[E46 330d 2001r.]Jakie sprężyny, amorki

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Dawid0405
Bywalec forum
Posty: 191
Rejestracja: 21 paź 16, 21:39
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GW

#1

Post autor: Dawid0405 »

Witam panowie posiadam E46 330d tourning i takie pytanie do was jakie dać sprężyny i amory na tył oraz przód żeby jeździło się komfortowo ale też żeby nie przechylało na zakrętach ja myślałem nad amorkami sachs a sprężynami lesjofors i tutaj też pytanie o jakiej długości brać żeby nie było za nisko ani za wysoko?
Ostatnio zmieniony 23 paź 16, 21:39 przez Dawid0405, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW - To Styl, Pasja, Miłość i włożone serce a ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie cię na niego nie stać...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#2

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Popraw tytuł na regulaminowy!!!
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: zibi_j1 »

Ja polecam progresywne springi i amory. Wtedy masz sztywno na drodze a komfortowo na wertepach. Masz 330d więc felga minimum 17 cali. Bierz sachs advantage lub monroe reflex do sportowego dostosowania podwozia i springi Eibach Pro Kit. Będziesz pan zadowolony
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Dawid0405
Bywalec forum
Posty: 191
Rejestracja: 21 paź 16, 21:39
BMW: E46 330D
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: GW

#4

Post autor: Dawid0405 »

zibi_j1 pisze:Ja polecam progresywne springi i amory. Wtedy masz sztywno na drodze a komfortowo na wertepach. Masz 330d więc felga minimum 17 cali. Bierz sachs advantage lub monroe reflex do sportowego dostosowania podwozia i springi Eibach Pro Kit. Będziesz pan zadowolony
a co powiesz na sprężyny przód i tył lesjofors progresywne do zawieszenia standard a amory sachs wersja standard bo słyszałem że takie jest połączenie też dobre tylko chcę zaczerpnąć opini kogoś innego i czy na tej zawieszce co ty piszesz auto nie bedzie za nisko?
BMW - To Styl, Pasja, Miłość i włożone serce a ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie cię na niego nie stać...
Obrazek
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#5

Post autor: zibi_j1 »

Nie będzie za nisko. Będzie optymalnie. O tych springsch nic ci nie powiem bo nie miałem z nimi styczności
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
GearMar
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 20 lis 16, 15:39
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#6

Post autor: GearMar »

Co do amorków to polecam Sachsa lub Monroe które miałem poprzednim razem i komfort był na dobrym poziomie, cena względem jakości ogólnie na plus, podobnie zresztą jak Sachsa który mim o wszystko jest częściej wybierany przez Użytkowników. Jaki budżet posiadasz na ten cel, na zakup?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”