[e46 N42] Zimny silnik pracuje na 3 cylindry
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
jakiś kit z tym wałkiem piszecie
raczej podejzewam uszkodzony 1 lub oba zespoły regulacyjne wałków rozrządu
a gdyby się okazało że rzeczywiście został wytarty wałek przez zatkane kanaliki olejowe to szkoda nawet żebys kolego robił ten silnik to juz złom
proponuje poszukac kompletny i w 100% sprawny silnik na przekładke
mysle że za 3000-4000zł taki w polsce kupisz
raczej podejzewam uszkodzony 1 lub oba zespoły regulacyjne wałków rozrządu
a gdyby się okazało że rzeczywiście został wytarty wałek przez zatkane kanaliki olejowe to szkoda nawet żebys kolego robił ten silnik to juz złom
proponuje poszukac kompletny i w 100% sprawny silnik na przekładke
mysle że za 3000-4000zł taki w polsce kupisz
-
- Bywalec forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 gru 14, 10:21
- BMW: E46 316i n42B18
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
Panowie pytanie dotyczące układu valvetronic, czy można go wyłączyć po prostu i tak jeździć?Są w takim wypadku jakieś skutki uboczne?Ja walczę już od dłuższego czasu z tym i mimo wymiany wałka mimośrodowego silnik(n42b18) dalej pracuje źle głównie na wolnych obrotach i po rozruchu. Teraz ma tak że po zapaleniu na zimnym chodzi chwilę dobrze a po 10-15 sek zaczyna się dławić i przygasać i czuć jakby chodził na 3 gary, trzeba go przegazować i trochę przejechać żeby mu przeszło. Oczywiście błędów w inpie brak, co jakiś czas pojawia się błąd czujnika wałka dolotowego (czujnik wymieniony na oryginał i brak poprawy). Dzisiaj jak odłączyłem czujnik valvetronic to zapalał za każdym razem normalnie i nie czuć drgań silnika, kultura pracy dobra, moc delikatnie spadła ale prawie nieodczuwalnie, check się nie zapalił, jedynie co mnie delikatnie niepokoi to to że na odłączonym czujniku przy gaszeniu czuć jak zarzuci silnikiem. Dzięki za pomoc!
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
przy odłaczonym czujniku wałka valwetronic nie dziala, a silnik pracuje w trybie awaryjnym na przepustnicy i jest sporo słabszy i mulasty no i pali sporo wiecej
polecam koledze jechać do MROWLI koło RZESZOWA do MATEUSZA WLAZŁO on robi bmw to napewno ci dobrze zdiagnozuje co go boli
ja nadal obstawiam zespuł regulacyjny wałka ssacego
polecam koledze jechać do MROWLI koło RZESZOWA do MATEUSZA WLAZŁO on robi bmw to napewno ci dobrze zdiagnozuje co go boli
ja nadal obstawiam zespuł regulacyjny wałka ssacego
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1740 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2690 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 3136 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid111
-
- 0 Odpowiedzi
- 1598 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: damianns
-
- 9 Odpowiedzi
- 2036 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 5850 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 2 Odpowiedzi
- 6245 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mikon
-
- 4 Odpowiedzi
- 1454 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pajunk93
-
- 1 Odpowiedzi
- 2115 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Gixer010
-
- 15 Odpowiedzi
- 6197 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: turkusowykompot