E46 M52TUB20 swap na …
M52TUB28 - 193 PS (142 kW; 190 bhp) 280 N·m (207 ft·lbf) 7.0 s
M54B25 - 192 PS (141 kW; 189 bhp) 245 N·m (181 ft·lbf) 7.2 s
Ogólnie więcej + w tym przypadku ma M52 co innego jak byś porównywał z M54B30
M54B30 - 233 PS (171 kW; 230 bhp) 300 N·m (221 ft·lbf) 6.5 s
Zawsze do M52TUB28 możesz wstawić kolektor dolotowy od 3.0
dojdzie wtedy
+14 KM / +5 Nm
A jak pokombinujesz z jakimś lepszym filtrem powietrza i dolotem z kratki to można i jeszcze lepsze wyniki uzyskać
M54B25 - 192 PS (141 kW; 189 bhp) 245 N·m (181 ft·lbf) 7.2 s
Ogólnie więcej + w tym przypadku ma M52 co innego jak byś porównywał z M54B30
M54B30 - 233 PS (171 kW; 230 bhp) 300 N·m (221 ft·lbf) 6.5 s
Zawsze do M52TUB28 możesz wstawić kolektor dolotowy od 3.0
dojdzie wtedy
+14 KM / +5 Nm
A jak pokombinujesz z jakimś lepszym filtrem powietrza i dolotem z kratki to można i jeszcze lepsze wyniki uzyskać
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 sty 10, 9:06
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Części już skompletowane myślę, że w weekend zaczniemy "operacje" . Mam jeszcze tylko jedną wątpliwość, okazuje się że wydech z M52TUB28 trochę się różni od mojego (a według realoem powinny być takie same) tzn. ma w innym miejscu katalizatory no i oczywiście sondy lambda. Jak myślicie mam zostawić swój wydech i przełożyć kolektor wydechowy czy adoptować z M52TUB28. Ten z kolei mimo tego samego wieku ma o połowę mniejszy przebieg tylko czy nie będzie komplikacji z wiązką pod sądy lambda ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 sty 10, 9:06
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Silnik, skrzynia i przednie zawieszenie już zamontowane. Jutro chłodnice, dyfer i tylne zawieszenie. Jak dam rade to po drodze jeszcze podłączę sondy bo z dawcy były inne długości przewodów. A tak przy okazji ma ktoś rozpiskę pinów z informacją pod jaki pin jaka sonda powinna być podpięta.
Myślę, że do czwartku swap powinien być zakończony (ciągnie się to strasznie bo mam tylko parę godzin dziennie na swój projekt a chce żeby było tak jak z fabryki )
Myślę, że do czwartku swap powinien być zakończony (ciągnie się to strasznie bo mam tylko parę godzin dziennie na swój projekt a chce żeby było tak jak z fabryki )
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 sty 10, 9:06
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Swap zakończony. Autko lata jak marzenie, pozostał tylko problem z sondami. Może mi ktoś podesłać informacje jakie kolory przewodów i rodzaj wtyczki (męska czy żeńska) są przy sondach przed katalizatorem i za katalizatorem. Coś pomieszałem z sondami i wypada mi zapłon.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Zapłon nie wypada przez sondy.agora pisze:Swap zakończony. Autko lata jak marzenie, pozostał tylko problem z sondami. Może mi ktoś podesłać informacje jakie kolory przewodów i rodzaj wtyczki (męska czy żeńska) są przy sondach przed katalizatorem i za katalizatorem. Coś pomieszałem z sondami i wypada mi zapłon.
Wszystkiego dowiesz się z realoem.pl
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 277 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5
-
- 3 Odpowiedzi
- 2559 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seruh
-
- 0 Odpowiedzi
- 1678 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: F3T4
-
- 2 Odpowiedzi
- 1961 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: alegro661
-
- 5 Odpowiedzi
- 922 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Styks
-
- 0 Odpowiedzi
- 1070 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gargi 12
-
- 10 Odpowiedzi
- 3928 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Potwór
-
- 3 Odpowiedzi
- 904 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Elioter
-
- 0 Odpowiedzi
- 1132 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MagikE46