[E46 M52B20TU] Swap na M54B30

Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#21

Post autor: Domin »

Nie wiem czy gra warta świeczki.. Pompa dsc, instalacja, czujnik prędkości, czujnik kąta skrętu kierownicy, przycisk, nie pamiętam czy coś jeszcze.
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
Bercik2602
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 15, 20:50
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pacanow

#22

Post autor: Bercik2602 »

To rzeczywiście może być nieopłacalne......
A szkoda
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#23

Post autor: Domin »

Ja myślę, że będę u siebie zakładał jakiś nowocześniejszy system gdyż posiadam teraz ASC, az racji iż przebudowywuje auto całkowicie pewnie wleci coś nowego :) W każdym razie jak coś to dam znać :)
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#24

Post autor: morcine »

Bercik2602 pisze:Dzięki za pomoc, zmodernizowalem kostkę przy zegarach, auto zagadalo.
Dzięki za pomoc.

W razie potrzeby, służę pomocą.

A powiedzcie mi, co musiałbym zrobić, żeby przełożyć dsc z anglika? Ja posiadam tylko asc
To że odpalił to 1/4 sukcesu. Pełen sukces będziesz miał jak pojedziesz na hamownie i wypluje minimum 220KM. Swap tego silnika to nie tylko mechanika i podłączenie paru kabelków. To przekodowanie łącznie ze zmianą Vin wszystkich układów na linii CAN aby pasowały z silnikiem. Głównie to zegary, czasami moduł świateł iiiiiii najważniejszy DSC ( chyba że jest ASC ). Ten ostatni jak nie będzie się zgadzać to silnik będzie chodził jak zdrowe 2,5l i wiem to na swoim doświadczeniu.

Jak w oryginale do tego silnika był DSC a masz ASC to będzie wielki problem.
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#25

Post autor: Domin »

Nie trzeba zmieniać VIN w zegarach i module świateł. Z taką różnicą, że jak się nie zmieni to komp się nie połączy i będą wyskakiwać błędy..
Natomiast odnośnie ASC i DSC to pierwsze słyszę. Niby jak ma się to przekładać na pracę silnika, skoro jest to układ wspomagający trakcję ?
Prosiłbym o wytłumaczenie bo dla mnie wydaje się to dziwne, aby układ kontroli trakcji dławił silnik.. EWS oraz DME koniecznie do zmiany (ewentualnie programowanie starych) jednak po co DSC ?
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
Bercik2602
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 15, 20:50
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pacanow

#26

Post autor: Bercik2602 »

Jak podłączyć sterowanie wentylatora? Morduje się z tym i nie mogę dojść ładu
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#27

Post autor: Domin »

Jak to jak ? Wentylator ma 3 kable. Plus, masę i sterowanie. Sterowanie leci do DME. Już nie pamiętam ale albo bezpośrednio albo przez przekaźnik.
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
Bercik2602
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 15, 20:50
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pacanow

#28

Post autor: Bercik2602 »

Ale jest jeszcze sterownik/przekaźnik z którego wchodzą 4przewody. Skretka brązowo niebieska i żółto niebieska.
I nie mam gdzie tego wpiąć, i na teście wentylatora mi go nie startuje
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#29

Post autor: Domin »

Nie kojarze. Skąd to dokładnie wychodzi? Najlepiej wrzuć fotkę.
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
Bercik2602
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 15, 20:50
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pacanow

#30

Post autor: Bercik2602 »

Komp pokazuje błąd
7D - Aktywacja, wentylator chłodnicy
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”