E46 poduszki m3+gwint problem z montazem
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 lut 20, 9:18
- BMW: E46 Coupe
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Rewal
Siemanko
Chciałem założyć poduszki amorow przód z M3 do gwintu prawdopodobnie technixa. Problem jaki wystąpił jest taki że sztyca z gwintu jest za krótka pod poduszkę M3, gdy wsadzimy sztyce w poduszkę górna część sztycy jest praktycznie na równo z gornym otworem poduszki. Po prostu poduszka z M3 ma jakieś 2 cm dluzsza tuleje metalowa w którą wchodzi sztyca. Pytanie do was czy ktos kiedyś spotkał się z takim problemem i jak to rozwiazal. Myślałem o podcięciu gumy z tuleja met. z dołu lecz nie wiem czy spring nie będzie chciał uciec ze swojego miejsca E46 coupe 2000
Chciałem założyć poduszki amorow przód z M3 do gwintu prawdopodobnie technixa. Problem jaki wystąpił jest taki że sztyca z gwintu jest za krótka pod poduszkę M3, gdy wsadzimy sztyce w poduszkę górna część sztycy jest praktycznie na równo z gornym otworem poduszki. Po prostu poduszka z M3 ma jakieś 2 cm dluzsza tuleje metalowa w którą wchodzi sztyca. Pytanie do was czy ktos kiedyś spotkał się z takim problemem i jak to rozwiazal. Myślałem o podcięciu gumy z tuleja met. z dołu lecz nie wiem czy spring nie będzie chciał uciec ze swojego miejsca E46 coupe 2000
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Nie pamietam jak teraz wyglada talerzyk gorny gwonty TAT, ale kiedys bylem chyba pierwsza osoba w polsce, a moze i w ogole, ktora zalozyla niskie talerzyki gorne do gwintu TATechnix (jeszcze w e36).
Glownym handlarzem tymi zawieszeniami w tamtym czasie byl moj kokezka z DBTuning, bylem u niego w magazynie i wyczailem ze talerzyki bodajze z jakiegos golfa sa duzo nizsze. Przymierzylem na szybko do gwintu bmw i okazalo sie ze pasuja. Dzieki temu gwint zszedl duzo nizej.
Tylko teraz nie pamietam czy robilo sie wiecej miejsca nad talerzykiem i laga wystawala bardziej do gory, czy miejsce robilo sie pod talerzykiem i sprezyny mialy wiecej luzu.
W kazdym razie ja poduszek bym nic nie cial.
Glownym handlarzem tymi zawieszeniami w tamtym czasie byl moj kokezka z DBTuning, bylem u niego w magazynie i wyczailem ze talerzyki bodajze z jakiegos golfa sa duzo nizsze. Przymierzylem na szybko do gwintu bmw i okazalo sie ze pasuja. Dzieki temu gwint zszedl duzo nizej.
Tylko teraz nie pamietam czy robilo sie wiecej miejsca nad talerzykiem i laga wystawala bardziej do gory, czy miejsce robilo sie pod talerzykiem i sprezyny mialy wiecej luzu.
W kazdym razie ja poduszek bym nic nie cial.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 3209 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: bugs10
-
- 0 Odpowiedzi
- 1112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 21 Odpowiedzi
- 5149 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ben1222
-
- 0 Odpowiedzi
- 1339 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: greg87c
-
- 3 Odpowiedzi
- 4321 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 3 Odpowiedzi
- 2365 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 0 Odpowiedzi
- 895 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GSporting
-
- 0 Odpowiedzi
- 562 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mazur99
-
- 7 Odpowiedzi
- 3581 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 0 Odpowiedzi
- 1112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MrFrix