[E46] M52B20 - pompa paliwa
-
- Bywalec forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 25 wrz 12, 10:11
- BMW: 320Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Lokalizacja: Warszawa
Mam taki problem ze swoim samochodem. Dziś rano w drodze do pracy, samochód w korku mi po prostu zgasł i nie chciał odpalić (rozrusznik kręci bez problemu). Wróciłem na lawecie do domu i zacząłem szukać przyczyny. Podpiąłem INPA ale żadnych błędów nie pokazało i zauważyłem, że pompa paliwa nie pracuje. Rozebrałem, wyjąłem i faktycznie po przekręceniu zapłonu nie ma żadnej reakcji. Pojechałem i kupiłem drugą pompkę, następnie zamontowałem jednak problem taki sam, nie załączą się po przekręceniu na zapłon. A samochód oczywiście dalej nie odpala.
W między czasie podmieniłem przekaźniki przy module komfortu jednak problem pozostał. I przypomniało mi się, że mam w schowku taki przełącznik, który służy do odcinania paliwa (nie ja zakładałem a poprzedni właściciel) i pomyślałem, że może tutaj coś się zepsuło. Załączam zdjęcia jak to wyglądą. Czy ma ktoś jakiś inny pomysł niż rozebranie całej tapicerki i patrzenie gdzie ten biały kabelek idzie? Nie zależy mi na tym przełączniku więc równie dobrze mogę przeciąć te kable jak bedzie trzeba.
http://imgur.com/a/0yOus
http://imgur.com/a/FYfse
http://imgur.com/a/IOOv7
p.S. Oczywiście po przekręceniu na zapłon - miernik pokazuje około 11V na kostce do pompy paliwa.
W między czasie podmieniłem przekaźniki przy module komfortu jednak problem pozostał. I przypomniało mi się, że mam w schowku taki przełącznik, który służy do odcinania paliwa (nie ja zakładałem a poprzedni właściciel) i pomyślałem, że może tutaj coś się zepsuło. Załączam zdjęcia jak to wyglądą. Czy ma ktoś jakiś inny pomysł niż rozebranie całej tapicerki i patrzenie gdzie ten biały kabelek idzie? Nie zależy mi na tym przełączniku więc równie dobrze mogę przeciąć te kable jak bedzie trzeba.
http://imgur.com/a/0yOus
http://imgur.com/a/FYfse
http://imgur.com/a/IOOv7
p.S. Oczywiście po przekręceniu na zapłon - miernik pokazuje około 11V na kostce do pompy paliwa.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Musisz zacząć od tego wyłącznika, wylutować go.
Sprawdź dokładnie gdzie te kabelki idą, możliwe że szukasz przyczyny w prawidłowym miejscu.
Sprawdź dokładnie gdzie te kabelki idą, możliwe że szukasz przyczyny w prawidłowym miejscu.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 2628 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 2 Odpowiedzi
- 2087 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: michaal19995
-
- 7 Odpowiedzi
- 4689 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 2000 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1839 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 6337 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 12 Odpowiedzi
- 3807 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1900 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 18 Odpowiedzi
- 7222 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz