[e46] nie trzyma temperatury
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 paź 11, 18:08
- BMW: e46 320d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: chelm
nie mam tez juz ochoty do kupowania kolejnego termostatu ale to rozwazam(duzo roboty z ta wymiana),bo tak naprawde nie wiem czy ten co wymienilem nie byl dobry bo problem nadal zostal po wymianie na nowe,musze go dzisiaj podgotowac w garnku i zobacze czy ten stary byl dobry, jak ktos wie o co chodzi z tym testem nr 7 to poprosze o wytlumaczenie,w bmw to jestem ciut zielony,
z gory wielkie dzieki
z gory wielkie dzieki
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
http://z1.przeklej.pl/prze2093/78105db4001a3ff94b3f43c1/ukryte-funkcje-bmw-e46-i-e39-pdfbmwwaski99 pisze:nie mam tez juz ochoty do kupowania kolejnego termostatu ale to rozwazam(duzo roboty z ta wymiana),bo tak naprawde nie wiem czy ten co wymienilem nie byl dobry bo problem nadal zostal po wymianie na nowe,musze go dzisiaj podgotowac w garnku i zobacze czy ten stary byl dobry, jak ktos wie o co chodzi z tym testem nr 7 to poprosze o wytlumaczenie,w bmw to jestem ciut zielony,
z gory wielkie dzieki
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 187
- Rejestracja: 17 kwie 11, 14:29
- BMW: 320d 136KM sedan
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
Ja rowniez mam problem z dogrzaniem silnika, wymienilam termostat agr wczoraj, ktory faktycznie puszczal, a po jego wymianie srednie spalanie autka spadlo,wczesniej na kompie pokazywalo 7,5l a teraz po jednym dniu pokazalo zaledwie 6l ale problem z dogrzewaniem silnika dalej pozostal. Dlugo mi sie grzeje,jak na miescie wskazowka stanie w pionie to juz sie nie rusza, ale poza miastem niestety waha sie, wiec tak sie zastanawiam czy i glowny termostat do wymiany a moze tylko zle mam odpowietrzony uklad, bo sama wymienialam termostat agr, a robilam to wczoraj wieczorem i niewiem czy wszystko zrobilam jak nalezy... na komputerze temp. silnika na postoju pokazuje nawet ponad 90'C ale podczas jazdy niestety waha sie miedzy 72-83'C do tego nie zalacza mi sie webasto(dogrzewanie silnika).... Idzie zima wiec przydaloby sie zrobic z tym porzadek....
- k3m0t1989
- Bywalec forum
- Posty: 725
- Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
- BMW: e46 330d touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Wręczyca Wielka
albo odpowietrzanie dokladne, a jesli nie pomoze to niestety glowny termostat. Tylko dobrej jakosci chyba Behr bo jak jakis zamiennik to szybko padnie.
Co do tego spalania kolezanko to jak to mozliwe ze o 1.5l ci sie zmienia spalanie w ciagu jednego dnia? rozumiem ze mialas 7.5, wymienilas termostat i ci pokazuje 6 tak nagle? bo na krotkim odcinku jazdy to mi spalanie pokaze od 4 do 40 i jakos wcale nie sugeruje sie tym co pokazuje. Zeby w miare realnie mierzylo to co tankowanie do pelna trzeba resetowac i tak zostawic do nastepnego tankowania. Kolejna sprawa to termostat EGR tylko troche wplywa na temperature silnika i nawet jakbys jechala z 75 stopniami to przez jeden dzien ci spalanie nie bedzie sie wahac o 1.5l
chociaz nie wiem czy to odpowietrzenie jest bardzo skomplikowane jak to w ksiazce sam naprawiam jest przedstawione ja odpowietrzalem sam na szybko pomijajac polowe tych krokow ktore tam sa opisane i wskazowka w pionie przy kolo 10 stopniach jest po 5km. Jak zimniej to ciut dluzsza jazda aby to osiagnac ale do 10km max i nic wiecej przy najwiekszych mrozach.
Co do tego spalania kolezanko to jak to mozliwe ze o 1.5l ci sie zmienia spalanie w ciagu jednego dnia? rozumiem ze mialas 7.5, wymienilas termostat i ci pokazuje 6 tak nagle? bo na krotkim odcinku jazdy to mi spalanie pokaze od 4 do 40 i jakos wcale nie sugeruje sie tym co pokazuje. Zeby w miare realnie mierzylo to co tankowanie do pelna trzeba resetowac i tak zostawic do nastepnego tankowania. Kolejna sprawa to termostat EGR tylko troche wplywa na temperature silnika i nawet jakbys jechala z 75 stopniami to przez jeden dzien ci spalanie nie bedzie sie wahac o 1.5l
chociaz nie wiem czy to odpowietrzenie jest bardzo skomplikowane jak to w ksiazce sam naprawiam jest przedstawione ja odpowietrzalem sam na szybko pomijajac polowe tych krokow ktore tam sa opisane i wskazowka w pionie przy kolo 10 stopniach jest po 5km. Jak zimniej to ciut dluzsza jazda aby to osiagnac ale do 10km max i nic wiecej przy najwiekszych mrozach.
-
- Bywalec forum
- Posty: 187
- Rejestracja: 17 kwie 11, 14:29
- BMW: 320d 136KM sedan
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
A wiec..... wczoraj po wymianie termostatu agr zrobilam ponad 25km krecac sie po miescie w celu sprawdzenia jak sie zachowuje wskazowka, w zasadzie bylo czuc roznice, szybciej sie nagrzal niz zazwyczaj a wskazowka jak stanela w pionie to juz nie drgnela, nawet jesli na komputerze pokazywalo ze temperatura silnika waha sie w przedziale 72-83'C jezdzilam spokojnie nieprzekraczajac nawet 2,5 tys obrotow, a dzisiaj pojechalam specjalnie swoim a nie sluzbowym zeby zobaczyc jak sie bedzie zachowywal w trasie, niestety wskazowka falowala, zrobilam ponad 300km poza miastem wiec mysle ze to moglo wplynac na obnizenie sredniego spalania nawet o 1,5l wiem ze komp przeklamuje ale efekt sie pojawil...k3m0t1989 pisze:albo odpowietrzanie dokladne, a jesli nie pomoze to niestety glowny termostat. Tylko dobrej jakosci chyba Behr bo jak jakis zamiennik to szybko padnie.
Co do tego spalania kolezanko to jak to mozliwe ze o 1.5l ci sie zmienia spalanie w ciagu jednego dnia? rozumiem ze mialas 7.5, wymienilas termostat i ci pokazuje 6 tak nagle? bo na krotkim odcinku jazdy to mi spalanie pokaze od 4 do 40 i jakos wcale nie sugeruje sie tym co pokazuje. Zeby w miare realnie mierzylo to co tankowanie do pelna trzeba resetowac i tak zostawic do nastepnego tankowania. Kolejna sprawa to termostat EGR tylko troche wplywa na temperature silnika i nawet jakbys jechala z 75 stopniami to przez jeden dzien ci spalanie nie bedzie sie wahac o 1.5l
chociaz nie wiem czy to odpowietrzenie jest bardzo skomplikowane jak to w ksiazce sam naprawiam jest przedstawione ja odpowietrzalem sam na szybko pomijajac polowe tych krokow ktore tam sa opisane i wskazowka w pionie przy kolo 10 stopniach jest po 5km. Jak zimniej to ciut dluzsza jazda aby to osiagnac ale do 10km max i nic wiecej przy najwiekszych mrozach.
- k3m0t1989
- Bywalec forum
- Posty: 725
- Rejestracja: 29 gru 10, 12:23
- BMW: e46 330d touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Wręczyca Wielka
aa to sie zgadza jak zrobilas taka trase to i bez wymiany termostatu by ci spalanie tak spadło ja jezdze tylko po miescie to rzadko mi spada wskazanie komputera ponizej 8l
musisz zainwestowac w termostat bo niezdrowo jezdzic na niedogrzanym. Jak juz widac ruch po wskazowce to znaczy ze spada chyba ponizej 75 stopni. W zime ci sie to pogorszy jeszcze i bedzie ci sie ledwo dzwigac do pierwszej kreski.
musisz zainwestowac w termostat bo niezdrowo jezdzic na niedogrzanym. Jak juz widac ruch po wskazowce to znaczy ze spada chyba ponizej 75 stopni. W zime ci sie to pogorszy jeszcze i bedzie ci sie ledwo dzwigac do pierwszej kreski.
-
- Bywalec forum
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 sie 10, 22:11
- BMW: było 320d 150ps, było 330i 231ps, jest e60 540i
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Biecz
- Lokalizacja: Biecz
Chłopaki pomóżcie:). Czy za prawidłowe nagrzewanie silnika odpowiadaja tylko termostaty? Moja niestety się niedgrzewa.Oba termostaty wymienione:/ i nic. Możliwe, że nowe termostaty mogą sie odrazu zepsuc?? lub co garsza mechanik coś uszkodził przy montażu?
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Trzeba być idiotą żeby przy montażu coś uszkodzić... Tym bardziej, że robił Ci to mechanik to wydaje się to dziwne.
A na pewno masz dobrze odpowietrzone auto ?
A na pewno masz dobrze odpowietrzone auto ?
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 64
- Rejestracja: 30 sie 10, 22:11
- BMW: było 320d 150ps, było 330i 231ps, jest e60 540i
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Biecz
- Lokalizacja: Biecz
Czy jesli układ jest zapowietrzony to nie powinno się auto przegrzewać? Już nie mam sił do tej temperatury.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 3911 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WAŚKA
-
- 1 Odpowiedzi
- 10194 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 3 Odpowiedzi
- 1783 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 8 Odpowiedzi
- 4468 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: napinaczmichal
-
- 2 Odpowiedzi
- 848 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Orzechow19
-
- 5 Odpowiedzi
- 4061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: apogeumz
-
- 0 Odpowiedzi
- 1821 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: haxigi
-
- 11 Odpowiedzi
- 2105 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 3064 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1941 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: medoff