E46 m52b20 problem z płynem chłodniczym

Steelart
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 23 mar 19, 19:00
BMW: BMW E46 320I
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
VIN: 7wbpjsq

#1

Post autor: Steelart »

Witam mam problem z moja e46 m52b20 coupe miałem drobne zderzenie z dzikiem i chłodnica ssie wygiela i musiałem wymienic, całym płyn mi zleciał i po zamontowaniu chłodnicy i podłączenia wszystkiego zalałem płynu tak aby w zbiorniczek był Max i odpaliłem silnik rozgrzał się do 90 stopni ale płyn trochę opadał ale nie za dużo zalalem gdzieś 4 litry i dalej nie chciało wejść silnik rozgrzał się do około 100 stopni, odpowietrznik zrobił się gumowy ale silnik od razu zgasilem chodził na takiej temperaturze z minutę po zgaszeniu silnika słychać było w nim takie jakby gotowane płynu lub oleju nie wiem ale na korku było nagle pojawiło się masło po ostygnięciu silnika zalalem jeszcze około 3 litrów płynu i to odpaliłem ale zaczął dziwnie pracować. Było słychać z nim leków stuki i trochę nim bujalo. Nie wiem w czym leży problem proszę o pomoc
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Steelart pisze: 22 mar 20, 2:46silnik rozgrzał się do około 100 stopni
Jak to wyliczyłeś biorąc pod uwagę, że pion jest do ok 115 stopni?
Jest przelew w zbiorniku? Może szlak trafił pompę wody albo po prostu nie odpowietrzyłeś silnika i przegrzałeś go.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”