E46 Błąd Lambdareglerabweichung Bank 328i

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
Vespi
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 3 lis 20, 15:16
BMW: E46 Coupé M52tub20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
VIN: JK09050
Lokalizacja: Bydgoszcz

#11

Post autor: Vespi »

Gdziś można znaleźć jaka powinna być prawidłowa masa powietrza dla silnika m52tub20?
Wymieniałem przepływkę i została zamontowana Hella, chciałbym sprawdzić jak się sprawy mają czy działa prawidłowo.
INPA podaje14.5-14.75kg/h
Siumkaj
Bywalec forum
Posty: 52
Rejestracja: 17 paź 20, 13:01
BMW: E46 328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#12

Post autor: Siumkaj »

Vespi pisze: 21 lis 20, 12:15 Gdziś można znaleźć jaka powinna być prawidłowa masa powietrza dla silnika m52tub20?
Wymieniałem przepływkę i została zamontowana Hella, chciałbym sprawdzić jak się sprawy mają czy działa prawidłowo.
INPA podaje14.5-14.75kg/h
Cześć, a miałeś może przed wymianą przepływki problem z falującymi obrotami na zimnym silniku lub błędem Lambdareglerabweichung Bank?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

Vespi pisze: 21 lis 20, 12:15 Gdziś można znaleźć jaka powinna być prawidłowa masa powietrza dla silnika m52tub20?
Wymieniałem przepływkę i została zamontowana Hella, chciałbym sprawdzić jak się sprawy mają czy działa prawidłowo.
INPA podaje14.5-14.75kg/h
Zdecydowanie za dużo, to masa dla v8..powinno być koło 9-10 kg/h po rozgrzaniu bez odbiorników prądu.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
Vespi
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 3 lis 20, 15:16
BMW: E46 Coupé M52tub20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
VIN: JK09050
Lokalizacja: Bydgoszcz

#14

Post autor: Vespi »

Siumkaj pisze: 21 lis 20, 15:23 Cześć, a miałeś może przed wymianą przepływki problem z falującymi obrotami na zimn
Błędu nie pamiętam jaki był.
Obroty falowała na zimnym. Po nocy nie chciał odpalać. Nie mógł utrzymać obrotów i falował.

Po wymianie na Hella jest ok. Pali normalnie, ale są błędy lambd przed katem. Więc wciąż się coś dzieje w dolocie.
Awatar użytkownika
Vespi
Bywalec forum
Posty: 17
Rejestracja: 3 lis 20, 15:16
BMW: E46 Coupé M52tub20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
VIN: JK09050
Lokalizacja: Bydgoszcz

#15

Post autor: Vespi »

maniek21112 pisze: 22 lis 20, 10:16 Zdecydowanie za dużo, to masa dla v8..powinno być koło 9-10 kg/h po rozgrzaniu bez odbiorników prądu.
Sprawdzę jutro na spokojnie, na rozgrzanym i bez odbiorników.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”