[E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Tomek989
Bywalec forum
Posty: 47
Rejestracja: 22 paź 11, 19:02
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Chocianów

#21

Post autor: Tomek989 »

Odnośnie pływania na koleinach i nie tylko również mam z tym problem jeżdżę na 17/205/50 i rzuca autem na prawo i lewo. Gumy są ok na felgach 15 było to mniej odczuwalne. Moje pytanie czy ktoś wymieniał bądż regenerował maglownice? obawiam się że to właśnie luz na maglu powoduje takie zachowanie...
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#22

Post autor: saper1008 »

Mówisz że gumy są ok, a z którego roku są opony ??
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
Tomek989
Bywalec forum
Posty: 47
Rejestracja: 22 paź 11, 19:02
BMW: E46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Chocianów

#23

Post autor: Tomek989 »

2010r ale szczerze to wątpie, że mają jakiś wpływ na rzucanie autem... dodam, że są to pirelki nie jkieś chinczyki.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#24

Post autor: MARC »

Tomek989 pisze:2010r ale szczerze to wątpie, że mają jakiś wpływ na rzucanie autem... dodam, że są to pirelki nie jkieś chinczyki.
Dla porównania jeździłem na chińczykach RUNWAY i z całą odpowiedzialnością mogę je polecić. Nie szumią, cena niska, przyczepność dobra, wyważa się bardzo dobrze.
Więc proszę nic złego o chińczykach nie mówić :D :evil:
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#25

Post autor: saper1008 »

Nie no jeżeli 2010 to spoko bo gdyby byly 2005 tok to już się nie nadają wiem z doświadczenia :) Nie mam pojęcia czemu po zmienie felg ciąganie ustapiło wiem że w miedzy czasie wymienilem też łączniki stablizatora ale to raczej nie to ....
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
michall0909
Bywalec forum
Posty: 35
Rejestracja: 25 sie 13, 9:52
BMW: E46 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: gorzyce

#26

Post autor: michall0909 »

Witam. Ja mam 225/55/16 i też ten problem z utrzymaniem auta w lini prostej. Dzisiaj byłem na przeglądzie i diagnosta stwierdził że lewy drążek kierowniczy ma luzy i że to prawdopodobnie jest przyczyną tego myszkowania po drodze. Pozdrawiam :on:
DelSelDi
Posty: 9
Rejestracja: 24 sty 18, 16:15
BMW: e46 2.0d m47
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa/Chorzów

#27

Post autor: DelSelDi »

Chłopaki pilnie potrzebuję waszej opinii.
Wiem że może to nie ten temat ale nie jestem jeszcze na tyle na fali żeby zakładać nowe wątki to wole wyczerpać temat w tych co są.Ewentualnie moderatorów którzy znają lepiej mapę wątków proszę o przeniesienie posta do odpowiedniego tematu.Naprawdę czytam forum ale wszyscy dobrze wiemy że nie ma tego mało a czasami nagli czas (poleciałem)
Sprawa ma się tak
W nocy z piątku na sobotę muszę wymienić magiel bo mam luz i mi to p*****li całą radość z jazdy.Nie mam innej opcji bo w sobotę pojadę na geometrię a garaż mam 70 km od miejsca zamieszkania

Fundusz 1000zł

Jaką przekładnię kupić?
Jest od groma regenerowanych ,ale nawet ich za bardzo nie przeglądam.Są na allegro w wieliczce i innych sklepach przekładnie niby nowe po 890 -1000 zł
firmy NTY np. Zakładał to ktoś z Was? Interesuje mnie jak się to spisuje.Już na zdjęciach widać że inna jest śruba od regulacji luzu ale z drugiej strony kto to reguluje? Drugie co to że te przekładnie są od razu z drążkami(ciekawe jakimi i czy nie na "stałe")
Robię rocznie przeloty w granicach 20tyś km i się zastanawiam czy warto za to dać te pieniądze.

Dziękuję za w miarę czasowo ogarnięte odpowiedzi bo jak by nie patrzeć koło 23 muszę to zamówić.
turfel
Bywalec forum
Posty: 43
Rejestracja: 17 lut 18, 11:36
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanów
VIN: M54B25

#28

Post autor: turfel »

DelSelDi pisze:
Jaką przekładnię kupić?
Jest od groma regenerowanych ,ale nawet ich za bardzo nie przeglądam.Są na allegro w wieliczce i innych sklepach przekładnie niby nowe po 890 -1000 zł
firmy NTY np. Zakładał to ktoś z Was? Interesuje mnie jak się to spisuje.Już na zdjęciach widać że inna jest śruba od regulacji luzu ale z drugiej strony kto to reguluje? Drugie co to że te przekładnie są od razu z drążkami(ciekawe jakimi i czy nie na "stałe")
Robię rocznie przeloty w granicach 20tyś km i się zastanawiam czy warto za to dać te pieniądze.

Dziękuję za w miarę czasowo ogarnięte odpowiedzi bo jak by nie patrzeć koło 23 muszę to zamówić.

I jak założyłeś ten zamiennik maglownicy NTY..?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”