E46 M47N 4x pierburg. Pomocy.

Bohnooze
Posty: 3
Rejestracja: 1 lut 22, 0:38
BMW: E46 M47 CR
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: ---

#1

Post autor: Bohnooze »

Witajcie. Zobaczylem, że źle mam popodpinane 3 pierburgi. Poprawiłem wg realoem. Lecz też na poczatku wykryłem, że z węża głównego podcisnienia pod kolektorem wykorzystane jest 4 złącza. nie jak na realoem 3 i jeden ślepy. Na pewno jeden to do zbiornika podcisnienia dla turbo (tak podpiąłem), drugi identyczny pierburg z tym turbo to EGR zawór sterowania. trzeci to żaluzja chłodnicy (ale nie działa). Do czego służy czwarty u mnie był podpiety podcisnieniem do głównego weża na 4 miejsce ale wyjscie z pierburga do niczego nie prowadziło - nic nie wpięte. Auto to 2.0d manual.
Kable zasilania są identyczne (ta sama wtyczka) przewód do tego czwartego z tyłu i nie w peszlu. Pierburg z 1 wejsciem i 1 wyjsciem.

Do czego to służyć może? Pomożecie znaleźć wersje w realoem? Gdzieś musi brakowac weżyka od sterowania może to wspomaganie sprzegła? Sprzeglo i hamulec twarto chodzą, hamulec jakby słabe podcisnienie sprzegło jakby silownik skonczony. Miejsc na umocowanie pod kolektorem tego pierburga jest (dwa miejsca pod kolektorem na dwa mniejsze pierburgi). Ale czym on steruje?
Ostatnio zmieniony 6 mar 22, 11:22 przez Bohnooze, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Klapkami kolektora, które zostały usunięte.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#3

Post autor: Broder »

Na przyszlosc zeby latwiej rozwiklac takie zagadki - odpinasz wtyczke i odczytujesz bledy. Dzieki temu bedziesz wiedzial od czego dana wtyczka jest.
Wspomaganie sprzegla? Pierwsze slysze.
Co do hamulca to mozesz miec gdzie nieszczelnosc na podcisnieniu, albo slaba pompa vacuum. Moze byc tez rozszczelnione serwo. Najlepiej sprawdzic wakumetrem podcisnienie na szynie glownej. Pierburgi tez sie rozszczelniaja, szczegolnie te N75 od turbo i egr.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”