e46 330d SYGNALIZACJA SPALONEJ ZAROWKI - Zegary???

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
bomba91
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 16 gru 14, 18:48
BMW: 330d m pakiet
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Goleniow
VIN: FS19627

#1

Post autor: bomba91 »

Witam, problem, może głupi ale denerwujący mnie..

Przy aucie z dwa razy nie świeciło mi podświetlenie rejestracji, na desce nic nie pokazało, tak samo z pozycyjnymi przód, były diody przez które zapalał się kierunek, ale na desce nic nie pokazało.. Dzisiaj jeszcze miałem przygodę, bo padał ostro deszcz i jeden xenon mi zgasł, póżniej musiałem wyłączać i włączać pare razy aż zaskoczył (swoją drogą to kolejny problem z którym nie mogę sobie poradzić, wszystkie kostki czyszczone i psikane kontakt sprayem ) ale wracając, po tym jak xenon gdzieś zamókł i gasl też nie pokazało spalonej żarówki.. Póżniej zrobiłem jeszcze test wyciągając żarówki z tyłu wszystkie w jednej lampie i też nic.. Co może być tego przyczyną?? Kiedy w ogóle powinno pokazać błąd?? od razu? Po odpaleniu ?Może wina zegarów??

Czy ktoś robił kiedyś reset zegarów?? Niby opcja 21 ale nic po tym mi się nie dzieję tylko wychodzi do przegbiegu dziennego itp. Tak ma być ?? Dodam jeszcze ze pare opcji z opisanych na forum też mi tam nie dziala, np test buzera czy temp cieczy chlodzacej.. Czemu podejrzewam zegary?? Mam też problem bo nie pokazuje mi właśnie godziny. Mam wszystkie opcje jak zasieg, temp zew, spalanie itp, ale nie mam zegarka, przełączając manetką mam puste pole..

Mam jeszcze jedno pytanko.. Jak powinny zachowywać się światła w przypadku spalonej żarówki?? Kiedyś słyszałem, że np jak spali się kierunkowskaz prawy to zamiast niego będzie migać prawa postojówka, mowa tu była chyba tylko o tyle, bo z przodu chyba nie da się tego wypatrzyć. Z moich obserwacji jak miałem diody na postojówkach z przodu to jedna głupiała i wtedy na stałe załączał się kierunkowskaz, ale tylko na zgaszonym silniku.. na odpalonym już gasł.. Nie jestem w stanie tego systemu ogarnąć :D

Przy wyciaganiu zarowek z tylnych lamp zgłupiałem
Chodzi mi o to gdzie jaka żarówka powinna być?? U mnie wygląda to tak, że na stop i postój ten z zewnatrz mam jednowłóknową a na postój ten bliżej środka auta mam dwuwłóknową ?? Czy tak powinno być, że zwykla zarowka swieci na postoju lekko a sie zapali STOP to zacznie mocniej?? Zawsze byłem pewien, że jednowłóknowa to świeci jednym światłem, a dwuwłóknowa ma dwie opcje swiecenia... POPRAWCIE MNIE JAK JESTEM W BŁEDZIE.. Wiem, że niby tym steruję CAN no i chyba ten moduł świateł, ale w takim razie po co dwuwłóknowa jest na tym wewnetrznym postoju ?? Czy moze, ktoś dał złe żarówki??
Najlepiej jakby ktoś podesłał wykaz żąrówek...

Przepraszam za zagmatwanie tematu, ale jestem trochę zdezorientowany.. Dziękuje za pomoc :)
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektryka”