E46 parujące lampy
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 gru 19, 19:36
- BMW: Bmw e46 320i r6
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Witam,pół roku temu wymieniłem klosze z przodu (ori z aso) i nowe uszczelki (ori aso) i od tego czasu nie mogę się pozbyć problemu parujących kloszy ... już próbowałem wszystkich sposobów znalezionych w sieci i nadal parują prawie do połowy .. odpowietrzniki obydwa sprawdzone , obudowy lamp nie popękane , wszystko na nowych częściach składałem w domu i dodatkowo wszystko suszyłem .. proszę o pomoc bo już nie mam sił
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Ja sobie poradziłem patentem, inaczej niestety nie dało rady. W najniższym punkcie każdej lampy, gdzie zbierała się woda, wiercilem otwór 1mm, dodatkowo od górnego odpowietrzenia poprowadziłem wężyk(u mnie wcześniej służył do spuszczania wina) do dolotu żeby była duża wymiana powietrza w lampie. Dziwne, ale wtedy przestały parować
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 gru 19, 19:36
- BMW: Bmw e46 320i r6
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Problem w tym że u mnie się nie zbiera woda tylko powstaje ,,zaroszenie'' na obydwu kloszach w tym samym miejscu .. już nie mam sił , cały internet już przeczytałem na temat parowania lamp .Twój patent jest ciekawy ale producent lamp chyba przewidział możliwość parowania lamp skoro przewidział dwa odpowietrzniki na reflektor .. To jest niemożliwe od pewnego czasu obserwuję inne e46 poruszające się na naszych drogach i nie mają zaparowanych lamp i w dodatku mają założone ringi więc ktoś musiał grzebać przy reflektorach i wątpie by inwestował w nowe uszczelki z aso..
-
- Bywalec forum
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 gru 19, 19:36
- BMW: Bmw e46 320i r6
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Jedna lampa miała delikatnie uszkodzona obudowę wiec uszczelniłem pęknięcie butylem .. ogólnie sprawa wygląda tak : wystarczy lekki descz i niższa temp otoczenia a lampy obydwie identycznie zaparowane .. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale obudowy lamp są produkcji Bosch a klosze które kupiłem w ,,aso" są produkcji AL(automotivelighting ) ..Przed wymianą kloszy nic nie parowało a stare sparciałe uszczelki które miały 19 lat na karku napewno juz nie spełniały swojego zadania ..
-
- Bywalec forum
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 gru 19, 19:36
- BMW: Bmw e46 320i r6
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Może zadam głupie pytanie ale te uszczelki klosza zakłada się klejem do lampy czy klosza ? bo ja zakładałem klejem do lampy a może ma być na odwrót ?
też walczyłem/walczę z tym w e46
mam dwie lampy jedna ori z 2004r druga coś koło 2010(nie uderzona nigdzie) i jak się ochłodzi to parują lampy po nagrzaniu.Zmieniałem już 3 pary kloszy.
Generalnie na zkw parowało(wcieranie szamponu w klosz nic nie dawało prócz zarysowania od wewnętrznej strony) klosze DEPO tak samo,klosze dj auto +uszczelki z kloszy dj auto,klosze TYC obecne + nowe uszczelki z ASO BMW i też parują :)Uszczelniałem też dla testu pancernie lampy sylikonem bezbarwnym tak,że uszczelka by nie była potrzeba i dalej parowały
ktoś na bmwklubforum pisał,że niby zamienił uszczelki własnie klejem w strone klosza i przestało parować.Tylko,ze patrząc na uszczelkę lepiej ona układa się w lampie gdy klej jest w stronę obudowy lampy jakoś wizualnie to lepiej pasuje niż na odwór cienką powierzchnią w stronę klosza....
mam dwie lampy jedna ori z 2004r druga coś koło 2010(nie uderzona nigdzie) i jak się ochłodzi to parują lampy po nagrzaniu.Zmieniałem już 3 pary kloszy.
Generalnie na zkw parowało(wcieranie szamponu w klosz nic nie dawało prócz zarysowania od wewnętrznej strony) klosze DEPO tak samo,klosze dj auto +uszczelki z kloszy dj auto,klosze TYC obecne + nowe uszczelki z ASO BMW i też parują :)Uszczelniałem też dla testu pancernie lampy sylikonem bezbarwnym tak,że uszczelka by nie była potrzeba i dalej parowały
ktoś na bmwklubforum pisał,że niby zamienił uszczelki własnie klejem w strone klosza i przestało parować.Tylko,ze patrząc na uszczelkę lepiej ona układa się w lampie gdy klej jest w stronę obudowy lampy jakoś wizualnie to lepiej pasuje niż na odwór cienką powierzchnią w stronę klosza....
-
- Bywalec forum
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 gru 19, 19:36
- BMW: Bmw e46 320i r6
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Ja osobiście juz to złożyłem wszystko do kupy i poddaje się.. juz tyle razy te lampy rozebrałem, suszyłem, sprawdzałem pod kątem uszkodzeń obudowy , klosze i uszczelki nowe,odpowietrzniki drożne i tak jak parowało dalej paruje najgorzej jak pada deszcz to do połowy potrafi zaparowane byc..dużo ludzi na innych forach pisze ze fabryczne odpowietrzniki słabo sobie dają radę i para się zbiera bo lampa jest za szczelna po zastosowaniu nowej uszczelki/klosza lecz nie widzi mi się trochę w obudowie wiercić nowych otworów
-
- Bywalec forum
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 gru 19, 19:36
- BMW: Bmw e46 320i r6
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Katowice
Po długiej walce z tym problemem zamówiłem nowe oryginalne lampy (AL) H7 i dziś po otwarciu paczki wielkie zdziwienie .. lampy nowiutkie,piękne ale sprzedawca zamiast H7 wysłał XEON i teraz pytanie do was panowie , co z tym fantem zrobić ?? warto się bawić w przeróbke z h7 na Xeon ? czy oddać ten Xeon i h7 brać ? mam mieszane uczucia bo w cenie H7 mam nówki oryginalne kompletne Xeony a z drugiej strony pewnie dużo rzezbienia będzie by je założyc w samochodzie bez fabrycznego Xeona..
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 1905 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tabacznik
-
- 16 Odpowiedzi
- 4761 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 7 Odpowiedzi
- 3012 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 93 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marekjarek
-
- 4 Odpowiedzi
- 2706 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: LUBAK123
-
- 2 Odpowiedzi
- 1714 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: sternik86
-
- 12 Odpowiedzi
- 5639 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: otek41
-
- 2 Odpowiedzi
- 1159 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 2 Odpowiedzi
- 1359 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 1 Odpowiedzi
- 1867 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112