[ E46 ] Awaria turbosprężarki Garrett VNT ? regeneracja?

teylor1
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 16 wrz 10, 23:02
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: niemcy
Województwo: dolnośląskie
Miasto: neuss

#31

Post autor: teylor1 »

masz racje nowe to nowe ,koszt oryginalu to okolo 850 eur a dobra regeneracja kolo 600 eur roznica niewielka ,tylko strona tego polskiego dystrybutora to porazka sami nie wiedzieli co pisza ,a wpis o maszynach tylko w japoni zabil mnie na miejscu ,tylko za to nie kupil bym u nich nic ,
rafi274
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 15 paź 15, 14:16
BMW: [E46] BMW 320d ES Touring 2.0 2004
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#32

Post autor: rafi274 »

koszt chra czyli rdzenia turbo to okolo 100 funtów z ebaya uk plus wlasna praca.
Tak apropo:
http://ifotos.pl/z/swxsxhx
Czy ktoś wie które konkretnie numerki muszę brać przy uwadze przy doborze chra?
Czy istotny jets tylko typ/model GT1749V
Czy również numer katalogowy 7790992D ??
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#33

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Model i numer katalogowy również! On jest nawet najważniejszy.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
rafi274
Bywalec forum
Posty: 27
Rejestracja: 15 paź 15, 14:16
BMW: [E46] BMW 320d ES Touring 2.0 2004
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto:

#34

Post autor: rafi274 »

Dzięki wielkie dobrodzieju :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”