[E46 M52B20TU] Swap na M54B30

wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#11

Post autor: wandii »

Domin pisze: nie znalazłem ani na tym forum ani na żadnym innym informacji o dokładaniu oryginalnego telefonu do E46 czy też systemu bluetooth (w trakcie), rolety elektrycznej, fotochromu i podobnych dupereli które dokładałem u siebie no i mam zdjęcia z montażu.
Lusterko
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=10068
Roleta
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=14&t=7732&start=10
Bluetooth
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=19&t=11727

Może idealne DIY to nie jest ale na "żadne" informacje nie wygląda :oops:
Wszystko z tego forum żeby nie było :lol:
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: Domin »

No okej "coś" jest, ale tak:
Lusterko jest od em'ki a normalny fotochrom jest trochę inaczej podłączany, rolety szczerze mówiąc nie znalazłem ale widze, że jest ok a bluetooth trochę mało szczegółowo :/

Ja napisałem że nie znalazłem na "żadnym forum" [szczegółowych informacji] - taki skrót myślowy, a nie że nie znalazłem "żadnych" info :D (Bo jakieś tam jest na każdy temat) :)
Ostatnio zmieniony 4 sty 15, 22:13 przez Domin, łącznie zmieniany 1 raz.
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#13

Post autor: wandii »

Śmiało możesz uzupełnić te DIY bo jak mówię idealne nie są, ale SĄ.

Co do lusterka to z tego co pamiętam jest kilka wersji i w każdej jest inna liczba przewodów.
U mnie nie zgadzał się kolor jednego przewodu z tego co pamiętam ale pin był ten sam.
darek12121
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 1 gru 12, 8:48
BMW: e46 320i sedan
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie Zdrój

#14

Post autor: darek12121 »

Kolego przymo robiłeś już taki swap jak kolega chce zrobić? bo ja robiłem miałem kupionego całego anglika i kable od tych czujników naprawdę trzeba przerobić, nie jest to dużo roboty bo się tylko wypina poszczególne kable z komputera silnika i sie dokłada do nich wtyczkę, ja tak zrobiłem i wszystko działa instalację zrobiłem tak samo jak w angliku była.
Domin
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 22 wrz 14, 19:59
BMW: E46 3xxCi
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#15

Post autor: Domin »

Panowie, powiedzcie mi jeszcze czy jest opcja przełożenie silnika z budy coupe? Są jakieś zasadnicze różnice pomiędzy całym osprzętem z coupe (wymienionego w pierwszym poście - silnik i wszystko co potrzebne do przekładki ) a sedanem?
Taki mini projekcik --> E czterdziestki szóstki
Bercik2602
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 15, 20:50
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pacanow

#16

Post autor: Bercik2602 »

Witam, żeby nie zakładać nowego tematu, pytam tutaj.
Robię swapa z m52b25 na m54b30 . Silnik jest juz w aucie, z wiązki silnika została mi jedna kostka, w temacie przeczytałem, że jest to od alternatora, rozrusznika, czujnika oleju itd.

Silnik mam z anglika którego cały czas mam, i przewody z tej kostki idą do zegarów, a jeden czarny do EWSa, w mojej budzie są takie przewody przy kostce zegarów, tylko nie wiem, gdzie wychodzą.

Jak rozwiązać problem tej kostki?

Z góry dzięki wszystkim za pomoc
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#17

Post autor: morcine »

Kostka x6011 dla ms43 (m54b30)

Pin 1 - rozrusznik -czarny >>>EWS - czarny - Pin 1
Pin 2 - Wiązka przewodów - Zielony / brązowy >>> Bezpiecznik 7,5A - Zielony / brązowy - Pin 60 skrzynki bezpieczników
Pin 3 - Czujnik ciśnienia oleju - Brązowy / szary >>> Zegary - Brązowy / zielony - Pin 13 wtyku x11175
Pin 4 - Alternator - Niebieski >>> Zegary - Niebieski - Pin 2 wtyku x11175
Pin 5 - Czujnik poziomu oleju - Brązowy / niebieski >>> Zegary – licznik - Biały / zielony - Pin 17 wtyku x11175
Pin 6 - Rozrusznik - Czarny / żółty >>> Czarny / zielony ( nie zapisałem sobie :fool: )

Wtyk x11175 to ta przeważnie czarna wtyczka 26pin przy zegarach
Bercik2602
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 15, 20:50
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pacanow

#18

Post autor: Bercik2602 »

A co zrobic z przewodami, które są już w tej kostce? No każdy z tych przewodów wychodzi z licznika do ECU, wiązka z auta. Czy wystarczy usunąć te piny z wtyczki idącej z auta do kompa?
morcine
Bywalec forum
Posty: 130
Rejestracja: 12 sie 13, 20:54
BMW: e46 320d swap 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec

#19

Post autor: morcine »

No tak jak napisałem. Twoja kostka przy silniku to x6011 I poszczególne piny trzeba połączyć z docelowym punktem. Czyli pin 1 w twojej kostce to ews i łączysz z pinem 1 na wtyczce do ews.

Tak zapytam zegary masz od modelu .... ??? Bo niektóre różnią się pinami
Bercik2602
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 23 kwie 15, 20:50
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Pacanow

#20

Post autor: Bercik2602 »

Dzięki za pomoc, zmodernizowalem kostkę przy zegarach, auto zagadalo.
Dzięki za pomoc.

W razie potrzeby, służę pomocą.

A powiedzcie mi, co musiałbym zrobić, żeby przełożyć dsc z anglika? Ja posiadam tylko asc
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”