E46 M47 Dymi na niebiesko, dziwny przypadek
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lut 13, 20:39
- BMW: E46 2.0d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Witam wszystkich. Opisywałem w swoim temacie walkę z uruchomieniem E46 i jestem już prawię na mecie, ale potrzebuje jeszcze waszej pomocy
Autko w tej chwili odpala od strzała, nie gaśnie ma prawię pełną moc no prawie ideał, ale w zakresie obrotów 1800-2000 z wydechu wali niebieskim dymem i w tych obrotach silnik jak by się krztusił, powyżej tych obrotów już jest ok
Wymieniałem przepływkę na używaną z końcówką 468 + adaptacja, nowa odma ma przejechane jakieś 100km, czyszczone filterki podciśnień, turbina sucha i luz na wirniku w normie. Wydech za turbiną suchy. Oleju nie ubywa, płynu nie ubywa.
Mam wrażenie, że za słabo się zbiera do 2500obr jest słaba. Później moc pełna, nie ma problemu jej rozpędzić do 160-180. Wczoraj holowałem teścia i mówi, że podczas jazdy nie widać, żeby cokolwiek puściła dymu, tylko na biegu jałowym :/
Brak mi pomysłów co to może być. Wtryski raczej nie, bo by dymiło na czarno i był by problem z odpaleniem. Aha. Dymi czy to zimny czy ciepły silnik.
Za chwilę idę jeszcze podpiąć disa i odczytać czy nie ma jakiś błędów.
Błagam pomóżcie, bo zakochałem się w tym samochodzie mimo tylu problemów
Autko w tej chwili odpala od strzała, nie gaśnie ma prawię pełną moc no prawie ideał, ale w zakresie obrotów 1800-2000 z wydechu wali niebieskim dymem i w tych obrotach silnik jak by się krztusił, powyżej tych obrotów już jest ok
Wymieniałem przepływkę na używaną z końcówką 468 + adaptacja, nowa odma ma przejechane jakieś 100km, czyszczone filterki podciśnień, turbina sucha i luz na wirniku w normie. Wydech za turbiną suchy. Oleju nie ubywa, płynu nie ubywa.
Mam wrażenie, że za słabo się zbiera do 2500obr jest słaba. Później moc pełna, nie ma problemu jej rozpędzić do 160-180. Wczoraj holowałem teścia i mówi, że podczas jazdy nie widać, żeby cokolwiek puściła dymu, tylko na biegu jałowym :/
Brak mi pomysłów co to może być. Wtryski raczej nie, bo by dymiło na czarno i był by problem z odpaleniem. Aha. Dymi czy to zimny czy ciepły silnik.
Za chwilę idę jeszcze podpiąć disa i odczytać czy nie ma jakiś błędów.
Błagam pomóżcie, bo zakochałem się w tym samochodzie mimo tylu problemów
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Niebieski dym bedzie od spalania oleju. To czy silnik bierze olej to mozna sie dowiedziec po 5-10 tys.km jak poziom sie nie zmieni. Natomiast dziwi mie to ze dym jest jak samochod stoi, ale to moze dlatego ze dymu jrst tak malo ze sie rozwiewa....
Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 43
- Rejestracja: 20 lip 11, 0:55
- BMW: 330D
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: kraków zielonki
ile ma przebiegu ?
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 kwie 15, 14:34
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
Witam,mam podobny problem jak autor wątku tylko,że u mnie jak pochodzi pod domem przed jazda to potem daje z rury podczas jazdy.matevrs pisze:
Autko w tej chwili odpala od strzała, nie gaśnie ma prawię pełną moc no prawie ideał, ale w zakresie obrotów 1800-2000 z wydechu wali niebieskim dymem i w tych obrotach silnik jak by się krztusił, powyżej tych obrotów już jest ok
nowa odma ma przejechane jakieś 100km, czyszczone filterki podciśnień, turbina sucha i luz na wirniku w normie. Wydech za turbiną suchy. Oleju nie ubywa, płynu nie ubywa.
Mam wrażenie, że za słabo się zbiera do 2500obr jest słaba. Później moc pełna, nie ma problemu jej rozpędzić do 160-180. Wczoraj holowałem teścia i mówi, że podczas jazdy nie widać, żeby cokolwiek puściła dymu, tylko na biegu jałowym :/
Brak mi pomysłów co to może być. Wtryski raczej nie, bo by dymiło na czarno i był by problem z odpaleniem. Aha. Dymi czy to zimny czy ciepły silnik.
Za chwilę idę jeszcze podpiąć disa i odczytać czy nie ma jakiś błędów.
Błędy zczytane ktsem:
5-wzniosu iglicy
6-recyrkulacji spalin
27-podgrzewacz
Trójka jest po wymianie odmy,filtra paliwa,powietrza,świec żarowych.
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
wtrysk sterujący, egr (nie działa jak jest uwalony wtrysk), no i podgrzewacz. Generalnie czeka Cię wizyta w Beema Diesel Service w Kalwarii Zebrzydowskiej. za 7stówek ogarną Ci wtrysk a przy okazji posprawdzają resztę. Normalnie nowy wtrysk kosztuje 1700 zł.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Bywalec forum
- Posty: 2279
- Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
- BMW: 320D M47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: KE44253
Caly wtrysk bedzie uwalony, moze byc caly przerdzewialy jak moj.
Koszt samego wtrysku 500zl + 200zl robocizna.
Trzeba miec odpowiedni sprzet do wyciagania a poznej nalezy wyczyscic dolladnie komore wtrysku i specjalistyczna pasta nasmarowac wtrysk tak co przy nastepnym wyciaganiu nie trzeba bd demontowac silnika
Koszt samego wtrysku 500zl + 200zl robocizna.
Trzeba miec odpowiedni sprzet do wyciagania a poznej nalezy wyczyscic dolladnie komore wtrysku i specjalistyczna pasta nasmarowac wtrysk tak co przy nastepnym wyciaganiu nie trzeba bd demontowac silnika
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
A nowy 1700:/ alternatywnie kalwaria i beema diesel service
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 18 kwie 15, 14:34
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: warszawa
Wymieniłem w trójce wszystkie wężyki od podciśnień i auto przestało szarpać tylko dymi dopóki się nie rozgrzeje,więc szukam wtrysku.
Zastanawia mnie jeszcze sprawa czy przez dziurawy wydech może być słychać gwizd tj. turbo jak schodzi z obrotów?
Sprawdzałem luz na wirniku i jest minimalny
Edit:
Zczytalem bledy inpa i wyglada to tak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efbd5c3e5de239a1.html
A tutaj troche uposledzona live data
https://m.youtube.com/watch?v=wkCNyO_bSVY
Ktos cos podpowie?
Zastanawia mnie jeszcze sprawa czy przez dziurawy wydech może być słychać gwizd tj. turbo jak schodzi z obrotów?
Sprawdzałem luz na wirniku i jest minimalny
Edit:
Zczytalem bledy inpa i wyglada to tak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efbd5c3e5de239a1.html
A tutaj troche uposledzona live data
https://m.youtube.com/watch?v=wkCNyO_bSVY
Ktos cos podpowie?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 4455 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Wiktors82
-
- 2 Odpowiedzi
- 1661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: encore92
-
- 9 Odpowiedzi
- 2288 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PiotrWłocławek
-
- 11 Odpowiedzi
- 5048 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomos
-
- 1 Odpowiedzi
- 703 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pixma
-
- 10 Odpowiedzi
- 5618 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 33 Odpowiedzi
- 16699 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichalG7
-
- 5 Odpowiedzi
- 3178 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 6 Odpowiedzi
- 1775 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 9 Odpowiedzi
- 3769 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983