Co prawda inny silnik bo n42b20 ale przy jeździe do 3-4 tys obrotów silnik nie zjadał oleju, powyżej, zależało od mojej wyobraźni bo potrafił wypić koło litra na 1000Italian0 pisze: ↑26 mar 19, 23:19 No i pękło 1000km, po 800km wzięła naprawdę bardzo mało raptem 150ml max ale zdziwiła mnie jedna rzecz, przy 800km raz postanowiłem się nieco agresywniej przejechać raptem 40km (obroty zazwyczaj 4k+ i często zmiana biegu przed 6k) i nagle wciągnęła po takim czymś 400ml i teraz gdy dobilem resztę (150km) praktycznie nic nie ubyło. I teraz pytanie, czy jest to po prostu normalne chociaż w najmniejszy sposób? Ale muszę przyznać ze pobór oleju i tak spadł (jeszcze tylko odma i po płukance z archoilem wleci 5W40 )
Takze zużycie w górnych partiach obrotów będzie zawsze (nie mówię tu o nowym silniku, to 400ml/40km to troche nierealne jak dla mnie, poczekałes troche żeby olej spłynął zanim sprawdziłeś stan oleju?)
Prawdopodobnie pierścienie już sa zmęczone wymienianiem oleju long life co 30tys.