[e46 m43tub19] wymiana uszczelki pod głowicą
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 sty 11, 21:21
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Zgierz
- VIN: JJ30355
Witam!
Stoję przed dylematem wymiany uszczelki pod głowicą. Czy któryś z kolegów wymieniał kiedyś w tym silniku?Jakie jeszcze części będę potrzebował oprócz samej uszczelki aby potem wszystko ładnie "grało" i było szczelne? Najlepiej jak by ktoś mi wyszczególnił z kolejnymi numerami części co powinienem jeszcze wymienić.
Pzdr!
Stoję przed dylematem wymiany uszczelki pod głowicą. Czy któryś z kolegów wymieniał kiedyś w tym silniku?Jakie jeszcze części będę potrzebował oprócz samej uszczelki aby potem wszystko ładnie "grało" i było szczelne? Najlepiej jak by ktoś mi wyszczególnił z kolejnymi numerami części co powinienem jeszcze wymienić.
Pzdr!
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
A co się dzieje?
Puszcza uszczelka, czy głowica pękła ??
W razie "w" potrzebujesz:
* uszczelka po pokrywą zaworów
* uszczelkę pod głowicą
* śruby do głowicy
Głowicę musisz oddać do zakładu który zajmuje się regeneracją
Niezbędny czynności:
* sprawdzenie szczelności
* planowanie głowicy
* mycie
Ew. dodatkowo:
* spawanie
* wymiana zaworów - popychaczy
* wymiana uszczelniaczy
* docieranie oraz szlifowanie gniazd zaworowych
Wałki trzeba sprawdzić pod względem zużycia, warto to zrobić gdyż będzie wszystko na wierzchu.
Bez blokad rozrządu nie próbuj nic sam robić.
Puszcza uszczelka, czy głowica pękła ??
W razie "w" potrzebujesz:
* uszczelka po pokrywą zaworów
* uszczelkę pod głowicą
* śruby do głowicy
Głowicę musisz oddać do zakładu który zajmuje się regeneracją
Niezbędny czynności:
* sprawdzenie szczelności
* planowanie głowicy
* mycie
Ew. dodatkowo:
* spawanie
* wymiana zaworów - popychaczy
* wymiana uszczelniaczy
* docieranie oraz szlifowanie gniazd zaworowych
Wałki trzeba sprawdzić pod względem zużycia, warto to zrobić gdyż będzie wszystko na wierzchu.
Bez blokad rozrządu nie próbuj nic sam robić.
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 sty 11, 21:21
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Zgierz
- VIN: JJ30355
ubywa płynu i to tak z 200ml na 50 km. Auto w gazie, wymieniony termostat, króćce na głowicy z przodu i z tyłu. Masła na bagnecie zero jak i pod korkiem również. Wszystko raczej szczelne .Wydaje mi się że trochę kopci.
-
- Bywalec forum
- Posty: 163
- Rejestracja: 14 paź 12, 23:04
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRK
trójniki do ogrzewania lpg sprawdzone? jak masz plastiki zmień na metalowe.andrzejt pisze:ubywa płynu i to tak z 200ml na 50 km. Auto w gazie, wymieniony termostat, króćce na głowicy z przodu i z tyłu. Masła na bagnecie zero jak i pod korkiem również. Wszystko raczej szczelne .Wydaje mi się że trochę kopci.
na szybkozłączkach przewodów wodnych nic nie podcieka? pod zbiorniczkiem wyrównawczym sucho??
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
sprawdź ten przewód górny do zbiorniczka wyrównawczego i sam zbiorniczek
a co do uszczelek jest taki fajny komplet VReinza za ok. 200zl (uszczelka głowicy, termostatu. kolektorów, wałka rozrządu, łańcucha, itp.)
ale na razie bym na Twoim miejscu szukał wycieków, bo głowica to ostateczność
węże twarde?
a co do uszczelek jest taki fajny komplet VReinza za ok. 200zl (uszczelka głowicy, termostatu. kolektorów, wałka rozrządu, łańcucha, itp.)
ale na razie bym na Twoim miejscu szukał wycieków, bo głowica to ostateczność
węże twarde?
-
- Bywalec forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 sty 11, 21:21
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Zgierz
- VIN: JJ30355
Czy twarde trudno powiedzieć. Wydają się twardawe ale da się ucisnąć.Na razie szukam. Boje się oddać auto na wymianę uszczelki bo pseudo mechaników pełno i nigdy nie wiadomo czy jak wróci to bedzie już tak dobrze jeździć
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Jeszcze można zrobić test na zawartość spalin w płynie. Ale najlepiej zacząć od dokładnego sprawdzenia i zlikwidowania wycieków.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 12 Odpowiedzi
- 15512 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ramish
-
- 9 Odpowiedzi
- 6221 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: piotrek1474
-
- 8 Odpowiedzi
- 7040 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 44 Odpowiedzi
- 77514 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jan5
-
- 14 Odpowiedzi
- 2971 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: K0J0T
-
- 1 Odpowiedzi
- 1910 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: medoff
-
- 11 Odpowiedzi
- 9509 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marjusz
-
- 6 Odpowiedzi
- 6930 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 17293 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tomx
-
- 47 Odpowiedzi
- 31636 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112