[E46] Czy e-46 ma ocynkowane blachy ??
-
- Bywalec forum
- Posty: 270
- Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
- BMW: 318i 143 KM
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
U mnie,jak i w kilku innych które widziałem rdza występuje w miejscu pod tymi plastikami na progach, po otworzeniu drzwi je widać.Normalnie tragicznie to wygląda,musiała kiedyś tam woda się dostawać
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
-
- Bywalec forum
- Posty: 75
- Rejestracja: 30 lis 10, 22:36
- BMW: E46 320d Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: London
Rdza pojawia się z tam ponieważ woda dostaję się przez wygłuszenie gąbkowe drzwi gdzie klej pod wpływem lat traci właściwości i wygłuszenie się odkleja i drugim miejscem są spinki tapicerki w których uszczelka spłaszcza się do minimum a piasek który dostaję się pod te listwy progowe jak i sam plastik który nie został dobrze zaprojektowany pod tym względem powoduję otarcia lakieru na obrzeżach i stąd ta rdza.
-
- Bywalec forum
- Posty: 270
- Rejestracja: 27 mar 11, 12:35
- BMW: 318i 143 KM
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
A ja myślałem,że kobieta jeździła i zamkami od butów tak powycierała lakier Będziesz w PL to mi pokażesz na jakimś spocie ocb może przy tym razem
Potrzebujesz podpięcia pod komputer?Pisz do mnie,diagnostyka INPA i kodowanie NCS-Expert.
-
- Bywalec forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 25 sty 12, 9:39
- BMW: E46 328i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: WPR
Pozwolę sobie odkopać temat Apropo ocynku to w końcu jest czy go nie ma? Bo po tej burzliwej dyskusji nie potrafię wyciągnąć prawidłowych wniosków No i co do rdzy to dodam od siebie moje spostrzeżenia - tylne nadkola nie będą rdzewieć jeśli samochód myje się dokładnie. Mycie nie polega na powierzchownym spłukaniu brudu. Ja za każdym razem, pod ciśnieniem myję każdy dostępny szczegół. W nadkolach jak wiadomo lubi się zbierać błoto i to też jest główny winowajca! Błoto w tak szerokich rantach trzyma wilgoć, czego skutkeim jest pozniej ruda. Jak się nie będzie dopuszczać do takiego stanu to i blacha się odwdzięczy