E46 czy warty?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 sie 17, 16:23
- BMW: e46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: radom
Co sadzicie o tym aucie? chcialbym Waszej rady i bystrego oka:) zasiegnac.
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-150-ps-individual-klimatronik-z-niemiec-okazja-ID6z2I8K.html#da67a3b809
i jescze ten
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-compact-xenon-ID6z2KQB.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-cr-150-km-lift-zamiana-ID6yYt3R.html#6caa47cf94
ktory Waszym zdaniem jest zachodu pojechania i sprawdzenia/ kupienia
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-150-ps-individual-klimatronik-z-niemiec-okazja-ID6z2I8K.html#da67a3b809
i jescze ten
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e46-compact-xenon-ID6z2KQB.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-cr-150-km-lift-zamiana-ID6yYt3R.html#6caa47cf94
ktory Waszym zdaniem jest zachodu pojechania i sprawdzenia/ kupienia
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Jeśli już coś z tamtego oglądać to ten czarny sedan z biednym wyposażeniem. Przynajmniej nie jest od handlarza, rok tym jeździł. Być może szykuje się grubszy serwis, albo w rok sporo wpakował i chce się pozbyć. Z dieslami trzeba uważać bo, często są sprzedawane przed dużym serwisem(turbo, wtryskiem, dwumas). Kompota osobiście bym nie kupił, ale te auta są tańsze w utrzymaniu, mają starsze i tańsze w utrzymaniu zawieszenie i przeważnie dużo mniej zużyte niż pozostałe e46.
Oba kompoty z linków są od handlarzy, a ja z takimi autami nie chce mieć już w życiu nic wspólnego. Cuda jakie oni często wykonują wykraczają poza granice wyobraźni potencjalnego klienta.
Oba kompoty z linków są od handlarzy, a ja z takimi autami nie chce mieć już w życiu nic wspólnego. Cuda jakie oni często wykonują wykraczają poza granice wyobraźni potencjalnego klienta.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 sie 17, 16:23
- BMW: e46
- Rok produkcji: 0
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: radom
hm ja tez sie boje od handlarza ten pierwszy to niby syna ,ale jakos ciezko mi w to uwierzyc.... mam tez ograniczone fundusze dlatego takie ubogie wersje, wiadomo,ze chcialbym rakiete ,ale mocno stoje na ziemi i musze liczyc sie z tym ze po zakupie i tak bede musial sam w auto zainwestowac. moze macie jakies auto w propozycji , moze ktos sprzedaje znajomy czy cos takiego.bylbym wdzieczny.aha no i tylko d wchodzi w rachube, pozdro i dzieki za odp
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Kierownicę na trojramienna multifunkcyjna z tempomatem wymienisz za około 400 zł. Inne bajery też łatwo dołożysz. Absolutnym minimum powinna być automatyczna klimatyzacja. Bez tego auto trudniej sprzedać a komfort jazdy jest niższy. Kompakt to najtańsza wersja w utrzymaniu, ale nie wiem czy w dieslu. Jeśli trafisz zadbana sztukę to koszty nie będą wysokie. Ale jest to bardzo trudne. Najlepiej ska portfela byłoby dorwać przedlifta z benzynowym R4. Może jedzie słabo, jak na taki samochód ale można takim na LPG śmigać, nie pali zbyt dużo i rzadko się psuje. R6 przy cięciu kosztów Ci nie polecę.
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
Tym, że nie musisz walić non stop pokrętłem w tą i tamtą + jest mniejsza szansa na przeziębienie się.
Ogólnie można niedrogo przerobić manu na aut.. ale to już inna sprawa
- Palec11
- Przyjaciel forum
- Posty: 1944
- Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
- BMW: e46
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
No jak dla mnie klima manuala po prostu szpeci deskę i postarza wnętrze ... A co do praktyczności to hmm... Można powiedzieć że klima automatyczna jest bardziej precyzyjna w doborze temperatury w aucie i automatyczne zamykanie i otwieranie obwodu powietrza też jest na + oczywiście jeśli czujni AUC jest w pełni sprawny i wszystkie czujniki klimy są sprawne i czyste ... Ale szczerze mówiąc bo tylu latach pewnie każdy z nas czujnik AUC ma w stanie takim jaki miał scghost czyli filterek rozpadał się w rękach i nie spełnia swojej funkcji na czujnikach tony kurzu i ta "precyzyjność" klimy automatycznej jest nic nie warta ... I w praktyce różnica w klimie automat a manual to tylko to że tu kręcisz pokrętłami i gorzej to wygląda.
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
Z wyglądem się zgodzę, ale co do reszty, to głupoty pleciesz Palec. Obejrzyj jeszcze raz filmik Ghosta i doinformuj się co wspomniany przez Ciebie czujnik AUC robi . To nie ma nic do rzeczy czy on jest sprawny czy nie jeśli chodzi o utrzymywanie temperatury. Od tego są czujniki temperatury. A Twoja klimatyzacja jest "nieprecyzyjna"? Bo moja po 18 latach nadal wieje by utrzymać taką temperaturę jak zadam, więc nie wiem skąd wysuwasz takie wnioski . No i climatronik nie oznacza, że w ogóle auto będzie wyposażone także w czujnik AUC.
Co do samych ogłoszeń, to ja bym patrzył tylko na ostatnie z nich, ale to głównie dlatego, że compacty mi się nie podobają. Sedan w dieslu, jeśli już koniecznie chcesz auto na ON, to celowałbym w polifta z M47N, bo będzie to troszkę pewniejszy wybór. Co nie oznacza, że trzeba być bardzo ostrożnym, bo można się wpakować w niezłe wydatki. Jak masz niewielki budżet i chcesz jeździć taniej, to może rzeczywiście, tak jak Samniewiemkto proponował, przedlift z małą benzynką (ale nie N42) i gazem? M43 + gaz i może zdzierać asfaltu nie będziesz, ale przynajmniej będzie w miarę tanio i oszczędnie.
Co do samych ogłoszeń, to ja bym patrzył tylko na ostatnie z nich, ale to głównie dlatego, że compacty mi się nie podobają. Sedan w dieslu, jeśli już koniecznie chcesz auto na ON, to celowałbym w polifta z M47N, bo będzie to troszkę pewniejszy wybór. Co nie oznacza, że trzeba być bardzo ostrożnym, bo można się wpakować w niezłe wydatki. Jak masz niewielki budżet i chcesz jeździć taniej, to może rzeczywiście, tak jak Samniewiemkto proponował, przedlift z małą benzynką (ale nie N42) i gazem? M43 + gaz i może zdzierać asfaltu nie będziesz, ale przynajmniej będzie w miarę tanio i oszczędnie.