E46 Problem Z EGR

Adas199711
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 8 paź 19, 22:33
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: Adas199711 »

Witam.

Mam problem gdyż ostatnio zauważyłem błąd w INPA od Silnika i wyszło , że mam dwa błędy mianowicie wrzucam zdjęcie błędu
https://e46forum.pl/images/upload/e5c078a4244e781a57fd89d50a81db40.jpg Jeśli będzie zbyt małe zdjęcie to przepraszam trzeba będzie po prostu przybliżyć

I wyczytałem , że jest to błąd EGR , ale EGR wyczyściłem otwiera się gdy go wcisnę , problem pojawia się gdy z tego
https://e46forum.pl/images/upload/9060dd6b2e96a4a84e532f1bfbca0572.jpg Z podłączonego wężyka do EGR nie ma żadnego podciśnienia ktoś mi wyjaśni w jaki sposób ma to działać czy to wina zaworu podciśnienia? Dodam też , że przy zdjęciu gumowej rury z EGR i dodaniu gazu i odjęciu również się EGR się nie otwiera
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Tak, jeżeli przewody podciśnienia są całe to przetwornik ciśnienia jest do wymiany, oryginalny pierburg kosztuje niecałe 300,- to co jest w okolicy 100,- na alledrogo to podróba.
Masz jeszcze błąd od układu grzania świec.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adas199711
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 8 paź 19, 22:33
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: Adas199711 »

A coś po za tym przetwornikiem ciśnienia może być co można sprawdzić zamiast od razu pchać kasę?
Możesz objaśnić dokładniej układu grzania świec to znaczy Świeca czy jakiś przekaźnik
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Później jest tylko sterownik silnika.
Spalona świeca/świece lub przekaźnik.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adas199711
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 8 paź 19, 22:33
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: Adas199711 »

A czy po błędzie który jest w INPA da radę odczytać przykładowo która świeca?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Nie, ponieważ to układ pod przekaźnikiem a nie sterownikiem jak w nowszych m47n.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Adas199711
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 8 paź 19, 22:33
BMW: E46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#7

Post autor: Adas199711 »

Dobrze z tymi świecami dojdę o co chodzi , ale czy możesz mi powiedzieć sterownik silnika co tam się mogło stać silnik by jakoś nie równo chodził lub co mogłoby się dziać. Zauważyłem , że gdy zawór się nie otwiera moja bunia potrafi sobie przykopcić na czarno gdzie nigdy tego nie było przy gwałtownym przyśpieszeniu choć wiadomo demon szybkości to nie jest , ale potrafi puścić bączka czarnego czy to może być winą? I czy ten zawór steruje również Turbiną? Od czego ten Zawór jest ponieważ gdy wpisze w wyszukiwarce taki zaworek to pokazuje "EGR TURBINA" możesz mi wytłumaczyć dokładniej jak to działa??
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Taki sam steruje turbiną, ale nie ten sam, są dwa takie przy tym silniku. Sprawdziłeś czy przewody podciśnienia są całe? Jak tak to po prostu wymień przetwornik. Pytałeś co jeszcze tym steruje to napisałem, że dde, ale to zostaw w spokoju.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”