E46 Kodowanie kluczyka

Wszystko, co dotyczy kodowania E46. NCS Expert, INPA, kody błędów, porady, instrukcje instalacji przy użyciu VMware
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#11

Post autor: jocker »

pozwole sobie odswiezyc temat aby nowego nie zakladac
otóż do auta dostałem kluczyk który poprzedni wlasciciel dorobil
ale nie mogę z niego odpalić auta.. przekręcam na druga pozycje wlacza zapłon itd. ale chcąc przekrecic dalej żeby odpalić to cisza zero reakcji..
tak samo nie otwiera / zamyka auta (to już mniejszy problem)

czy można jakos zakodować ten kluczyk aby moc odpalać?
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#12

Post autor: Młody90 »

Nie zakodowa go..duzi poradnikow jest na forach jak to zrobic
jocker
Bywalec forum
Posty: 339
Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
BMW: 2.0 150km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto:

#13

Post autor: jocker »

Ale nie za kodowanie na otwieranie zamykanie jest równoznaczne z tym że nie odpalę auta? Wystarczy kodowane jak przy otwieraniu? Czy jakieś inne kodowanie?
OSA BMW

#14

Post autor: OSA BMW »

Tego typu kluczyk musisz zakodować w ASO bo chodzi o kody z imobileizer
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#15

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Ja też zmagam się z tym kłopotem, kodowanie na 4 różne sposoby nie dały rezultatu. Zaczynam się denerwować bo wszystkim co piszą posty to działa a u mnie nie. Myślę sobie czy mam takiego pecha czy może robię coś nie tak jak trzeba, ale tyle prób co wykonałem to niema szans że coś sknociłem. W ASO chcą za kluczyk ok 600zł plus kodowanie, sory ale myślę że ich poj... :(
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
OSA BMW

#16

Post autor: OSA BMW »

ASO ceny sa kosmos - niestety
Ale nie raz nie ma innej opcji i trzeba jechać do patalachow wymieniaczy
Z tego co sie orientuje to jeżeli nie kluczyk jest walniety to kostka w stacyjce,immobilizer ,a na koncu modol
trandolf
Specjalista
Posty: 313
Rejestracja: 2 lut 11, 10:38
BMW: E46 320D 2001 M47
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl

#17

Post autor: trandolf »

Każdy używany kluczyk możesz zakodować do auta, ale tylko do sterowania centralnym zamkiem. Jeśli chcesz używany kluczyk zaadoptować do auta(immobilizer), to musisz pojechać do kogoś kto zajmuje się dorabianiem kluczyków. Trzeba wyciągnąć z auta moduł immobilizera sczytać z niego dane, które wgrywa się w jednorazowo zapisywalny układ scalony, który następnie trzeba wlutować do kluczyka. Są też inne metody dające podobny efekt, ale opisałem tą najbardziej profesjonalną. Po takim zabiegu kluczyk otwiera auto zdalnie i odpali bez problemu. Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicy, co sobie z tym poradzi to mogę Ci pomóc, bo mam sprzęt do dorabiania kluczyków w BMW(część elektroniczna, nie grot)
Gregorio
Bywalec forum
Posty: 154
Rejestracja: 30 paź 14, 20:03
BMW: 320D M47D20
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: BB
VIN: KG72161

#18

Post autor: Gregorio »

Dobrodziej_1983 pisze:
Gregorio pisze:Ja mam niefabryczny alarm i moje kluczyki się zakodowały na strzał bez problemu, więc to raczej nie wina alarmu.

A usługi Adriana polecam ;) sam dorabiałem u niego kluczyk i pełna profeska :supcio: :good:
Ooo, a kodowałeś w/w metodą? .....
Sorki za tak późną odpowiedź, nie włączyłem sobie śledzenia tematu :oops:
kodowałem dokładnie tak jak podał kolega mariryb, próbowałem zakodować kluczyk po kupnie (chińska obudowa z chińską elektroniką kompletny) i poszedł od razu, potem zakodowałem z powrotem mój oryginalny kluczyk, no i po wizycie u Adriana i zakodowaniu do immo nowego kluczyka tam na miejscu na ulicy zakodowałem oba kluczyki od razu jeden po drugim i działają oba do tej pory bez problemu :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#19

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Odgrzeję kotleta bo głód mnie znów dopadł :) Czy jest sposób by sprawdzić czy płytka w samym kluczyku jest sprawna? Czy nie jest uszkodzony jakiś element? Z centralnym, stacyjką i modułem u mnie jest w porządku. Zakodowałem dziś na nowo (stary) kluczyk i poszło za pierwszym razem, znaczy że problem jest w kluczu. Nie mam immo, tylko centralny i tego kluczyka z wymienionym aku ni uja nie mogę zakodować. Można jakoś to sprawdzić? :help:
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
kropka
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 13 gru 14, 21:51
BMW: E46 330D M57 Touring Automat
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Niemcza

#20

Post autor: kropka »

No to i ja ponownie odgrzeję co by nie powielać wątków.

Przy kupnie autka dostałem 2 kluczyki .
Jednym z nich od roku otwieram i zamykam samochód oraz odpalam, i tutaj działa dobrze zarówno otwieranie zamykanie ( włącznie z selektywnym ) drzwi jak i bagażnika , no i oczywiście zawsze odpala. Z tym że zauważyłem że " zasięg " działania pilota sie stopniowo zmniejsza - czyzby akumulatorek przestał sie ładować ze stacyjki ??

Drugim kluczykiem mogę odpalić autko ale centralny w ogóle nie działa :(
Zrobiłem na nim trasę ponad 800 km więc teoretycznie powinien sie naładować.
Próbowałem go kodować na różne sposoby ale za każdym razem ten pierwszy kluczyk się koduje ale ten drugi ( nie działający ) już nie i nadal nie działa.
I tu pytanie : Czy mogła paść elektronika w kluczyku?
Dodam tylko że obydwa kluczyki Ori BMW , nie chińszczyzna a w tym drugim ( nie działającym ) bateria teoretycznie na mierniku pokazuje 3,0-3,1 V więc niby naładowana.

z paru względów muszę mieć obydwa w pełni sprawne a na razie kibel :(
No i jak zwiększyć "na nowo" zasięg w tym w pełni sprawnym?
Fajnie by było z daleka sobie otwierać i zamykać szybki w upalny dzień a nie z 4-5 m od auta.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kodowanie”