e46 jakie amortyzatory
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
mam coupe, sportowe dostosowanie podwozia i takie miałem wsadzone i mam nadal a jak będę wymieniał to tylko na takie
-
- Bywalec forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 kwie 14, 16:27
- BMW: 318Ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
- VIN: JP57179
okej no to znaczy, że jesteś pewien... a są jakieś zamienniki? albo coś w bilstein, srl albo coś innego?isolato pisze:mam coupe, sportowe dostosowanie podwozia i takie miałem wsadzone i mam nadal a jak będę wymieniał to tylko na takie
-
- Bywalec forum
- Posty: 311
- Rejestracja: 19 cze 14, 13:33
- BMW: e46 328i AT
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Zgierz
podłączę się pod temat
auto 328 touring automat, coś mi stuka z tyłu auta zdiagnozowałem tuleje na wahaczach, które są "miękkie" może mają minimalny luz ale nie jestem pewien górnego mocowania amorka i amortyzatorów. Jak mogę je sprawdzić czy są dobre czy szarpaki na stacji diagnostycznej nadają się do takiej diagnozy ? Jakie amortyzatory na tył ew polecacie? Dodam jeszcze, że auto jest cywilne bez żadnych przeróbek i takie ma być. Normalne zwykłe użytkowanie.
Druga sprawa amortyzatory przód. Auto stoi normalnie jeśli chodzi o wysokość (tak na oko) Amorki były wymieniane ok 2 lata temu( nie za mojej kadencji więc nie wiem jakie są) osłony wyglądają na zdezelowane nie wiem czy powinny być jakoś umocowane latają sobie góra/dól, jak macam odboje czuje że duma jest już lekko sparciała. to co mnie zastanawia jak podniosę te gumowe osłony tak że widać ten srebrny trzpień amorka to odległość między odbojem a korpusem amorka jest ok 1-2cm w sensie tyle widać tego srebrnego trzpienia. Czy tak być powinno ? na mój rozum to by znaczyło, że koło może się podnieść tylko ten 1-2cm bo potem uderzy w odbój czy się mylę ??
auto 328 touring automat, coś mi stuka z tyłu auta zdiagnozowałem tuleje na wahaczach, które są "miękkie" może mają minimalny luz ale nie jestem pewien górnego mocowania amorka i amortyzatorów. Jak mogę je sprawdzić czy są dobre czy szarpaki na stacji diagnostycznej nadają się do takiej diagnozy ? Jakie amortyzatory na tył ew polecacie? Dodam jeszcze, że auto jest cywilne bez żadnych przeróbek i takie ma być. Normalne zwykłe użytkowanie.
Druga sprawa amortyzatory przód. Auto stoi normalnie jeśli chodzi o wysokość (tak na oko) Amorki były wymieniane ok 2 lata temu( nie za mojej kadencji więc nie wiem jakie są) osłony wyglądają na zdezelowane nie wiem czy powinny być jakoś umocowane latają sobie góra/dól, jak macam odboje czuje że duma jest już lekko sparciała. to co mnie zastanawia jak podniosę te gumowe osłony tak że widać ten srebrny trzpień amorka to odległość między odbojem a korpusem amorka jest ok 1-2cm w sensie tyle widać tego srebrnego trzpienia. Czy tak być powinno ? na mój rozum to by znaczyło, że koło może się podnieść tylko ten 1-2cm bo potem uderzy w odbój czy się mylę ??
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3720 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yeti
-
- 3 Odpowiedzi
- 3268 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 7 Odpowiedzi
- 4512 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rosin
-
- 9 Odpowiedzi
- 4739 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Flaczek
-
- 2 Odpowiedzi
- 3426 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Majster320d
-
- 1 Odpowiedzi
- 1651 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 1587 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 7 Odpowiedzi
- 1789 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tomund
-
- 0 Odpowiedzi
- 694 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gandzirie46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1879 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77