[E46] Czy e-46 ma ocynkowane blachy ??
hahahha jak bede w kraju to zrobie foty samochodowi mojego znajomego między innymi audi a3 on juz nie wie co ma brać do ręki żeby to zeskrobać a co do bmw to moja ma jakoś mnóstwo odprysków i niema nic, oczywiście nie sugeruję że By My Wy jest naj na świecie ale z pewnością lepsza pod tym względem od audi jak dla mnie oczywiście pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 343
- Rejestracja: 17 sty 11, 21:07
- BMW: e46 330d sedan
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: poznań
koledzy spokojnie
rdza może się pojawić nawet na rocznym aucie i nie bardzo rozumiem jak przy wyborze marki auta mozna brać pod uwagę to czy blachy sa ocynkowane czy nie
jeżeli rdza jest dla kogoś problemem to zawsze może sobie wymienić element np klapę aluminiową od volvo albo błotnik plastikowy od trabanta
rdza może się pojawić nawet na rocznym aucie i nie bardzo rozumiem jak przy wyborze marki auta mozna brać pod uwagę to czy blachy sa ocynkowane czy nie
jeżeli rdza jest dla kogoś problemem to zawsze może sobie wymienić element np klapę aluminiową od volvo albo błotnik plastikowy od trabanta
bmw...i wszystko jasne
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 lip 11, 21:11
- BMW: BMW 318Ci E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
Pozwolę sobie włączyć się do dyskusji. Posiadam dwie E46 z 2003. W kombi koroduje wewnętrzna część drzwi (krawendzie drzwi w pobliżu elastycznego zalakierowanego uszczelnienia zagięć blachy poszycia zewnętrzne i wewnętrzne drzwi) ogniska pojawiają się na wszystkich drzwiach w częściach dolnych i bocznych. Pozostałe części blacharskie wolne są absolutnie od korozji. Drugie auto e 46 Coupe brak korozji gdziekolwiek. Znam BMW z korozją tylnego błotnika w miejscu połączenia ze zderzakiem ( nie uszkodzone w kolizji). Tak więc Panowie korozja w naszych BMW jednak występuje i wynika to pewnie z jakości ocynkowania elementów. Przyjrzyjcie się miejscom wchodzenia wiązek elektrycznych w drzwi - tam też pojawia się korozja, w moich autach brak, ale widziełem kilka nie wolnych od tej wady. Świetny samochód z pewnymi wstydliwymi niespodziankami. Pozdrawiam.
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 lip 11, 20:21
- BMW: e46 328
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
Masz racje do tych drzwi. Mam sedana z 98r srebrny. Jedyna korozja jaką znalazłem to tylne lewe drzwi mała kropka przy tym zagięciu blachy. No i standardowo maska od spodu przy nerkach
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 21 mar 11, 9:21
- BMW: Sprzedane. Jest Seat Toledo 1.9 ARL Top Sport
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
E46 ma ocynk ale rdza wcale jej nie omija. Nie musi auto być powypadkowe. Słabe punkty tego modelu to: maska pod nerkami i nad lampami, dolne brzegi drzwi, błotniki (szczególnie tył, w miejscu łączenia ze zderzakiem) i tylna klapa niezależnie czy kombi czy sedan, szczególnie nad listwą z oświetleniem rejestracji. Kupująć e46 zwracać trzeba uwagę na te miejsca. pozdro
-
- Bywalec forum
- Posty: 435
- Rejestracja: 20 cze 11, 23:36
- BMW: E46 330D
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: NSZ
U mnie np wychodzi rdza wokół zamka na klapie bagażnika i to tyle. coupe z 2000r. zastanawiam się czy na wiosnę jak będą mi to robić to czy nie wyjąć całkiem zamka i zrobić na rowno.. bo i tak klape sie z pilota otwiera.. jak myślicie?
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2 lip 11, 20:21
- BMW: e46 328
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
W sumie to zamek jest chyba tylko awaryjnie jak by mechanizm elektryczny się zepsuł. Ale w touringu niema go. Jak dla mnie to jest on niepotrzebny. Jak kupiłem E46 to musiałem WD-40 wpuścić bo nawet nie dało się kluczyka tam włożyć. I podejrzewam że nikt tam go przede mną nie wkładał.