E46 łaczenie wydechu uderza w podłoge
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 gru 16, 19:52
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Grudziądz
- VIN: 51577
Cześć,
Chciałbym prosić forumowicz o pomoc w związku z uderzającym wydechem w podwozie. Udało mi się ustalić, że dzieje się to na łączeniu wydechu za katem:
Dzieję się to na dużych wybojach, dziurach lub najczęściej w momencie skręcania w lewo (na rondzie zawsze) - siła odśrodkowo wynosi wydech w prawo i stuki są prawie z rezonansem. Powiem szczerze, że walczyłem z tym sam i nie widzę już możliwości co z tym zrobić. Wymiana obu wieszaków nie pomogła. Sprawą zajmowali się również tłumikarze i nikt nie ustalił przyczyny.
Dodam jeszcze cholernie dziwne zjawisko jakim jest woda, przy mocnym deszczu lub wjazdu w kałużę stuki te pojawiają się znacznie częsciej
Proszę o pomoc w celu rozwiązania problemu.
Chciałbym prosić forumowicz o pomoc w związku z uderzającym wydechem w podwozie. Udało mi się ustalić, że dzieje się to na łączeniu wydechu za katem:
Dzieję się to na dużych wybojach, dziurach lub najczęściej w momencie skręcania w lewo (na rondzie zawsze) - siła odśrodkowo wynosi wydech w prawo i stuki są prawie z rezonansem. Powiem szczerze, że walczyłem z tym sam i nie widzę już możliwości co z tym zrobić. Wymiana obu wieszaków nie pomogła. Sprawą zajmowali się również tłumikarze i nikt nie ustalił przyczyny.
Dodam jeszcze cholernie dziwne zjawisko jakim jest woda, przy mocnym deszczu lub wjazdu w kałużę stuki te pojawiają się znacznie częsciej
Proszę o pomoc w celu rozwiązania problemu.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Jedna z poduszek silnika nie siadła przypadkiem? Przyjrzyj się temu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 gru 16, 19:52
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Grudziądz
- VIN: 51577
maniek21112, Dzięki za uwagę, poduszki silnika są nowe wymienione w marcu tego roku.
Zastanawiam się nad elastycznym łączeniem przy katalizatorze. Przypadkowo na jednym z filmików podejrzałem, że jeden z posiadaczy E46 wymieniał to ponieważ dostał tam luzu, czy to właśnie nie ta część powinna trzymać w osi tą część rury?
Dokładnie chodzi mi o :
Oryginalne łączenie wygląda jak puszka, zamiast harmonijki jak na zdjęciu wyżej. Drugie pytanie to czy spawanie tego na sztywno ewentualnie może wprowadzić jakie drgania przenoszone na podwozie, lub pęknięcie wydechu. Biorę pod uwagę taki scenariusz, gdyby to było winowajcą.
Zastanawiam się nad elastycznym łączeniem przy katalizatorze. Przypadkowo na jednym z filmików podejrzałem, że jeden z posiadaczy E46 wymieniał to ponieważ dostał tam luzu, czy to właśnie nie ta część powinna trzymać w osi tą część rury?
Dokładnie chodzi mi o :
Oryginalne łączenie wygląda jak puszka, zamiast harmonijki jak na zdjęciu wyżej. Drugie pytanie to czy spawanie tego na sztywno ewentualnie może wprowadzić jakie drgania przenoszone na podwozie, lub pęknięcie wydechu. Biorę pod uwagę taki scenariusz, gdyby to było winowajcą.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1703
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Walczyłem z tym po demontażu swojego wału i wydechu. Składając całość do kupy wydech mi kolidować zaczynał.
Samo łączenie to dwie obejmy trzymające rury. Obejmy nie są na sztywno połączone z rurami ale pozwalają na ich obrót. I to jest właśnie miejsce na "regulację". Trzeba właściwie ustawić obie części wydechu względem siebie. Wówczas będzie ok. Moim zdaniem praca dla dwu osób (sam nie podołałem - może to kwestia nie znania właściwego sposobu) - jedna trzyma wydech we właściwej pozycji a druga skręca.
Samo łączenie to dwie obejmy trzymające rury. Obejmy nie są na sztywno połączone z rurami ale pozwalają na ich obrót. I to jest właśnie miejsce na "regulację". Trzeba właściwie ustawić obie części wydechu względem siebie. Wówczas będzie ok. Moim zdaniem praca dla dwu osób (sam nie podołałem - może to kwestia nie znania właściwego sposobu) - jedna trzyma wydech we właściwej pozycji a druga skręca.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 3699 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 4113 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: borsuk
-
- 20 Odpowiedzi
- 3510 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dzejkob
-
- 2 Odpowiedzi
- 2847 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: misu
-
- 9 Odpowiedzi
- 2852 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 2 Odpowiedzi
- 2926 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 1 Odpowiedzi
- 1022 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Blacka
-
- 3 Odpowiedzi
- 1768 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: EvoX
-
- 3 Odpowiedzi
- 3374 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Kita
-
- 3 Odpowiedzi
- 4487 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamtokarski