[E46 330D 204KM] Moc raz jest, raz nie ma

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#11

Post autor: maniek21112 »

Do nagrywania są programy, wtedy coś widać. Opisz w których momentach ciśniesz do dechy a nie jedzie, czasem jest opóźnienie programu i średnio widać a jakość nagrania nie pomaga wychwycić takie momenty.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
seku145
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 5 gru 15, 23:48
BMW: 330d+
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko

#12

Post autor: seku145 »

Sekundy: 23-38 (od 32s auto nagle zaczęło przy 3tyś obrotach coraz bardziej poprawnie się wkręcać).
oraz 1:08 - 1:23

Nie słyszałem o takim przypadku w BMW, ale jeśli potencjometr przyspieszenia nie działa poprawnie to raczej błąd by jakiś wywaliło ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

Masz screen tego błędu klapek? To tu zapewne jest problem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
seku145
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 5 gru 15, 23:48
BMW: 330d+
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko

#14

Post autor: seku145 »

swirl flap actuator kod błędu 4867

Dodam, że klapki zostały zaślepione w kwietniu, a problem zaczął występować w okolicach sierpnia.

Ciekawa jest jeszcze jedna rzecz - podczas przykręcania nastawnika, został on przykręcony na 2 śruby, przez co przesunął się dosłownie o kilka mm oraz inny kąt sztangi.
Samochód zaczął dużo żwawiej jeździć oraz lag występować rzadziej - najczęściej przy redukcji, sporadycznie podczas normalnej jazdy.
Po powrocie na prawidłowe przymocowanie wszystko wróciło do starego problemu, czyli auto na 10 przyspieszeń 9 razy złapie laga.

edit: Przez te 6 miesięcy od pojawienie się usterki nic się nie zmieniło ani na lepsze, ani na gorsze.
Na chłopski rozum - jeśli to byłaby uszkodzona część mechaniczna to po pół roku uległa by raczej dalszemu uszkodzeniu, przynosząc coraz to gorsze efekty. W moim przypadku nic się nie zmienia.
seku145
Bywalec forum
Posty: 40
Rejestracja: 5 gru 15, 23:48
BMW: 330d+
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Radomsko

#15

Post autor: seku145 »

Problem rozwiązany!
Wystarczyło wgrać nowego zaktualizowanego oryginalnego softa BMW :)
W Niemczech był robiony program, wgrany gotowiec który w pewnym momencie zgłupiał.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”