E46 poduszki m3+gwint problem z montazem

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Kozioł
Posty: 1
Rejestracja: 24 lut 20, 9:18
BMW: E46 Coupe
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Rewal

#1

Post autor: Kozioł »

Siemanko
Chciałem założyć poduszki amorow przód z M3 do gwintu prawdopodobnie technixa. Problem jaki wystąpił jest taki że sztyca z gwintu jest za krótka pod poduszkę M3, gdy wsadzimy sztyce w poduszkę górna część sztycy jest praktycznie na równo z gornym otworem poduszki. Po prostu poduszka z M3 ma jakieś 2 cm dluzsza tuleje metalowa w którą wchodzi sztyca. Pytanie do was czy ktos kiedyś spotkał się z takim problemem i jak to rozwiazal. Myślałem o podcięciu gumy z tuleja met. z dołu lecz nie wiem czy spring nie będzie chciał uciec ze swojego miejsca 😁 E46 coupe 2000
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

Nie pamietam jak teraz wyglada talerzyk gorny gwonty TAT, ale kiedys bylem chyba pierwsza osoba w polsce, a moze i w ogole, ktora zalozyla niskie talerzyki gorne do gwintu TATechnix (jeszcze w e36).
Glownym handlarzem tymi zawieszeniami w tamtym czasie byl moj kokezka z DBTuning, bylem u niego w magazynie i wyczailem ze talerzyki bodajze z jakiegos golfa sa duzo nizsze. Przymierzylem na szybko do gwintu bmw i okazalo sie ze pasuja. Dzieki temu gwint zszedl duzo nizej.
Tylko teraz nie pamietam czy robilo sie wiecej miejsca nad talerzykiem i laga wystawala bardziej do gory, czy miejsce robilo sie pod talerzykiem i sprezyny mialy wiecej luzu.
W kazdym razie ja poduszek bym nic nie cial.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”