[E46] Cabrio Prośba o analizę błędów (INPA niem.)

Rob4L
Posty: 5
Rejestracja: 10 mar 14, 19:50
BMW: E46 Cabrio 2.0D 150KM
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Wronki

#1

Post autor: Rob4L »

Witam
Niedawno udało mi się połączyć z kompem. Niestety INPA podaje wszystkie błędy w języku angielskim, menu ma po angielsku.. Da się to jakoś zmienić? to podrzucę błędy po angielsku... Przy instalacji wybierałem wersję ANG, na 100%.

Dodam tylko, że zauważyłem 2 problemy w samochodzie, o których pewnie mowa w błędach:
- nie działa PDC (ostatni czujnik nie "pstryka", ale jest sprawny, bo po podłączeniu pod inne gniazdo styka)
- przy podnoszeniu/obniżaniu szyb - wszystkich na raz (kluczykiem albo przyciskiem w środku - cabrio) nie podnoszą się przednie szyby, dodatkowo czasami świrują np. przy resetowaniu ciśnienia w kołach opuściła mi się szyba pasażera

Poniżej podaję błędy które się powtarzają:

Zentralkaroserie

13 Fensterheber: Unterbrechung Einklemmschutzleiste oder Denormierung/Fehler EKS-Elektronik Fahrertuer
Error frequency : 1
statischer Fehler
Errorcode: 0D 21
-------------------------------------------------------------
14 Fensterheber: Unterbrechung Einklemmschutzleiste oder Denormierung/Fehler EKS-Elektronik Beifahrertuer
Error frequency : 1
statischer Fehler
Errorcode: 0E 21
=============================================================

PDC

16 Wandler hinten links
Error frequency : 50
Kurzschluss Versorgungs-/Datenleitung gegen Masse
Leitungsunterbrechung
Fehler momentan vorhanden
=============================================================

i kilka z shadow memory report (nie doczytałem czy błedy z shadow memory mają znaczenie)

Light switch center

62 Nebelschlusslicht (E46/4 > 09/01: Schlusslicht 2 links, E85US > 01/06: zweistufiges Bremslicht links) defekt
Error frequency : 11
Fehler momentan vorhanden

63 Blinker links hinten defekt
Error frequency : 3
Fehler momentan vorhanden

64 Blinker rechts hinten defekt
Error frequency : 10
Fehler momentan vorhanden

Convertible top

112 Unterspannung an Klemme 30
Error frequency : 1
Fehler momentan nicht vorhanden

Adaptive light control

57 Telegramm Geschwindigkeit ungueltig
Error frequency : 3
Fehler momentan vorhanden
Errorcode: 39 6C

58 Telegramm Gierrate ungueltig
Error frequency : 3
Fehler momentan vorhanden
Errorcode: 3A 27

59 Telegram Lenkwinkel ungueltig
Error frequency : 3
Fehler momentan vorhanden

Awatar użytkownika
Rob4L
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!
Zanim zapytasz - POSZUKAJ!

Posty: 12
Dołączenie: 16 Lut 2014 21:25
Moje BMW: Polowanie na E46 320cd.
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#2

Post autor: Młody90 »

pierwsze dwa to chodzi cos o brak wyłącznika bezpieczeństwa zamknięcia szyby w drzwiach kierowcy jak i pasażera, moze chodzi o jakis silownik centralnego czy cos w tym stylu.
PDC - tylny lewy czujnik

co do shadow (błędy cień) można spokojnie je usunąć.
OSA BMW

#3

Post autor: OSA BMW »

Masz namieszane w obu drzwiach z kablami,nie łącza jak trzeba , lub sie zwierają
Przetwornik z tylu z lewej walniety, prasowy kabel jest gdzieś przetarty i dotyka masę
Z PDF to samo
W światłach przeciw mgielnych i światła stop po lewej masz jakiś błąd złe podłączone,albo cos namieszane wystarczy zła masa
Kierunki z tylu po obu stronach niby maja defekt
Czujnik prędkościomierza cos nie halo
lukaszo84
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 27 paź 10, 12:14
BMW: BMW E46 325 Cabrio
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#4

Post autor: lukaszo84 »

Witam
może mi ktoś przetłumaczyć kody błędów (INPA niem.) dodam,że chodzi o cabrio:
100 Hauptsaeule drueckt Spannbuegel nicht in Verdeckkasten,
84 VPUMPE, Kurzschluss nach Masse
OSA BMW

#5

Post autor: OSA BMW »

Masz w słupku zwarcie dlatego dach ma problem ? Jak byś napisał o ci cho było by łatwiej
Młody90
Bywalec forum
Posty: 2279
Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
BMW: 320D M47
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
VIN: KE44253

#6

Post autor: Młody90 »

to drugie to cos ze zwarciem do masy alternatora albo pompy paliwa - jak nie to neich ktos mnie poprawi
lukaszo84
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 27 paź 10, 12:14
BMW: BMW E46 325 Cabrio
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#7

Post autor: lukaszo84 »

Witam,dzieki za odzew:)
sprawa polega na tym iz:podczas otwierania dachu (składania go do schowka) odryglowują się zamki na ramie przedniej szyby i przednia część dachu lekko się unosi,następnie unosi się tylna część dachu oraz pokrywa schowka na dach czyli wszystko do tego momentu działa jak należy,po czym gdy dach ma się już całkowicie złożyć do schowka zatrzymuje się tak jakby nie miał siły się złożyć ale słychać,że pompa pracuje i dopiero jak pomogę mu ręką to dach się chowa.Czasami dach chowa(otwiera się) normalnie bez żadnego problemu.Dodam jeszcze że przy zakładaniu dachu żadnego problemu nie ma.
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#8

Post autor: GUMMISS »

Może jest mechaniczny problem..... skoro pchnięty ręką sue zamknie a sam nie na wystarczającej sily.....

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
lukaszo84
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 27 paź 10, 12:14
BMW: BMW E46 325 Cabrio
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Bialystok

#9

Post autor: lukaszo84 »

chcę również w najbliższym czasie wymienić olej w pompie od dachu może po tym zabiegu dach nie będzie miał "zacięcia" ale szukam dokładnego opisu,fotek jak to zrobić i przy okazji czegoś nie zepsuć,ale ciężko z tematem
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#10

Post autor: GUMMISS »

Na razie popsikaj jakimś WD na wszelkie zawiaski i inne tym podobne, może korozja gdzieś wlazla i zwyczajnie pompa niema sily go zlozyc.....

Wysłane z mojego ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”