Turbooo pisze:enri4 pisze:Zimmermann Sport + ATE Ceramic na wszystkie osie i będzie odpowiednie hamowanie. Sprawdzone i potwierdzone.
Nie tylko przód jest ważny, tył również hamuje. Często o tym się zapomina ale czasem warto troszkę zainwestować i mieć dobre hamulce.
Na bezpieczeństwie nie warto oszczędzać.

Nikt nie zapomina o tym ,że tył też hamuje jednak tył jest mniej obciążony i raczej lepiej zainwestować w porządny przód niż porządny tył
Fakt , jeśli ktoś ma dużo $ to może inwestować w zmimermanny sporty + ate ceramic na tył i przód jednak moim zdaniem w zupełności na tył wystarczy dobry zestaw zwykłych tarcz i klocków - oczywiście mówie tu o 320d

Tutaj akurat mam porównanie w e46 330ci z seryjnymi heblami i zimmermann sport + ate ceramic. Różnica była bardzo odczywalna tak na zimnych jak i po kilkunastu hamowaniach. Jak ktoś ma trochę więcej $ to polecam ten zestaw.
Tak jak piszesz, do 320d spokojnie wystarczy porządny zestaw na przód i sprawdzony na tył.
Ważne żeby dobrze hamowały bo DSC czasem ma co robić.

Sam zresztą w 320d fl taki ujeżdżałem i byłem zadowolony.

INPA NCS-EXPERT DIS
USUWANIE ZGNIECEŃ BEZ LAKIEROWANIA - PDR
DETAILING=POLEROWANIE=KOREKTA LAKIERU

Aktualnie :
BMW E46 330i CABRIO
BMW E39 540i M-PAKIET INDIVIDUAL
BMW 740i INDIVIDUAL