E46 - Pilot przestal dzialac po duzej ulewie
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 maja 23, 17:23
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Płeć:
Witam wszystkich!
Jakiś czas temu po powrocie do domu ( 2h trasa ) , gdzie jechałem w ogromny deszcz, w mojej 320i przestał działać pilot od centralnego zamka.
Przed trasą otwierałem ją z pilota. Gdy zajechałem , nie mogłem jej już zamknąć pilotem , więc zamknąłem ją z kluczyka.
Zamek centralny działa z kluczyka (zamek) i z przycisku obok świateł awaryjnych.
Zabawny jest fakt, że od tego czasu włączyła się u mnie funkcja automatycznego ryglowania po przekroczeniu 20 km/h gdzie wcześniej nigdy tego nie zaobserwowałem, a samochód posiadam od Grudnia 2021. Byłem zdziwiony, myślałem, że to mój pilot wariuje i randomowo zamyka drzwi.
Próbowałem już kodować kluczyk (3x otwieranie + zamykanie), ale zero odzewu, auto nie reaguje.
Czy wiecie może gdzie szukać przyczyny? Może ktoś miał podobny problem?
Z góry dziękuję za sugestie.
Jakiś czas temu po powrocie do domu ( 2h trasa ) , gdzie jechałem w ogromny deszcz, w mojej 320i przestał działać pilot od centralnego zamka.
Przed trasą otwierałem ją z pilota. Gdy zajechałem , nie mogłem jej już zamknąć pilotem , więc zamknąłem ją z kluczyka.
Zamek centralny działa z kluczyka (zamek) i z przycisku obok świateł awaryjnych.
Zabawny jest fakt, że od tego czasu włączyła się u mnie funkcja automatycznego ryglowania po przekroczeniu 20 km/h gdzie wcześniej nigdy tego nie zaobserwowałem, a samochód posiadam od Grudnia 2021. Byłem zdziwiony, myślałem, że to mój pilot wariuje i randomowo zamyka drzwi.
Próbowałem już kodować kluczyk (3x otwieranie + zamykanie), ale zero odzewu, auto nie reaguje.
Czy wiecie może gdzie szukać przyczyny? Może ktoś miał podobny problem?
Z góry dziękuję za sugestie.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10348
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Kluczyk masz jeden? Jak tak to do otwarcia i sprawdzenia akumulator.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 1707
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Jeśli naciskając przyciski na pilocie nie ma reakcji - światła w kabinie ani bagażnik się nie otwiera to masz problem z komunikacją auto - pilotpiokus1337 pisze: ↑3 maja 23, 17:33 Zamek centralny działa z kluczyka (zamek) i z przycisku obok świateł awaryjnych.
Zakładam, że nie używałeś wcześniej regularnie zamka w drzwiach. Jest całkiem spora szansa, że krańcówka była w złej pozycji co uniemożliwiało autoryglowanie.piokus1337 pisze: ↑3 maja 23, 17:33 Zabawny jest fakt, że od tego czasu włączyła się u mnie funkcja automatycznego ryglowania po przekroczeniu 20 km/h
Trzeba zweryfikować czy problemem jest nadajnik (pilot) czy odbiornik (generalnie auto ale skupiamy się na module, wiązce i na gm5).piokus1337 pisze: ↑3 maja 23, 17:33 Czy wiecie może gdzie szukać przyczyny? Może ktoś miał podobny problem?
Jeśli klucz fabryka to można zacząć od weryfikacji naładowania akumulatorka a w zamienniku od baterii.
Dalej zweryfikować czy klucz cokolwiek nadaje (majstry od dorabiania mają czasem sprzęt do weryfikacji transmisji).
Jak masz drugi klucz to sprawdzić na nim. Jak nie to kupić najtańszy zamiennik na allegro i sprawdzić czy zakodujesz jego płytkę pilota.
Jeśli klucz sprawny a dalej cisza to przechodzimy do auta:
- moduł anteny i wiązka do niego (zasilanie i komunikacja z gm5) - jak żyją to sam gm5
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7218
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
ja bym zaczal od konca, tzn zajrzec do modulu anteny czy jej tam cos nie zalało
latwiej sie dobrac niz rozcinanie kluczyka
latwiej sie dobrac niz rozcinanie kluczyka
-
- Bywalec forum
- Posty: 1707
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Niby racja choć moim zdaniem szybciej jest rozciąć klucz (kóry ma dość sporą szansę być przyczyną kuku) niż walczyć z pomiarami przy module
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1315 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kobiel90
-
- 14 Odpowiedzi
- 6966 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Freedom
-
- 2 Odpowiedzi
- 2014 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 8 Odpowiedzi
- 2944 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 1159 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: 4poryrapu
-
- 6 Odpowiedzi
- 1967 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 0 Odpowiedzi
- 1146 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jkb90
-
- 2 Odpowiedzi
- 1481 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 3 Odpowiedzi
- 1981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Robik-m
-
- 2 Odpowiedzi
- 1539 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Radmon