[e46] nagrzewnica 1 czy 2?
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7218
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
najlepszy sposob na szybka diagnoze to obmacac rurki ktore ida do tego zaworu
sa 2:
jedna idzie od silnika do zaworu
a druga od zaworu w strone kabiny, ona sie laczy z nagrzewnica
jezdzisz chwile z temperatura ustawiona na max i niskimi obrotami wiatraka
jak troche pojezdzisz i silnik jest nagrzany do pionu
to najpierw dla pewnosci macasz ta rurke ktore idzie od silnika, powinna byc goraca (bo tedy idzie goracy plyn prosto z silnika)
a potem macasz rurke ktora idzie od zaworu do nagrzewnicy
powinna tez byc tak samo goraca
jezeli ta 'za' jest zimna albo tylko lekko ciepla to znaczy ze faktycznie zawor nie puszcza tak jak powinien
sa 2:
jedna idzie od silnika do zaworu
a druga od zaworu w strone kabiny, ona sie laczy z nagrzewnica
jezdzisz chwile z temperatura ustawiona na max i niskimi obrotami wiatraka
jak troche pojezdzisz i silnik jest nagrzany do pionu
to najpierw dla pewnosci macasz ta rurke ktore idzie od silnika, powinna byc goraca (bo tedy idzie goracy plyn prosto z silnika)
a potem macasz rurke ktora idzie od zaworu do nagrzewnicy
powinna tez byc tak samo goraca
jezeli ta 'za' jest zimna albo tylko lekko ciepla to znaczy ze faktycznie zawor nie puszcza tak jak powinien
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Dodam jeszcze od siebie, że jak nie ma napięcia na cewce elektrozawora lub gdy jest odłączona wtyczka, to powinien on pozostać w pozycji zamkniętej.
Stuknięte fonem
Stuknięte fonem
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 63
- Rejestracja: 20 gru 14, 14:42
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
sprawdziłem i dwa węże gorące jak cholera... teraz już sam zgłupiałem..scghost pisze:najlepszy sposob na szybka diagnoze to obmacac rurki ktore ida do tego zaworu
sa 2:
jedna idzie od silnika do zaworu
a druga od zaworu w strone kabiny, ona sie laczy z nagrzewnica
jezdzisz chwile z temperatura ustawiona na max i niskimi obrotami wiatraka
jak troche pojezdzisz i silnik jest nagrzany do pionu
to najpierw dla pewnosci macasz ta rurke ktore idzie od silnika, powinna byc goraca (bo tedy idzie goracy plyn prosto z silnika)
a potem macasz rurke ktora idzie od zaworu do nagrzewnicy
powinna tez byc tak samo goraca
jezeli ta 'za' jest zimna albo tylko lekko ciepla to znaczy ze faktycznie zawor nie puszcza tak jak powinien
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Skoro dwa weze dorace to znaczy ze zawor puszcza plyn goracy i albo nagrzewnica nie oddaje ciepla albo sterowanie nawiewem nie dziala.
Obmacaj te dwie rurki co wchodza do sciany grodziowej czy są gorące.
Obmacaj te dwie rurki co wchodza do sciany grodziowej czy są gorące.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1583
- Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
- BMW: Bmw e46 330i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Kobylka
- VIN: Km66970
Wiesz już dokładnie nie pamiętam chyba w ogrzewaniu jest i tam jest jego test ,słychać jak cyka,kiedyś zrobiłem bo też miałem problem.Teraz Ci nie po mogę bo nie mam dostępu do inpy ,ale dasz radę
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność