E46 compact 316ti błędy obd

Wszystko, co dotyczy kodowania E46. NCS Expert, INPA, kody błędów, porady, instrukcje instalacji przy użyciu VMware
Kevin017125698
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 19, 10:55
BMW: E46 compact 316ti N42B18
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: WBAAT51020FW07017

#11

Post autor: Kevin017125698 »

Tak jak pisaliśmy, zrobiłem tak, rozgrzałem auto, dałem mu popracować 5 minut i dodałem gazu, puścił trochę dymka niebieskiego i po kilku sekundach czysto, byłem jeszcze dzisiaj na stacji kontroli pojazdów sprawdzić emisję spalin, przecież jak kat były rozwalony to by wyszło, a wyniki wyszły wzorcowo. Dostałem poradę, żeby wyczyścić przepustnicę benzynką ektrakcyjną, jutro to zrobię i sprawdzę, wyczyszczę błędy i sprawdzę czy się powtórzą. A błąd z czujnikem temperaturowym poziomu oleju to błąd, który pojawia się, jak jest zbyt mało oleju, sam czujnik jest sprawny.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Kevin017125698 pisze: 29 kwie 19, 17:35A błąd z czujnikem temperaturowym poziomu oleju to błąd, który pojawia się, jak jest zbyt mało oleju, sam czujnik jest sprawny.
:shock: krótko mówiąc NIE.
Uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Kevin017125698
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 19, 10:55
BMW: E46 compact 316ti N42B18
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: WBAAT51020FW07017

#13

Post autor: Kevin017125698 »

maniek21112 pisze: 29 kwie 19, 17:42
Kevin017125698 pisze: 29 kwie 19, 17:35A błąd z czujnikem temperaturowym poziomu oleju to błąd, który pojawia się, jak jest zbyt mało oleju, sam czujnik jest sprawny.
:shock: krótko mówiąc NIE.
Uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Dokładnie, diagnosta również powiedział, że uszczelniacze zaworowe na 99%, bo są trzy opcje dojśca oleju do spalania, uszczelniacze zaworowe, uszczelka pod głowicą, pierścienie, z czego wydaje mi się, że ostatnie dwa można wykluczyć, ze zwględu na przebieg, który na 99,9% jest niekręcony i ma 205 tysi
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#14

Post autor: adi3d »

Przebiegiem to się tak nie sugeruj. Jeśli nie wiesz jaki olej był lany od nowości to i pierścienie mogą być w kiepskim stanie. Uszczelniacze są na pewno do wymiany. A dalej się zobaczy jaki to da efekt
Kevin017125698
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 19, 10:55
BMW: E46 compact 316ti N42B18
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: WBAAT51020FW07017

#15

Post autor: Kevin017125698 »

adi3d pisze: 29 kwie 19, 21:20 Przebiegiem to się tak nie sugeruj. Jeśli nie wiesz jaki olej był lany od nowości to i pierścienie mogą być w kiepskim stanie. Uszczelniacze są na pewno do wymiany. A dalej się zobaczy jaki to da efekt
przez ostatnie 10 lat był lany valvoline, a wcześniej był w Niemczech, więc nie wydaje mi się że było aż tak źle
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#16

Post autor: Lashie »

Kevin017125698 pisze: 30 kwie 19, 8:55
adi3d pisze: 29 kwie 19, 21:20 Przebiegiem to się tak nie sugeruj. Jeśli nie wiesz jaki olej był lany od nowości to i pierścienie mogą być w kiepskim stanie. Uszczelniacze są na pewno do wymiany. A dalej się zobaczy jaki to da efekt
przez ostatnie 10 lat był lany valvoline, a wcześniej był w Niemczech, więc nie wydaje mi się że było aż tak źle
W Niemczech wymiana raz na 30 tys, lany castrol, a wszyscy wiemy jak ten olej wyglada po takim przebiegu, może valvo troche wyplukal syf, w najlepszym wypadku tylko uszczelniacze do roboty
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#17

Post autor: adi3d »

Nigdy nie można być pewnym jak wygląda silnik od środka nie rozbierajac go. Można lac super olej a i tak może zebrać się jakiś nagar i przytkać cokolwiek. Pompa oleju też może się zużyć i nie smarować np góry silnika odpowiednio. Czasem głupie ziarenko piasku może coś nabroić.
Kevin017125698
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 19, 10:55
BMW: E46 compact 316ti N42B18
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: WBAAT51020FW07017

#18

Post autor: Kevin017125698 »

No ja nie rozbiorę silnika, bo po pierwsze nie mam kiedy tego zrobić, a po drugie boję się, że nie poskładam go z powrotem.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#19

Post autor: adi3d »

No wiadomo że to nie są proste rzeczy i potrzeba sprzętu do tego. Jak silnik działa to nie ma co drążyć tematu ;p
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kodowanie”