[E46] Czy e-46 ma ocynkowane blachy ??

Problemy, pytania, porady związane z nadwoziem samochodu, czyli m.in.: lampy, karoseria, wnętrze samochodu
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#21

Post autor: Fala »

U mnie,jak i w kilku innych które widziałem rdza występuje w miejscu pod tymi plastikami na progach, po otworzeniu drzwi je widać.Normalnie tragicznie to wygląda,musiała kiedyś tam woda się dostawać :(
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
Jeronimo
Bywalec forum
Posty: 75
Rejestracja: 30 lis 10, 22:36
BMW: E46 320d Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: London

#22

Post autor: Jeronimo »

Rdza pojawia się z tam ponieważ woda dostaję się przez wygłuszenie gąbkowe drzwi gdzie klej pod wpływem lat traci właściwości i wygłuszenie się odkleja i drugim miejscem są spinki tapicerki w których uszczelka spłaszcza się do minimum a piasek który dostaję się pod te listwy progowe jak i sam plastik który nie został dobrze zaprojektowany pod tym względem powoduję otarcia lakieru na obrzeżach i stąd ta rdza.
Zobacz moje BMW Touring

Obrazek
Fala
Bywalec forum
Posty: 270
Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
BMW: 318i 143 KM
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#23

Post autor: Fala »

A ja myślałem,że kobieta jeździła i zamkami od butów tak powycierała lakier :D Będziesz w PL to mi pokażesz na jakimś spocie ocb może przy :beer: tym razem :good:
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
sysek
Bywalec forum
Posty: 32
Rejestracja: 25 sty 12, 9:39
BMW: E46 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WPR

#24

Post autor: sysek »

Pozwolę sobie odkopać temat ;) Apropo ocynku to w końcu jest czy go nie ma? Bo po tej burzliwej dyskusji nie potrafię wyciągnąć prawidłowych wniosków :P No i co do rdzy to dodam od siebie moje spostrzeżenia - tylne nadkola nie będą rdzewieć jeśli samochód myje się dokładnie. Mycie nie polega na powierzchownym spłukaniu brudu. Ja za każdym razem, pod ciśnieniem myję każdy dostępny szczegół. W nadkolach jak wiadomo lubi się zbierać błoto i to też jest główny winowajca! Błoto w tak szerokich rantach trzyma wilgoć, czego skutkeim jest pozniej ruda. Jak się nie będzie dopuszczać do takiego stanu to i blacha się odwdzięczy ;)
e46driver
Bywalec forum
Posty: 62
Rejestracja: 4 lut 12, 17:48
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#25

Post autor: e46driver »

blachy e46 średniej klasy szału nie robią ale w porównaniu z jakimś oplem czy vw wypadają o niebo lepiej ale gdyby porównać do e38 to porażka
Napisz odpowiedź

Wróć do „Nadwozie”