Podczas ruszania wycieraczki poruszaja sie jeszcze szybciej...
W czym moze tkwic problem???
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 kwie 11, 16:05
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Zielona Gora
Witam mam podobny problem u mnie wycieraczki działają cały czas w pozycji 0 jak w pozycji 2 w pozycji 1 jak w 3, i w żaden sposób nie można ich wyłączyć. Chciałem zapytać jak się uporałeś z problemem ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Facet raczej Ci nie odpowie bo to jego pierwsza i ostatnia wizyta na forum a minęło już 1,5rokuBartekW pisze:Witam mam podobny problem u mnie wycieraczki działają cały czas w pozycji 0 jak w pozycji 2 w pozycji 1 jak w 3, i w żaden sposób nie można ich wyłączyć. Chciałem zapytać jak się uporałeś z problemem ?
Pozdrawiam
Podejrzewam,że moduł wycieraczek (komfortu) szwankuje
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
prosta robota jak drut
odłączasz akuśia, odkręcasz poduszkę, kierownice, troszkę plastików i wyciągasz przełącznik wycieraczek
dobierasz się do pinków które stykają się z płytką z ścieżkami miedzianymi
i czyścisz tą płytkę najlepiej wykałaczką do czyszczenia uzębienia
(jest tak, bo kawałki miedzi wtykają się i robią zwarcie na płytce, co skutkuje ciągłą praca wycieraczek
albo wyciągnij przekaźnik- jest w plastikowej puszce pod maską- tylko nie pamiętam który
miej pracy na święta
edit: zaopatrz się w lusterko i czteropak
odłączasz akuśia, odkręcasz poduszkę, kierownice, troszkę plastików i wyciągasz przełącznik wycieraczek
dobierasz się do pinków które stykają się z płytką z ścieżkami miedzianymi
i czyścisz tą płytkę najlepiej wykałaczką do czyszczenia uzębienia
(jest tak, bo kawałki miedzi wtykają się i robią zwarcie na płytce, co skutkuje ciągłą praca wycieraczek
albo wyciągnij przekaźnik- jest w plastikowej puszce pod maską- tylko nie pamiętam który
miej pracy na święta
edit: zaopatrz się w lusterko i czteropak
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 kwie 11, 16:05
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Zielona Gora
Co do przekaźnika to jak dotąd tak sobie radze jak pada to go wpinam jak nie pada to wypinam ale to rozwiązanie na krótką mete. Tak myślałem żeby dobrać się do przełącznika jutro to zrobię i napiszę czy pomogło. Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 kwie 11, 16:05
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Zielona Gora
hackunek Dzięki za podpowiedź. Faktycznie problem tkwił w przełączniku przeczyściłem styki i wycieraczki śmigają jak należy. Będziesz w Zielonej Górze zapraszam na browar
Zamieszczam zdjęcia (jak wyciągnąć przełącznik jest opisane na jakimś forum podał bym link ale nie wiem czy mogę załączyć link do innego forum. Wystarczy użyć google):
Wymontowany przełącznik
Tu wyciągamy ten element aluminiowy wykręcamy dwa torxy (T-8) i wyciągamy płytkę ze stykami razem z tym plastikowym elementem na niej na której suwają się te elementy (nie wiem jak je nazwać)
Zabrudzone styki które tak jak pisał hackunek się zwarły.
Ten plastik z tymi suwanymi elementami
A to styki po przeczyszczeniu wykałaczką i ręcznikiem papierowym
P.S.
- Po co miało mi być potrzebne lusterko ?
Zamieszczam zdjęcia (jak wyciągnąć przełącznik jest opisane na jakimś forum podał bym link ale nie wiem czy mogę załączyć link do innego forum. Wystarczy użyć google):
Wymontowany przełącznik
Tu wyciągamy ten element aluminiowy wykręcamy dwa torxy (T-8) i wyciągamy płytkę ze stykami razem z tym plastikowym elementem na niej na której suwają się te elementy (nie wiem jak je nazwać)
Zabrudzone styki które tak jak pisał hackunek się zwarły.
Ten plastik z tymi suwanymi elementami
A to styki po przeczyszczeniu wykałaczką i ręcznikiem papierowym
P.S.
- Po co miało mi być potrzebne lusterko ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 2025 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 6 Odpowiedzi
- 3063 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 1 Odpowiedzi
- 870 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 4591 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dwoogeee
-
- 5 Odpowiedzi
- 4979 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2456 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 2 Odpowiedzi
- 1681 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 2 Odpowiedzi
- 1049 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18
-
- 0 Odpowiedzi
- 1061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marus15
-
- 4 Odpowiedzi
- 1799 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder