E46 Kodowanie kluczyka

Wszystko, co dotyczy kodowania E46. NCS Expert, INPA, kody błędów, porady, instrukcje instalacji przy użyciu VMware
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#51

Post autor: Niedostepny363 »

Tak z przycisku ryglowanie zwsze dziala. Dzis otworzylem drzwi manualnie zamkem i otworzyly się tylko drzwi kierowcy i zaczął wyć alarm... musze przyciskiem otwierac reszte drzwi inaczej się nie otworzą. A pilot raz działa raz nie nie wiem czy to pilot czy centralka siada bo z pilota ja przycisne raz to dioda gasnie a drzwi nie otwieraja się muszę poprzyciskac mocniej przycisk 5-10x i wtedy się otworzy ale i nieraz 10x nie wystarczy... :unknown:
Mial ktoś taki przypadek bo najlepiej aby to byl pilot ale zeby nie okazalo się ze coś powazniejszego.
Niedostepny363
Bywalec forum
Posty: 177
Rejestracja: 9 gru 19, 19:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Bodzanów

#52

Post autor: Niedostepny363 »

kosteg pisze: 23 lut 20, 20:35
Niedostepny363 pisze: 23 lut 20, 19:29 Bateria 15zl ale w serwisie dorabiania kluczy wołają 90zł. Ten 1 kluczyk działa z pilota ale muszę z 10x klikać żeby zamknelo lub otworzyło i jest tak też że mam diode alarmu w srodku i gdy wcisne otwórz dioda gaśnie ale drzwi się nie otwierają czyli łączność jest lecz centralka jakby nie reagowala na pilot... wiecie coś więcej jak temu zaradzić bo może uda się jeszcze uratowac ten główny kluczyk.
To brzmi jak gm5 z walniętym przekaźnikiem... Skoro alarm się dezaktywuje a drzwi pozostają zaryglowane. Sprawdź czy z przycisku w konsoli koło awaryjnych działa poprawnie zawsze.
To podejrzewasz moduł komfortu sam w sobie się zepsuł ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#53

Post autor: maniek21112 »

Niedostepny363 pisze: 23 lut 20, 19:38 :Yahoo!:
maniek21112 pisze: 23 lut 20, 12:50 Kupujesz używany sprawny kluczyk za ok 50,- bierzesz z niego płytkę (ewentualnie nowy akumulator przy okazji) i przekładasz ze swojej element odpowiedzialny za możliwość odpalania i gotowe :wink:
Czyli jak kupię używke w dobrym stanie to płytke musze całą przełożyć do swojego i musze swoj obecny elwment lutowac do nowej płytki czy bez lutowania się obejdzie ?
Dokładnie tak. Przed zamianą sprawdź czy kupiony kluczyk po zakodowaniu do auta otwiera/zamyka prawidłowo.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
orzechx
Posty: 4
Rejestracja: 24 mar 20, 23:56
BMW: E46 330xi
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#54

Post autor: orzechx »

maniek21112 pisze: 24 lut 20, 9:22
Niedostepny363 pisze: 23 lut 20, 19:38 :Yahoo!:
maniek21112 pisze: 23 lut 20, 12:50 Kupujesz używany sprawny kluczyk za ok 50,- bierzesz z niego płytkę (ewentualnie nowy akumulator przy okazji) i przekładasz ze swojej element odpowiedzialny za możliwość odpalania i gotowe :wink:
Czyli jak kupię używke w dobrym stanie to płytke musze całą przełożyć do swojego i musze swoj obecny elwment lutowac do nowej płytki czy bez lutowania się obejdzie ?
Dokładnie tak. Przed zamianą sprawdź czy kupiony kluczyk po zakodowaniu do auta otwiera/zamyka prawidłowo.
A czy mógłby ktoś podpowiedzieć, który to element dokładnie? Jestem na tym samym etapie ale chce przeanalizować, co mogę sam zmontować. :) Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#55

Post autor: maniek21112 »

Taki czarny kwadrat z wieloma "nóżkami".
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
PiotrWłocławek
Bywalec forum
Posty: 159
Rejestracja: 23 wrz 19, 20:28
BMW: 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek

#56

Post autor: PiotrWłocławek »

Zapytanie. Zakupiłem za 37zł kluczyk z dociętym grotem na aliexpress. Przyszedł kluczyk z nowym typem transpondera. Mała pestka plastikowa zamiast tego scalaka na starym kluczyku. Jako, że stary kluczyk, pogryziony przez pieska, i tam mam do wyrzucenia to czy mogę tego scalaka EWS odlutować z niego i wrzucić luzem do nowego kluczyka celem zadziałania immo? Wiem, że można sczytać stary kluczyk i wgrać to do tej pestki no ale jak można akurat w tym temacie przyoszczędzić w bmw to super by było.

pozdrawiam
GorkoKlucze
Posty: 1
Rejestracja: 2 lut 21, 11:59
BMW: Nie posiadam
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn

#57

Post autor: GorkoKlucze »

Ja od siebie dodam, że taki klucz "trumienka" (klucz z elektroniką, immo, docięcie grotu, kodowanie) w profesjonalnym warsztacie w Olsztynie to koszt rzędu 500-600zł.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Krzysztof
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 23 lip 20, 13:56
BMW: E46 M54B25
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#58

Post autor: Krzysztof »

Kupiłem auto z 2 kluczykami, stary typ np. e36 i diament.
Pierwszy jest martwy i odpala samochód, drugi pasuje do zamka w klapie i działa pilot.
Rozebrałem diament i miernikiem sprawdziłem że elektronika jednak działa, gdy naciskam przycisk spada napięcie baterii z 2,7 na 2,2V
Problem w tym że nie działa mi to kodowanie, jest kilka wersji i żadna nie daje rezultatów. Nie wyświetla mi się ta ikonka poduszki na 1 pozycji stacyjki a w kluczyku nie ma transpondera ale spięte są razem i tak to działa. Nie chce mi się latać z 2 kluczykami, może problem rozwiązałoby kupno nowej elektroniki?
Jakieś inne pomysły?
Obrazek
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#59

Post autor: kosteg »

Krzysztof pisze: 16 wrz 23, 5:08 Pierwszy jest martwy i odpala samochód, drugi pasuje do zamka w klapie i działa pilot.
Krzysztof pisze: 16 wrz 23, 5:08 Problem w tym że nie działa mi to kodowanie
Chyba nie łapię. Który pilot jak działa i co chcesz "kodować"?
Obrazek
Awatar użytkownika
Krzysztof
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 23 lip 20, 13:56
BMW: E46 M54B25
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź

#60

Post autor: Krzysztof »

Mam 2 kluczyki, diament i stary typ.
Diament służy do odpalania, nie dział w nim pilot.
Stary typ ma grot do zamka bagażnika i działa pilot.
Wkurza mnie noszenie 2 kluczy jednocześnie, ten drugi obija mi się o kolano itd.

Ale to w sumie już nie ważne, poszedłem do ślusarza, sprawdził pilot i jest martwy. Bateria ma 2,7V, po naciśnięciu przycisku 2,2V ale pilot nie wysyła żadnego sygnału. Dorobienie kluczyka 500zł, szkoda kasy. Niestety diament jak powiedział mi ślusarz ma immo wlutowane na płytkę. Nawet jak kupić drugi kluczyk i go zaprogramuje z autem to immo nie przełożę.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kodowanie”