[e46] Problem z nawiewem
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Jak zrobisz sam to nie jest to taka droga impreza.
Zareklamuje sie
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=39&t=12498
Zareklamuje sie
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=39&t=12498
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 20 sty 12, 10:12
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
wracając do tematu jeża, na allegro dostępnych jest kilka różnie wyglądających np
http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmuchawy-bmw-e46-x3-jez-nowy-i3652074273.html
albo
http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmychawy-jez-bmw-e46-e39-x5-vale-i3615519330.html
i jeszcze kilka innych...
i teraz pytanie, wszyscy piszą ze pasują do KAŻDEJ e46 a ponadto e39 i x3
więc czy one różnią się czymś konkretnym (poza wyglądem) czy można kupić dowolnego byle do e46 i uchwyty, wtyczka oraz działanie będzie OK?
http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmuchawy-bmw-e46-x3-jez-nowy-i3652074273.html
albo
http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmychawy-jez-bmw-e46-e39-x5-vale-i3615519330.html
i jeszcze kilka innych...
i teraz pytanie, wszyscy piszą ze pasują do KAŻDEJ e46 a ponadto e39 i x3
więc czy one różnią się czymś konkretnym (poza wyglądem) czy można kupić dowolnego byle do e46 i uchwyty, wtyczka oraz działanie będzie OK?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Bierz tego http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmychawy-jez-bmw-e46-x3-behr-i3580191850.html i po problemie.maciek_m pisze:wracając do tematu jeża, na allegro dostępnych jest kilka różnie wyglądających np
http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmuchawy-bmw-e46-x3-jez-nowy-i3652074273.html
albo
http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmychawy-jez-bmw-e46-e39-x5-vale-i3615519330.html
i jeszcze kilka innych...
i teraz pytanie, wszyscy piszą ze pasują do KAŻDEJ e46 a ponadto e39 i x3
więc czy one różnią się czymś konkretnym (poza wyglądem) czy można kupić dowolnego byle do e46 i uchwyty, wtyczka oraz działanie będzie OK?
BEHR to oryginał
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 1 gru 13, 18:09
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: częstochowa
witam panowie prosze o pomoc! mam taki problem odpalam samochód i nawiem raz działa raz nie tzn gdy nie działa podnosze maske i ruszam wentylator śrubokretem i łapie!!! chodzi to norlanie na kazdym biegu(klimaronic). Po jakims czasie znowu nie działa na zadnym biegu czyli tak jak by tracił prąd!!! czy to wina Jeża czy moze jakiegos kabelka!!?? jak dostać sie do jakiejś wtyczki przy wentylatorze? ma ktoś jakis pomysł prosze o porade!!!
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 wrz 11, 10:35
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Może i to wina jeża jak tam nie styka i raz łapie wentylator a raz nie.
Ja z kolei mam inny problem z nawiewem, może ktos wie o co chodzi. Po włączeniu klimatronica dmuchawa nawet jak jest ustawione na 1 kreskę dmucha na max, cały czas. Jeża przelutowałem tak jak gdzieś na forum robiono i działało póki nie włączyłem silnika a po włączeniu i przejechaniu się znowu ta sama sytuacja. I tu nasuwa się pytanie, czy to wina jeża gdy na klimatronicu nic nie wariuje (ustawienie zostaje te samo np. na minimum) a dmuchawa daje na max, dodatkowo słychać czasami takie brzęczenie z panela klimatronica. I teraz zastanawiam się czy kupować nowego jeża czy wina leży gdzie indziej.
Ja z kolei mam inny problem z nawiewem, może ktos wie o co chodzi. Po włączeniu klimatronica dmuchawa nawet jak jest ustawione na 1 kreskę dmucha na max, cały czas. Jeża przelutowałem tak jak gdzieś na forum robiono i działało póki nie włączyłem silnika a po włączeniu i przejechaniu się znowu ta sama sytuacja. I tu nasuwa się pytanie, czy to wina jeża gdy na klimatronicu nic nie wariuje (ustawienie zostaje te samo np. na minimum) a dmuchawa daje na max, dodatkowo słychać czasami takie brzęczenie z panela klimatronica. I teraz zastanawiam się czy kupować nowego jeża czy wina leży gdzie indziej.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Stawiam na jeża. Jak są zlutowane przez przypadek któreś dwa piny to będzie dawać na maksa, bez robienia oporu.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 wrz 11, 10:35
- BMW: 320d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Mam jeszcze pytanko co do samego kupna jeża, mój jeż który siedział w samochodzie jest taki jak w linku: http://bmw.tczew.pl/viewtopic.php?f=38&t=904
czyli ma grube te "kolce" i pytanie czy taki jeż z allegro (behra- bo interesuje mnie oryginał) będzie pasował? http://allegro.pl/behr-rezystor-dmuchawy-jez-bmw-3-e46-bmw-x3-i4125836967.html jeśli nie to po czym znaleźć pasującego?
Edit: Jeż wymieniony wszystko działa, jedyne co może zainteresować innych którzy będą kupować jeża to to że u mnie nie siedział jeż z e46 (sprzedawca mówił że do e46 tylko takie sprzedają) a siedział jeż od e39, jedyna różnica taka że ten z e39 ma po lewej stronie półkoliste przetłoczenie a w otworze jest półkolista wypustka i przez to ten "od e46" nie pasował. Po VINie nie dało się tego sprawdzić w sklepie , zresztą sam też próbowałem i wychodziły mi właśnie te 2 jeże. Suma sumarum polecam obejrzeć swoje zwierzątko zanim zamówi się z alledrogo czy innego portalu (ja akurat kupowałem w pobliskim sklepie to miałem blisko by wymienić )
czyli ma grube te "kolce" i pytanie czy taki jeż z allegro (behra- bo interesuje mnie oryginał) będzie pasował? http://allegro.pl/behr-rezystor-dmuchawy-jez-bmw-3-e46-bmw-x3-i4125836967.html jeśli nie to po czym znaleźć pasującego?
Edit: Jeż wymieniony wszystko działa, jedyne co może zainteresować innych którzy będą kupować jeża to to że u mnie nie siedział jeż z e46 (sprzedawca mówił że do e46 tylko takie sprzedają) a siedział jeż od e39, jedyna różnica taka że ten z e39 ma po lewej stronie półkoliste przetłoczenie a w otworze jest półkolista wypustka i przez to ten "od e46" nie pasował. Po VINie nie dało się tego sprawdzić w sklepie , zresztą sam też próbowałem i wychodziły mi właśnie te 2 jeże. Suma sumarum polecam obejrzeć swoje zwierzątko zanim zamówi się z alledrogo czy innego portalu (ja akurat kupowałem w pobliskim sklepie to miałem blisko by wymienić )
-
- Bywalec forum
- Posty: 381
- Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
- BMW: 323
- Rok produkcji: 199
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: krk
Też mi jeż robi żarty, byłem na kompie i tam wykazała INPA błąd jeża.
Do tej pory nie zauważyłem, żadnych zmian w działaniu klimy więc nic z tym nie robiłem, ale ostatnio zauważyłem, że nawet jak obroty nawiewu ustawiam na min. to wieje dmuchawa jak na 3-4 poziomie.
Czy to jest powiązane z jeżowcem?
Czy jeszcze raz na kompa podjechać bo może to być coś innego?
Do tej pory nie zauważyłem, żadnych zmian w działaniu klimy więc nic z tym nie robiłem, ale ostatnio zauważyłem, że nawet jak obroty nawiewu ustawiam na min. to wieje dmuchawa jak na 3-4 poziomie.
Czy to jest powiązane z jeżowcem?
Czy jeszcze raz na kompa podjechać bo może to być coś innego?
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 lip 14, 18:27
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zory
Witam, podepnę się pod temat.
Dopadł mnie problem rozładowującego się akumulatora.
Otóż nawet podczas normalnego codziennego użytkowania w przeciągu 3 dni rozładowuje mi się akumulator. Ładowanie alternatora 14.1-14.4v , więc jest okej.
Naczytałem się na temat jeża. Wymieniłem, ale nie zmieniło to niczego. Akum dalej pada.
Od kilku dni wyciągam bezpiecznik dmuchawy (nr 50) i samochód stoi sobie nawet tydzień bez użytkowania i akumulator elegancko trzyma. Brak mi pomysłów... Myślałem, że wymiana jeża rozwiąże problem ze znikaniem prądu, a tu wygląda na to, że i tak dmuchawka kradnie prąd skoro bez bezpiecznika akum trzyma.
Dopadł mnie problem rozładowującego się akumulatora.
Otóż nawet podczas normalnego codziennego użytkowania w przeciągu 3 dni rozładowuje mi się akumulator. Ładowanie alternatora 14.1-14.4v , więc jest okej.
Naczytałem się na temat jeża. Wymieniłem, ale nie zmieniło to niczego. Akum dalej pada.
Od kilku dni wyciągam bezpiecznik dmuchawy (nr 50) i samochód stoi sobie nawet tydzień bez użytkowania i akumulator elegancko trzyma. Brak mi pomysłów... Myślałem, że wymiana jeża rozwiąże problem ze znikaniem prądu, a tu wygląda na to, że i tak dmuchawka kradnie prąd skoro bez bezpiecznika akum trzyma.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 1225 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mezi
-
- 8 Odpowiedzi
- 2560 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Heheczki
-
- 2 Odpowiedzi
- 980 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 985 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 4 Odpowiedzi
- 2172 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 4900 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1256 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Szczurson
-
- 8 Odpowiedzi
- 2734 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawid0405
-
- 3 Odpowiedzi
- 2425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 0 Odpowiedzi
- 1011 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: fan89bmw