Tak z przycisku ryglowanie zwsze dziala. Dzis otworzylem drzwi manualnie zamkem i otworzyly się tylko drzwi kierowcy i zaczął wyć alarm... musze przyciskiem otwierac reszte drzwi inaczej się nie otworzą. A pilot raz działa raz nie nie wiem czy to pilot czy centralka siada bo z pilota ja przycisne raz to dioda gasnie a drzwi nie otwieraja się muszę poprzyciskac mocniej przycisk 5-10x i wtedy się otworzy ale i nieraz 10x nie wystarczy...
Mial ktoś taki przypadek bo najlepiej aby to byl pilot ale zeby nie okazalo się ze coś powazniejszego.
Niedostepny363 pisze: ↑23 lut 20, 19:29
Bateria 15zl ale w serwisie dorabiania kluczy wołają 90zł. Ten 1 kluczyk działa z pilota ale muszę z 10x klikać żeby zamknelo lub otworzyło i jest tak też że mam diode alarmu w srodku i gdy wcisne otwórz dioda gaśnie ale drzwi się nie otwierają czyli łączność jest lecz centralka jakby nie reagowala na pilot... wiecie coś więcej jak temu zaradzić bo może uda się jeszcze uratowac ten główny kluczyk.
To brzmi jak gm5 z walniętym przekaźnikiem... Skoro alarm się dezaktywuje a drzwi pozostają zaryglowane. Sprawdź czy z przycisku w konsoli koło awaryjnych działa poprawnie zawsze.
To podejrzewasz moduł komfortu sam w sobie się zepsuł ?
maniek21112 pisze: ↑23 lut 20, 12:50
Kupujesz używany sprawny kluczyk za ok 50,- bierzesz z niego płytkę (ewentualnie nowy akumulator przy okazji) i przekładasz ze swojej element odpowiedzialny za możliwość odpalania i gotowe
Czyli jak kupię używke w dobrym stanie to płytke musze całą przełożyć do swojego i musze swoj obecny elwment lutowac do nowej płytki czy bez lutowania się obejdzie ?
Dokładnie tak. Przed zamianą sprawdź czy kupiony kluczyk po zakodowaniu do auta otwiera/zamyka prawidłowo.
maniek21112 pisze: ↑23 lut 20, 12:50
Kupujesz używany sprawny kluczyk za ok 50,- bierzesz z niego płytkę (ewentualnie nowy akumulator przy okazji) i przekładasz ze swojej element odpowiedzialny za możliwość odpalania i gotowe
Czyli jak kupię używke w dobrym stanie to płytke musze całą przełożyć do swojego i musze swoj obecny elwment lutowac do nowej płytki czy bez lutowania się obejdzie ?
Dokładnie tak. Przed zamianą sprawdź czy kupiony kluczyk po zakodowaniu do auta otwiera/zamyka prawidłowo.
A czy mógłby ktoś podpowiedzieć, który to element dokładnie? Jestem na tym samym etapie ale chce przeanalizować, co mogę sam zmontować. Pozdrawiam.
Zapytanie. Zakupiłem za 37zł kluczyk z dociętym grotem na aliexpress. Przyszedł kluczyk z nowym typem transpondera. Mała pestka plastikowa zamiast tego scalaka na starym kluczyku. Jako, że stary kluczyk, pogryziony przez pieska, i tam mam do wyrzucenia to czy mogę tego scalaka EWS odlutować z niego i wrzucić luzem do nowego kluczyka celem zadziałania immo? Wiem, że można sczytać stary kluczyk i wgrać to do tej pestki no ale jak można akurat w tym temacie przyoszczędzić w bmw to super by było.
Ja od siebie dodam, że taki klucz "trumienka" (klucz z elektroniką, immo, docięcie grotu, kodowanie) w profesjonalnym warsztacie w Olsztynie to koszt rzędu 500-600zł.
Kupiłem auto z 2 kluczykami, stary typ np. e36 i diament.
Pierwszy jest martwy i odpala samochód, drugi pasuje do zamka w klapie i działa pilot.
Rozebrałem diament i miernikiem sprawdziłem że elektronika jednak działa, gdy naciskam przycisk spada napięcie baterii z 2,7 na 2,2V
Problem w tym że nie działa mi to kodowanie, jest kilka wersji i żadna nie daje rezultatów. Nie wyświetla mi się ta ikonka poduszki na 1 pozycji stacyjki a w kluczyku nie ma transpondera ale spięte są razem i tak to działa. Nie chce mi się latać z 2 kluczykami, może problem rozwiązałoby kupno nowej elektroniki?
Jakieś inne pomysły?
Mam 2 kluczyki, diament i stary typ.
Diament służy do odpalania, nie dział w nim pilot.
Stary typ ma grot do zamka bagażnika i działa pilot.
Wkurza mnie noszenie 2 kluczy jednocześnie, ten drugi obija mi się o kolano itd.
Ale to w sumie już nie ważne, poszedłem do ślusarza, sprawdził pilot i jest martwy. Bateria ma 2,7V, po naciśnięciu przycisku 2,2V ale pilot nie wysyła żadnego sygnału. Dorobienie kluczyka 500zł, szkoda kasy. Niestety diament jak powiedział mi ślusarz ma immo wlutowane na płytkę. Nawet jak kupić drugi kluczyk i go zaprogramuje z autem to immo nie przełożę.