Strona 3 z 3

Re: [E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 8 maja 12, 23:06
autor: Tomek989
Odnośnie pływania na koleinach i nie tylko również mam z tym problem jeżdżę na 17/205/50 i rzuca autem na prawo i lewo. Gumy są ok na felgach 15 było to mniej odczuwalne. Moje pytanie czy ktoś wymieniał bądż regenerował maglownice? obawiam się że to właśnie luz na maglu powoduje takie zachowanie...

Re: [E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 10 maja 12, 0:10
autor: saper1008
Mówisz że gumy są ok, a z którego roku są opony ??

Re: [E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 10 maja 12, 19:50
autor: Tomek989
2010r ale szczerze to wątpie, że mają jakiś wpływ na rzucanie autem... dodam, że są to pirelki nie jkieś chinczyki.

Re: [E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 10 maja 12, 19:54
autor: MARC
Tomek989 pisze:2010r ale szczerze to wątpie, że mają jakiś wpływ na rzucanie autem... dodam, że są to pirelki nie jkieś chinczyki.
Dla porównania jeździłem na chińczykach RUNWAY i z całą odpowiedzialnością mogę je polecić. Nie szumią, cena niska, przyczepność dobra, wyważa się bardzo dobrze.
Więc proszę nic złego o chińczykach nie mówić :D :evil:

Re: [E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 10 maja 12, 23:35
autor: saper1008
Nie no jeżeli 2010 to spoko bo gdyby byly 2005 tok to już się nie nadają wiem z doświadczenia :) Nie mam pojęcia czemu po zmienie felg ciąganie ustapiło wiem że w miedzy czasie wymienilem też łączniki stablizatora ale to raczej nie to ....

Re: [E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 16 lip 15, 20:42
autor: michall0909
Witam. Ja mam 225/55/16 i też ten problem z utrzymaniem auta w lini prostej. Dzisiaj byłem na przeglądzie i diagnosta stwierdził że lewy drążek kierowniczy ma luzy i że to prawdopodobnie jest przyczyną tego myszkowania po drodze. Pozdrawiam :on:

[E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 31 sty 18, 19:06
autor: DelSelDi
Chłopaki pilnie potrzebuję waszej opinii.
Wiem że może to nie ten temat ale nie jestem jeszcze na tyle na fali żeby zakładać nowe wątki to wole wyczerpać temat w tych co są.Ewentualnie moderatorów którzy znają lepiej mapę wątków proszę o przeniesienie posta do odpowiedniego tematu.Naprawdę czytam forum ale wszyscy dobrze wiemy że nie ma tego mało a czasami nagli czas (poleciałem)
Sprawa ma się tak
W nocy z piątku na sobotę muszę wymienić magiel bo mam luz i mi to p*****li całą radość z jazdy.Nie mam innej opcji bo w sobotę pojadę na geometrię a garaż mam 70 km od miejsca zamieszkania

Fundusz 1000zł

Jaką przekładnię kupić?
Jest od groma regenerowanych ,ale nawet ich za bardzo nie przeglądam.Są na allegro w wieliczce i innych sklepach przekładnie niby nowe po 890 -1000 zł
firmy NTY np. Zakładał to ktoś z Was? Interesuje mnie jak się to spisuje.Już na zdjęciach widać że inna jest śruba od regulacji luzu ale z drugiej strony kto to reguluje? Drugie co to że te przekładnie są od razu z drążkami(ciekawe jakimi i czy nie na "stałe")
Robię rocznie przeloty w granicach 20tyś km i się zastanawiam czy warto za to dać te pieniądze.

Dziękuję za w miarę czasowo ogarnięte odpowiedzi bo jak by nie patrzeć koło 23 muszę to zamówić.

[E46] problem z utrzymaniem auta w lini prostej

: 16 mar 18, 8:05
autor: turfel
DelSelDi pisze:
Jaką przekładnię kupić?
Jest od groma regenerowanych ,ale nawet ich za bardzo nie przeglądam.Są na allegro w wieliczce i innych sklepach przekładnie niby nowe po 890 -1000 zł
firmy NTY np. Zakładał to ktoś z Was? Interesuje mnie jak się to spisuje.Już na zdjęciach widać że inna jest śruba od regulacji luzu ale z drugiej strony kto to reguluje? Drugie co to że te przekładnie są od razu z drążkami(ciekawe jakimi i czy nie na "stałe")
Robię rocznie przeloty w granicach 20tyś km i się zastanawiam czy warto za to dać te pieniądze.

Dziękuję za w miarę czasowo ogarnięte odpowiedzi bo jak by nie patrzeć koło 23 muszę to zamówić.

I jak założyłeś ten zamiennik maglownicy NTY..?

©2024 phpBB SEO by Inveo