E46 problem z n42b18 - brak mocy na rozgrzanym silniku

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Kajetan
Posty: 1
Rejestracja: 31 mar 24, 17:40
BMW: E46 Compact 316i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: KATOWICE
Płeć:

#1

Post autor: Kajetan »

Część wszystkim,

Po nieudanym zakupie E46, byłem zmuszony zmienić silnik z powodu braku kompresji. Wymieniłem silnik na inny, który wydawał się w porządku na pierwszy rzut oka, jak i z zapewnień mechanika po sprawdzeniu stan techniczny był dobry. Mechanik montując silnik zmieniał uszczelkę pokrywy zaworów, oraz parę innych uszczelek. Do rzeczy, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, natomiast jak się trochę rozgrzeje to zaczyna wydobywać się z niego dźwięk jakby wytartego łożyska, oraz obroty falują na neutralnym biegu, a na dwóch pierwszych biegach każde gwałtowniejsze dodanie gazu skutkuje duszeniem się silnika. Przed wymianą nie było oczywiście problemów tego typu. Zamieszczam wideo pokazujące jak silnik pracuje.

Bardzo prosiłbym o nakierowanie co mogłoby być przyczyną, co pierwsze w ogóle sprawdzać, żebym chociaż trochę mniej żałował tej okropnej inwestycji z mojej strony.
Jeremy1e
Posty: 6
Rejestracja: 8 mar 24, 14:05
BMW: BMW Seria 3
Rok produkcji: 2017
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: Jeremy1e »

hej,
Dźwięk jakby wytartego łożyska i problemy z obrotami wydają się poważne. Może to być spowodowane różnymi rzeczami, od niewłaściwego montażu po wadliwy nowy silnik. !
Pozdrawiam, Jeremy 😊
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”