[E46] M43 luz wału
-
- Bywalec forum
- Posty: 352
- Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
Witam mam ostanio problem z dziwnymi stukami, tzn
podczas hamowania silnikiem i nagłego wcisniecia pedalu gazu slychac takie pukniecie, lub podczas nagłego odpuszczania gazu i zaczecia hamowania silnikiem lub gdy cofam i wciskam i puszczam sprzeglo kilkakrotnie tez to slychac. Miałem auto na kanale i z tego co słyszałem jest to w miejscu w ktorym łaczy sie wał ze skrzynia, tylko gdy kręciłem reka wałem jest tak jakby luz w skrzyni a nie na tym łaczeniu, czy moze podpora ma jakies znaczenie.?
podczas hamowania silnikiem i nagłego wcisniecia pedalu gazu slychac takie pukniecie, lub podczas nagłego odpuszczania gazu i zaczecia hamowania silnikiem lub gdy cofam i wciskam i puszczam sprzeglo kilkakrotnie tez to slychac. Miałem auto na kanale i z tego co słyszałem jest to w miejscu w ktorym łaczy sie wał ze skrzynia, tylko gdy kręciłem reka wałem jest tak jakby luz w skrzyni a nie na tym łaczeniu, czy moze podpora ma jakies znaczenie.?
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 paź 11, 17:06
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto:
U mnie jest podobnie. Przy zmianie obciążenia auto szarpie i jest stuk w tyle auta. Na kanale jak złapie za wał to mogę zrobić nim prawie pół obrotu zanim zacznie "brać". Początkowo podejrzewałem dyfer ale po demontażu półosi i dyfra okazało sie, że luz jest na 4 przegubach 2 półosi
(a dokładnie wyrobił sie frez wewnętrzny w przegubach i przeguby są za luźne na półosiach i temu stuka)
(a dokładnie wyrobił sie frez wewnętrzny w przegubach i przeguby są za luźne na półosiach i temu stuka)
Ostatnio zmieniony 1 lis 14, 7:43 przez Mietlik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Ja też mam podobny problem. Mam gdzieś luz. Ostatnio wymienialen tłumik drgań. Nie ma luzów krzyżaku wału Bo obejrzałem go dokładnie. Jak się rusza wałem to jest luz. tylko jak sprawdzić czy jest w dyfrze czy na półosi?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Bywalec forum
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 sie 12, 16:19
- BMW: E46 318I + LPG
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: MIECHÓW
taktomas1907 pisze:Podpinam się do tematu, tak jak kolega wyżej czy dwumasa ma wpływ na ten luz na wale?
jedną ręką chwyć za przegub przy dyfrze a drugą kręć wałem tak sprawdzisz luz na dyfrzemariryb pisze:tylko jak sprawdzić czy jest w dyfrze czy na półosi?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 18 Odpowiedzi
- 2358 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118
-
- 2 Odpowiedzi
- 2436 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo2404
-
- 1 Odpowiedzi
- 1352 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Igna 1+
-
- 4 Odpowiedzi
- 2250 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 15 Odpowiedzi
- 6284 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 0 Odpowiedzi
- 1154 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MagikE46
-
- 23 Odpowiedzi
- 25622 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: redssu
-
- 0 Odpowiedzi
- 582 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Przemek-e46
-
- 2 Odpowiedzi
- 377 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 15 Odpowiedzi
- 4128 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118