[e46] Jakiej firmy to zawieszenie gwintowane?

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#21

Post autor: Młody90 »

Regulacje mozesz dac u gory lub u dolu..w zaleznosci jak u ciebie to spasuje. Ja nie mam tej dolnej oslony gumowej tylko bezposrednio regulacja sprezyna i ta podkladka gumowa ;)
W tych tanszych TaT czy mts nawet fk te podkladki gumowe dolne nie pasuja w te tuleje regulacyjna wiec jesli masz taki gwint to nie rzezb tylko zrob jak pisze ;). W AP juz ponoc pasuje. pozdro ;)
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#22

Post autor: Maniek »

karmaz 13 pisze:poradzi mi ktoś ja zamontować ten gwint z tyłu ,w e46 ma być z góry czy z dołu,jakoś tego nie widzę z góry by tam był,bo niby jak regulować %) :crazy: :P

Mam AP, jak założyłem regulatorami do dołu (do wahacza) to słyszalne było delikatne popukiwanie.
Gdy założyłem tak, jak radzą w instrukcji (regulatorem do góry) jest cisza. Generalnie i tak nie będziesz mógł używać regulatorów gdy zespół sprężyny z regulatorem bedzie w swoim gnieździe bo jest na tyle mało miejsca, że kluczem nie idzie operować.
Podsumowując - zakładaj regulatorem do góry. W AP od góry mam na regulatorze naklejoną już przez producenta gumę, a od dołu, pomiędzy sprężynę i wahacz założyłem oryginalną podkładkę gumową która pasuje jak ulał.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#23

Post autor: karmaz 13 »

mi chodzi o gwint FK bo jak założyłem na górę to nie ma tam możliwości regulacji klucz poprostu nie wejdzie bo jest blacha,a dałem do wahacza do dołu ten gwint,bezpośrednio na wahacz bez gumy,bo nie pasuje,jedynie pasuje ta druga guma do góry i ona tam została,czy to jest dobrze czy coś się stanie
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#24

Post autor: Maniek »

Przeczytałeś dokładnie mój post ?

Czy założysz regulatorem do dołu czy do góry to nie ma możliwosci regulacji. Regulować możesz gdy wyjmiesz całkiem sprężyne z regulatorem z gniazda. Istnieje też możliwość dorobienia klucza który będzie specjalnie wyprofilowany, tak by móc bez wyjmowania springów ustawić odpowiednią wysokość.

Ciężko się czyta Twoje posty. Jedno długie zdanie, nie wiadomo gdzie początek, gdzie koniec, są problemy z doszukaniem się sensu Twojej wypowiedzi.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#25

Post autor: karmaz 13 »

Maniek pisze:Przeczytałeś dokładnie mój post ?

Czy założysz regulatorem do dołu czy do góry to nie ma możliwosci regulacji. Regulować możesz gdy wyjmiesz całkiem sprężyne z regulatorem z gniazda. Istnieje też możliwość dorobienia klucza który będzie specjalnie wyprofilowany, tak by móc bez wyjmowania springów ustawić odpowiednią wysokość.

Ciężko się czyta Twoje posty. Jedno długie zdanie, nie wiadomo gdzie początek, gdzie koniec, są problemy z doszukaniem się sensu Twojej wypowiedzi.
czasem tak pisze jak sie spiesze .dziś stwierdziłem że masz racje regulować nie idzie jak sie tego nie wyjmie pozdr
MikeR
Bywalec forum
Posty: 116
Rejestracja: 24 lut 11, 22:08
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Lokalizacja: Gdynia

#26

Post autor: MikeR »

karmaz 13 pisze:a może będziecie wiedzieć jakiej fermy jest to zawieszenie http://allegro.pl/bmw-e-46-gwint-sedan-coupe-4cyl-i3895322526.html
Używka za 700zł?

Mogę Ci zrobić TUNING ART za 680zł brutto + wysyłka 17 wpłata, 23 pobranie kurierem

Pozdrawiam
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#27

Post autor: mariryb »

Jakiej firmy to springi? Są czerwone i na przednich jest kod BM042 VA 04/04.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#28

Post autor: Młody90 »

http://www.ebay.pl/itm/FORMELK-2x-TIEFERLEGUNGSFEDERN-VA-BMW-mit-Gutachten-0920181-/110983625696
znalazłem sprezyny na ebayu dla BM042VA 04/04 to prawdopodobnie obnizenie.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”