[E46} brak wiskozy
-
- Bywalec forum
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 kwie 17, 11:12
- BMW: 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto:
Witam,
Czy w mojej E46 coupe powinno być wisko? Bo nie ma. W dodatku w ECU jest błąd P1622, odnośnie podobno termostatu, ale zauważyłem, że w ogóle wiatrak na chłodnicy się nie załącza nigdy. Nawet jak stoję w korkach. Ale temperatura silnika jest zawsze na 90 stopni na zegarach.
Po oględzinach zauważyłem, że do wiatraka chłodnicy idzie jakaś wtyczka z lewej strony z 4 pinami i trochę wyżej lekko w prawo od niej jest jakaś część, która się rusza, jakby nie przytwierdzona sztywno (jakby jakiś czujnik temperatury) i do tego nie idzie żadna wtyczka a złącze jest. W okolicach tego nie widzę żadnej wtyczki, no chyba, że to coś jest od wiskozy, której nie ma.
Jak to powinno wszystko wyglądać? Wklejam link do fotki:
https://drive.google.com/open?id=0B-OoO ... VRLWmcxelE
Czy w mojej E46 coupe powinno być wisko? Bo nie ma. W dodatku w ECU jest błąd P1622, odnośnie podobno termostatu, ale zauważyłem, że w ogóle wiatrak na chłodnicy się nie załącza nigdy. Nawet jak stoję w korkach. Ale temperatura silnika jest zawsze na 90 stopni na zegarach.
Po oględzinach zauważyłem, że do wiatraka chłodnicy idzie jakaś wtyczka z lewej strony z 4 pinami i trochę wyżej lekko w prawo od niej jest jakaś część, która się rusza, jakby nie przytwierdzona sztywno (jakby jakiś czujnik temperatury) i do tego nie idzie żadna wtyczka a złącze jest. W okolicach tego nie widzę żadnej wtyczki, no chyba, że to coś jest od wiskozy, której nie ma.
Jak to powinno wszystko wyglądać? Wklejam link do fotki:
https://drive.google.com/open?id=0B-OoO ... VRLWmcxelE
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Masz e-wentylator
Wtyczka z 4 kablami to zasilanie i sterowanie , a modol nieprzytwierdzony na stale to czujnik smrodu jak mawiaja niektórzy.
Byc moze modul wentylatora padl , dlatego sie nie kreci , a pion nie oznacza 90 stopni . W e46 pion jest bodajze do 115 stopni.
Jak masz inpe sprobuj aktywowac rozne biegi wentylatora.
Wtyczka z 4 kablami to zasilanie i sterowanie , a modol nieprzytwierdzony na stale to czujnik smrodu jak mawiaja niektórzy.
Byc moze modul wentylatora padl , dlatego sie nie kreci , a pion nie oznacza 90 stopni . W e46 pion jest bodajze do 115 stopni.
Jak masz inpe sprobuj aktywowac rozne biegi wentylatora.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Laczysz sie ze sterownikiem silnika , activate i tam e-blower
Ustawiasz aktywacje w % , sprobuj na 10, 50 i 90%
Jesli nie zadziala i bedzie zapisany blad wentylatora to jest on do wymiany
Ustawiasz aktywacje w % , sprobuj na 10, 50 i 90%
Jesli nie zadziala i bedzie zapisany blad wentylatora to jest on do wymiany
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 4946 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 2 Odpowiedzi
- 1988 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Blade94
-
- 24 Odpowiedzi
- 4036 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariusz_ci