e46 problem z odpalaniem, temperatura

qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 18, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ

#1

Post autor: qba_ony »

Mam problem z moim autem, auto jak jest zimne temperatura do 40 stopni oraz jak jest rozgrzane od 81 stopni nie chce odpalić łapie na 1 sekundę i gaśnie- kręcąc rozrusznikiem ok 30 sekund i przyciskając gaz zapala i jedzie normalnie, natomiast w zakresie temperatur od 41 do 80 odpala normalnie. Wymieniony został czujnik położenia wału - bez zmian dalej to samo. Po odłączeniu czujnika temperatury znajdującego się w bloku silnika auto odpala za każdym razem jak jest zimne jak jest ciepłe. Cy ktoś miał podobny problem? co może być przyczyną? Auto posiada LPG, które też odłączałem oraz zakrecałem zawór bez zmian. Silnik to kochany n42b20. Bede wdzięczny za pomoc....
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Jakieś błędy są? Np. jednego z czujników położenia wałka rozrządu?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 18, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ

#3

Post autor: qba_ony »

brak bledów
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Jakiej firmy zamontowałeś czujnik położenia wału?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 18, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ

#5

Post autor: qba_ony »

zmienialem dwa razy pierwszy febi, drugi uzywany oryginal i auto chodzi tak samo... po odpieciu czujnika temperatury odpala normalnie
qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 18, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ

#6

Post autor: qba_ony »

myslisz ze moze to byc czujnik polozenia walu? brak bledow na dis, inpie
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Jakbyś zamontował firmy krzak to tak, w takim przypadku raczej wykluczam.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 18, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ

#8

Post autor: qba_ony »

tez mi sie tak wydaje poniewaz po odlaczeniu czujnika temperatury odpala normalnie nie ma zadnych utrt mocy itp.
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#9

Post autor: Lashie »

Mam ten sam silnik, problem miałem tego typu ze rano samochód nie odpalał, kręcił kręcił i nic, za 20-30 razem z gazem w podłodze odpalił, gdy raz załapał działał bez zarzutu, jezdzilem po mechanikach (jak usłyszałem Ze wszystko jest ok tylko trzeba zatankować to myślałem ze mnie krew zaleje, nie omieszkałem powiedzieć panu mechanikowi ze Jest pojeb*** xD) wymieniane świece cewki i milion innych. sprawdzałem wszystkie czujniki i w końcu doszedłem do tego ze wina był czujnik temperatury cieczy, głowica czujnika przełamała sie na pół 😱, 30zl i po problemie 😁(zauważyłem ze przy przekręceniu stacyjki wskazówka temp. była prawie ze w pionie)
qba_ony
Bywalec forum
Posty: 13
Rejestracja: 29 sty 18, 20:54
BMW: e46 lift
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: GLZ

#10

Post autor: qba_ony »

Wymieniłem czujnik i bez zmian. A co wskazówki rozumie że za każdym razem miałeś wskazanie na połowie czyli ok 90 stopni ? Jak był zimny i ciepły?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”