E46 N42 318i obroty.
-
- Bywalec forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
- BMW: E46 N42 318i
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Wiem że zostanę zmieszany z błotem że nie użyłem opcji szukaj... Użyłem tylko nie wiele mi to pomogło, przeczytałem dość obszerny temat i wiem tyle co i wczesniej... Dzisiaj po podłączeniu pod kompa wywalilo błąd 272c LR - adaption additive per time (bank 1). Mech mówił że lambda tylko nie powiedział która... Czy miał ktoś nieprzyjemność obcować z takowym błędem? Jak to rozwiązać i czy da radę to zrobić "pod blokiem" czy dzwonić spowrotem do mechanika? Zapał do pracy jest, parę narzędzi jest, lewarek w razie potrzeby jest. Z góry dzięki za podpowiedzi (nawet typu: "zezłomuj!").
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
mam troche inny silnik ale ten błąd prawdopodobnie oznacza wartości poza limitem dla sondy regulacyjnej, bank 1 czyli cylindry 1 i 3, gdyby faktycznie coś było nie tak z mieszanką to obie dawały by znać. Dobrze by było podejrzeć live data jak te sondy pracują. Jak źle mówie to poprawcie
-
- Bywalec forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
- BMW: E46 N42 318i
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Mech sprawdzał i obie lambdy były "inactive" na kompie (możliwe że dlatego nie sprawdził jak pracują?) . I chyba bierze za dużo paliwa moim zdaniem. Realoem pokazuje że są chyba że 4 lambdy (2 na kolektorze, 1 przed kątem i 1 za) choć mogę się mylić? BTW strasznie dużo czujników mają te silniki...
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
albo lewe powietrze w dolocie
-
- Bywalec forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 31 paź 15, 13:43
- BMW: E46 N42 318i
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Podejrzewałem ta możliwość... Obroty się wahają w zakresie 600-750 rpm po ostrzejszej jeździe na moment spadają do 500rpm i zatrzesie buda potem normalnie 600...
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 28 cze 14, 10:17
- BMW: 325i EU3
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: RZE
sprawdź go plakiem, prosta metoda i szybko przekonasz sie czy dolot masz cały, poczekaj żeby wyrównał prace i rozpyl plaka w okolice dolotu ze wszystkich stron tylko nie do wlotu filtra z przodu, jak zacznie nierówno się kręcic to znaczy że masz jakaś nieszczelność. Jak to wykluczysz to wtedy można sie bawić w sondy i inne droższe sprawy.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1762 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 28 Odpowiedzi
- 12870 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Sloma1988
-
- 7 Odpowiedzi
- 8254 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: H0nnib0l
-
- 0 Odpowiedzi
- 449 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grigorii
-
- 13 Odpowiedzi
- 4494 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ptu
-
- 3 Odpowiedzi
- 1407 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1305 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: a1berc1k
-
- 25 Odpowiedzi
- 7210 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 12 Odpowiedzi
- 5968 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 17 Odpowiedzi
- 5942 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: hackunek