[E46]POMOCY Zatrzaśnięte kluczyki w bagażniku

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
shoovar
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 11, 21:23
BMW: 328 coupe
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno
Lokalizacja: Piaseczno

#1

Post autor: shoovar »

No i stało się masakra ale dałem plamę zatrzasnąłem klucze w bagażniku Niestety dopiero co kupiłem to bmw i nie zdążyłem jescze wyrobić jakiegoś zapasowego klucza a dostałem tylko jeden klucz Otworzyłem bagażnik z pilota położyłem klucze w bagażniku wziąłem co chciałem z środka i zamknąłem bagażnik oooo k..... Nic zaczeliśmy kombinować włamanie do własnego samochodu i więc wsadzenie drutu w szparę pomiędzy szybą i uszczelką (coupe) i ciągnięcie za klamkę nie otwiera drzwi (lipa zablokowane) podniesienie dzyndzli od zamków podobną metodą nie pomaga (lipa) wreszcie wsadzenie płaskownika przez tą szparę i naciskanie guzika od centralnego tego obok świateł awaryjnych nic nie działa masakra jakaś uparta ta coupeta Dobra ostatnia opcja a propo klapy bagażnika odkręciłem listwę ze światełkami które świecą na rejestracje i są tam kabelki chyba od zamka klapy odchodzą od tego przycisku pod listwą a może by tak tam dołożyć 12V i by się udało !!!!!!! Pomocy może ktoś wie co zrobić????
shoovar
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 11, 21:23
BMW: 328 coupe
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno
Lokalizacja: Piaseczno

#2

Post autor: shoovar »

ufffff problem rozwiązany uprzedzam wszystkich posiadających jeden komplet kluczy do swoich e46 nie zostawiajcie kluczy w bagażniku.
U mnie problem rozwiązaliśmy tak podanie napięcia na kable od guzika w listwie nad rejestracją nie pomogło. A co pomogło mianowicie bardziej inwazyjna metoda no ale cóż za gapowe trzeba płacić, Kumpel przyjechał przewiercił dziurkę za rejestracją na środku klapy następnie wsadził tam wygięty śrubokręt i pogmerał i woila :Yahoo!: znowu mogłem się cieszyć Bunią Dziurkę się zaklei silikonkiem i będzie w razie czego do awaryjnego otwarcia :lol: Pozdrawiam wszystkich co mieli ten sam problem co Ja.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#3

Post autor: romanikxxl »

Brawo za kreatywność i zniszczenie klapy :) Dorób sobie sam grot od kluczyka i noś w portfelu :D
Romanikxxl
słodki83
Posty: 4
Rejestracja: 26 kwie 10, 7:43
BMW: e46 320d-328ci-318ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: dzl

#4

Post autor: słodki83 »

hehe to juz się wszystkim w PL pochwaliłeś ze masz dziurkę pod rejestracją do otwierania auta skasuj tego posta bo za tydzień pochwalisz sie fotkami auta
shoovar
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 11, 21:23
BMW: 328 coupe
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno
Lokalizacja: Piaseczno

#5

Post autor: shoovar »

auto już poszło do lakiernika będą malowane dwa zderzaki i tylna klapa do roboty pod listwą z oświetleniem rejestracjii pokazała się rdza to przy okazjii i dziurka zniknie Pozdrawiam wszystkich Wiem że powinno się malować na wiosnę ale ja nie mogłem się już doczekać
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#6

Post autor: Maniek »

Nie ma napisane nigdzie, że powinno się lakierować na wiosnę. Jak ktoś ma kabinę lakierniczą to i na Władywostoku może lakierować.
W zwykłych warunkach też można, tylko będzie dłużej schło pomimo bardzo szybkoschnących lakierów.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#7

Post autor: jocker »

wreszcie wsadzenie płaskownika przez tą szparę i naciskanie guzika od centralnego tego obok świateł awaryjnych nic nie działa masakra
nie zebym szukal dziury w calym i cie dolowal :twisted: ale ciekawi mnie dlaczego ci nie zadzialal i nie otworzyl drzwi... 8) czyzby modul komfortu juz szwankował :roll:
shoovar
Posty: 8
Rejestracja: 20 gru 11, 21:23
BMW: 328 coupe
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno
Lokalizacja: Piaseczno

#8

Post autor: shoovar »

jocker pisze:
wreszcie wsadzenie płaskownika przez tą szparę i naciskanie guzika od centralnego tego obok świateł awaryjnych nic nie działa masakra
nie zebym szukal dziury w calym i cie dolowal :twisted: ale ciekawi mnie dlaczego ci nie zadzialal i nie otworzyl drzwi... 8) czyzby modul komfortu juz szwankował :roll:
no właśnie i tu jest pies pogrzebany chodziło oto że auto wyczuwało kluczyki w samochodzie i dlatego się nie otwierało sprawdziliśmy w E39 i jest tak samo właściciel wszedł do samochodu zamknął się z pilota i też był zdziwiony jak nie mógł nic otworzyć, dopiero jak kluczyki były z dala od samochodu a on w środku zamknięty to wtedy działało wszystko o taka uparta Bestia Pozdro
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#9

Post autor: jocker »

shoovar pisze:
jocker pisze:
wreszcie wsadzenie płaskownika przez tą szparę i naciskanie guzika od centralnego tego obok świateł awaryjnych nic nie działa masakra
nie zebym szukal dziury w calym i cie dolowal :twisted: ale ciekawi mnie dlaczego ci nie zadzialal i nie otworzyl drzwi... 8) czyzby modul komfortu juz szwankował :roll:
no właśnie i tu jest pies pogrzebany chodziło oto że auto wyczuwało kluczyki w samochodzie i dlatego się nie otwierało sprawdziliśmy w E39 i jest tak samo właściciel wszedł do samochodu zamknął się z pilota i też był zdziwiony jak nie mógł nic otworzyć, dopiero jak kluczyki były z dala od samochodu a on w środku zamknięty to wtedy działało wszystko o taka uparta Bestia Pozdro
to zes mnie teraz zaskoczyl musze sprawdzic u siebie 8) no ale to przed domem z kolega i zapasowymi kluczykami :D
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#10

Post autor: GUMMISS »

wreszcie wsadzenie płaskownika przez tą szparę i naciskanie guzika od centralnego tego obok świateł awaryjnych nic nie działa masakra

nie zebym szukal dziury w calym i cie dolowal :twisted: ale ciekawi mnie dlaczego ci nie zadzialal i nie otworzyl drzwi... 8) czyzby modul komfortu juz szwankował :roll:


no właśnie i tu jest pies pogrzebany chodziło oto że auto wyczuwało kluczyki w samochodzie i dlatego się nie otwierało sprawdziliśmy w E39 i jest tak samo właściciel wszedł do samochodu zamknął się z pilota i też był zdziwiony jak nie mógł nic otworzyć, dopiero jak kluczyki były z dala od samochodu a on w środku zamknięty to wtedy działało wszystko o taka uparta Bestia Pozdro

to zes mnie teraz zaskoczyl musze sprawdzic u siebie 8) no ale to przed domem z kolega i zapasowymi kluczykami :D
No nie wiem czy coś szwankuje, albo czuje....
Poprostu ten guzik nie działa jak jest zamknięte z pilota.... Tak mówi instrukcja obsługi BMW E46... =@ A co do dziurki za tablicą to nie tylko ten egzemplaż się tak otworzyło.... Działa to w każdym modelu, jedynie położenie otworu jest różne. Można też otworzyć samochód przez złącze diagnostyczna kawałkiem przewodu.... :good:
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”