E46 compact 316Ti Tarcze tył MIKODA nacinane i nawiercane, prośba o opinie
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 sie 23, 12:19
- BMW: E46 compact 316Ti
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Zielona góra
- VIN: FW02407
- Płeć:
SIema.
Noszę się z zamiarem wymiany tarcz hamulcowych na początek z tyłu, bo moje są już konkretnie wyżłobione + ręczny nie trzyma mimo regulacji.
No i teraz szukam sobie tarcz nacinanych i nawiercanych które będą dobrze spełniały swoje zadanie, a przy okazji lepiej wyglądały Ma być przede wszystkim bezpiecznie.
Znalazłem taki zestaw na allegro: https://allegro.pl/oferta/tarcze-nawiercane-nacinane-klocki-tyl-bmw-e36-e46-8567572709
I jedni mówią, że są dobre, a inni nie... przychodzę, więc z pytaniem do ekspertów
Ewentualnie może jesteście w stanie polecić coś innego w podobnych pieniądzach.
Noszę się z zamiarem wymiany tarcz hamulcowych na początek z tyłu, bo moje są już konkretnie wyżłobione + ręczny nie trzyma mimo regulacji.
No i teraz szukam sobie tarcz nacinanych i nawiercanych które będą dobrze spełniały swoje zadanie, a przy okazji lepiej wyglądały Ma być przede wszystkim bezpiecznie.
Znalazłem taki zestaw na allegro: https://allegro.pl/oferta/tarcze-nawiercane-nacinane-klocki-tyl-bmw-e36-e46-8567572709
I jedni mówią, że są dobre, a inni nie... przychodzę, więc z pytaniem do ekspertów
Ewentualnie może jesteście w stanie polecić coś innego w podobnych pieniądzach.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1707
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Ręczny to zawsze kwestia okładzin i ich regulacji bądź stanu tarcz ale kotwicznych. Tarcze hamulcowe nie zrobią roboty. Abstrahując od zapytania o podmianę tarcz - zdejmi, oczyść z rudej bęben, przeleć papierem okładziny, poskładaj i wyreguluj jak należy a odzyskasz ręczny.
Co do tarcz Mikoda - nawet tu na grupie znajdziesz temat bardzo aktualny:
https://e46forum.pl/nowe-tarcze-mikoda-gt-piszcza-po-zalozeniu-31784#p283450
Wsnioski wyciągaj sam. Mnie osobiście tarcze nawiercane jakiejkolwiek marki nie przekonują do jazdy codziennej. Moim wyborem jest zestaw ATE powerdisk
https://allegro.pl/oferta/ate-tarcze-pd-klocki-tyl-bmw-3-e36-e46-276mm-11533703991?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=ZGNmZGJiMjItN2JhNy00MjIyLTg2OGMtODkzOWUwZjQxYmZmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=52aeccb3-6de7-41b1-9af3-1c14deedbe46
Alternatywą jest Brembo Max - sam ich jednak nei testowałem:
https://allegro.pl/oferta/tarcze-hamulcowe-tyl-brembo-09-7727-75-09772775-13742063287?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=NGZjZTA4YTAtMzNhNi00OGU0LWI3YzktNDcyNjg2ZjBlZDQ3AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=5c70e1cf-3c95-46fa-a2e6-dedd2815189f
Niestety w cenie Mikody nie dostaniesz niczego z bardziej renomowanych producentów - nie bez powodu
Co do tarcz Mikoda - nawet tu na grupie znajdziesz temat bardzo aktualny:
https://e46forum.pl/nowe-tarcze-mikoda-gt-piszcza-po-zalozeniu-31784#p283450
Wsnioski wyciągaj sam. Mnie osobiście tarcze nawiercane jakiejkolwiek marki nie przekonują do jazdy codziennej. Moim wyborem jest zestaw ATE powerdisk
https://allegro.pl/oferta/ate-tarcze-pd-klocki-tyl-bmw-3-e36-e46-276mm-11533703991?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=ZGNmZGJiMjItN2JhNy00MjIyLTg2OGMtODkzOWUwZjQxYmZmAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=52aeccb3-6de7-41b1-9af3-1c14deedbe46
Alternatywą jest Brembo Max - sam ich jednak nei testowałem:
https://allegro.pl/oferta/tarcze-hamulcowe-tyl-brembo-09-7727-75-09772775-13742063287?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=NGZjZTA4YTAtMzNhNi00OGU0LWI3YzktNDcyNjg2ZjBlZDQ3AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=5c70e1cf-3c95-46fa-a2e6-dedd2815189f
Niestety w cenie Mikody nie dostaniesz niczego z bardziej renomowanych producentów - nie bez powodu
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 9 sie 23, 12:19
- BMW: E46 compact 316Ti
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Zielona góra
- VIN: FW02407
- Płeć:
Dzięki za odpowiedź Tarcze kotwiczne są w stanie niemalże perfekt.
To Mikoda odpada... zastanowię się właśnie nad ATE powerdisk na tył, a na przód wrzucę może Brembo Xtra, bo teraz odkopałem. Nawiercane tylko, wygląda to dobrze i jakościowo myślę, że będzie w porządku
To Mikoda odpada... zastanowię się właśnie nad ATE powerdisk na tył, a na przód wrzucę może Brembo Xtra, bo teraz odkopałem. Nawiercane tylko, wygląda to dobrze i jakościowo myślę, że będzie w porządku
-
- Bywalec forum
- Posty: 1707
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
A co, poza wyglądem, przekonuje Cię do tarcz wierconych? Jesteś przekonany, że właśnie tego potrzebujesz?
-
- Bywalec forum
- Posty: 1707
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Hmm. Czemu tak sądzisz?
Tarcze ATE PD to zwykłe najzwyklejsze tarcze do jazdy na codzień - bez podtekstów sportowych itp. "nieskończony rowek", jak to nazywają, ma za zadanie wyłcznie umożliwić łatwiejsze pozbywanie się poduszki gazowaej oraz oczyszczenie klocka. Ot typowe "lepsze" tarcze do daily. Nie znam ani jednych tarcz wierconych, które nie byłyby skierowane w stronę ich "usportowienia". [edit] zapomniałem, że ate w info o pd wspomina o sportowym wyglądzie...
"zjadłem" już kilka kompletów tarcz ate pd i zdecydowanie mogę je polecić jako dobre, wytrzymałe tarcze. Natomiast w swoich autach w przeszłości miałem również tarcze wiercone. I poza upierdliwym czyszczeniem otworków i mikropęknięciami wokół nich nic innego nie zostało mi w pamięci. Może dla tego, że nigdy sportowo nie jeździłem a kupno oczami nie zawsze jest właściwą drogą.
Tarcze ATE PD to zwykłe najzwyklejsze tarcze do jazdy na codzień - bez podtekstów sportowych itp. "nieskończony rowek", jak to nazywają, ma za zadanie wyłcznie umożliwić łatwiejsze pozbywanie się poduszki gazowaej oraz oczyszczenie klocka. Ot typowe "lepsze" tarcze do daily. Nie znam ani jednych tarcz wierconych, które nie byłyby skierowane w stronę ich "usportowienia". [edit] zapomniałem, że ate w info o pd wspomina o sportowym wyglądzie...
"zjadłem" już kilka kompletów tarcz ate pd i zdecydowanie mogę je polecić jako dobre, wytrzymałe tarcze. Natomiast w swoich autach w przeszłości miałem również tarcze wiercone. I poza upierdliwym czyszczeniem otworków i mikropęknięciami wokół nich nic innego nie zostało mi w pamięci. Może dla tego, że nigdy sportowo nie jeździłem a kupno oczami nie zawsze jest właściwą drogą.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 9960 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 48 Odpowiedzi
- 102388 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Daro330cd
-
- 9 Odpowiedzi
- 2583 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: KucaQ
-
- 18 Odpowiedzi
- 5866 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 1 Odpowiedzi
- 876 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcus330d
-
- 7 Odpowiedzi
- 3722 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 77 Odpowiedzi
- 115634 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adam1003
-
- 11 Odpowiedzi
- 40611 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 2226 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 0 Odpowiedzi
- 943 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polok1906