[ E46 ] Problem z nawiewem.

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Shackal18
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 10/11/08, 18:08
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8744567
Kontakt:

[ E46 ] Problem z nawiewem.

Post autor: Shackal18 » 20/04/09, 9:53

Witam,

Mam problem z climatronikiem w e46, gdy go włanczam i ustawiam nawiew na minimum, to po jakimś czasie zaczyna szaleć i sam zmienia intensywność nawiewu na większą a następnie na mniejszą. Macie jakiś pomysł, czym to może być spowodowane?

pozdrawiam
Shackal18


OSA BMW

Re: [ E46 ] Problem z nawiewem.

Post autor: OSA BMW » 20/04/09, 18:11

Polecam dokladne zapoznanie sie z instrukcja obslugi klimatronic
Shackal18 pisze:Witam,

Mam problem z climatronikiem w e46, gdy go włanczam i ustawiam nawiew na minimum, to po jakimś czasie zaczyna szaleć i sam zmienia intensywność nawiewu na większą a następnie na mniejszą. Macie jakiś pomysł, czym to może być spowodowane?

pozdrawiam
Shackal18
A jaka tem. ustawiles?

Shackal18
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 10/11/08, 18:08
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8744567
Kontakt:

Re: [ E46 ] Problem z nawiewem.

Post autor: Shackal18 » 21/04/09, 22:54

Ogólnie ta sytuacja występuje przy każdej temp. :|

OSA BMW

Re: [ E46 ] Problem z nawiewem.

Post autor: OSA BMW » 22/04/09, 6:49

Normalnie serwis klimy robi sie co roku moze u ciebie jest za slabe cisnienie w ukladzie co powoduje ze klima wariuje

Shackal18
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 10/11/08, 18:08
BMW: BMW e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8744567
Kontakt:

Re: [ E46 ] Problem z nawiewem.

Post autor: Shackal18 » 23/04/09, 22:41

Możliwe, że masz racje. Sprawdze to jak najszybciej. Ale wiesz, to nie dzieje się wyłącznie gdy klima chodzi, lecz często, gdy nawiew jest włączony. Myślałem nad jakimś układem przegrzanym czy czymś takim.

pozdro


OSA BMW

Re: [ E46 ] Problem z nawiewem.

Post autor: OSA BMW » 24/04/09, 9:28

Szperalem troche i znalazlem ze uszkodzony moze byc "jez" w schowku pasazera lub czujnik temperatury,kurde ciezka sprawa zapytam jeszcze kolesia mechanira


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Elektronika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości