E46 330d 184kw , bledy 2550 , 4704 ciezko odpala

kolek895
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 8 maja 11, 13:03
BMW: E46 330D touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#1

Post autor: kolek895 »

Witam, mam problem z samochodem. Auto ciezko odpalalo, wymienilem filtr paliwa , kilka dni odpalala super, po czym znowu trzeba bylo dluzej krecic. Az do momentu gdy juz nie odpalila po przestanej nocy. Odpalilem ja autostartem i pojechalem na komputer, wykazalo bledy 2550 i 4704. Czyli wszystko zwiazane ze zbyt niskim cisnieniem na listwie cr. Na chwile obecna auto odpala rano z dluzszym opoznieniem, gdy silnik sie nagrzeje raz odpali od strzalu a innym razem trzeba kilka razy pokrecic. I teraz pytanie w ktorym miejscu i jak szukac przyczyny, poprostu od czego zaczac? Mieszkam w niemczech i mam dosc tych niemiecko-polskich mechanikow , ktorzy proponuja mi zaczac szukania przyczyny od wyciagniecia wtrskow.
Obrazek
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#2

Post autor: Roki »

Pompka paliwa sprawna ta w zbiorniku i podprogowa?Paliwo się nie cofa?Może być sam czujnik na listwie uszkodzony.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#3

Post autor: Mariusz_E46 »

Pompę progową usłyszysz jak przekręcisz kluczyk, ta w baku jak się kończy też zaczyna hałasować. W teście zegarów masz informacje o ilości paliwa w komorach wiec coś już będziesz wiedział. Jak to nic nie da to podmień czujnik na listwie CR a na początek sprawdź wtyczkę. Gdzieś mi się obiło o głowę że lubią się luzować.
A INPA co pokazuje, korekty na wtryskach ?
kolek895
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 8 maja 11, 13:03
BMW: E46 330D touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#4

Post autor: kolek895 »

Roki pisze:Pompka paliwa sprawna ta w zbiorniku i podprogowa?Paliwo się nie cofa?Może być sam czujnik na listwie uszkodzony.
Obydwie pompy slychac ze pracuja, podprogowa wydaje mi sie ze glosniej chodzi niz wczesniej, ale nie mam pewnosci bo teraz bardziej sie wsluchuje. Tej w baku prawie wogole nie slychac, nie mialem wczoraj czasu zeby ja wyciagnac, ale dalo sie ja dopiero uslyszec bo sciagnieciu siedziska i gumowej oslony. Czy da sie jakos sprawdzic czujnik na listwie, nie mam mozliwosci podmienienia :/
Obrazek
kolek895
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 8 maja 11, 13:03
BMW: E46 330D touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#5

Post autor: kolek895 »

Wyciagnalem dzisiaj pompe z baku, okazalo sie ze pompa prad dostaje , buczy ale nie pompuje paliwa. Jutro jade po nowa i mysle ze wszystko bedzie ok
Obrazek
kolek895
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 8 maja 11, 13:03
BMW: E46 330D touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#6

Post autor: kolek895 »

Problemow ciag dalszy, dzisiaj rano odpalilem samochod z wielkim trudem , pojechalem kupic pompe do zbiornika. Przejechalem z 40 km , silnik sie nagrzal. Wymienilem na miejscu pompe. Samochod odpalil bez najmniejszego problemu, myslalem ze juz wszystko bedzie ok. W pracy wyszedlem na przerwie zobaczyc czy odpali i wszystko bylo w jak najlepszym porzadku. Ale na koniec pracy wsiadam do auta i znowu zonk, musialem dlugo krecic rozrusznikiem zanim odpalila. Zauwazylem ze jak juz sie zagrzeje lepiej odpala, czy moze byc to wina swiec zarowych? Temp na zew +10stopni. I w dodatku na zimnym silniku slychac delikatny stuk w okolicach 3,4 cylindra... Po zagrzaniu stuku nie ma. Wczesniej na kts-ie wyskoczyl blad swiec zarowych. W planach mam sprawdzic cisnienie za i przed filtrem paliwa. Poniewaz przed 2 tyg auto rowniez mialo problem odpalac , zostal wymieniony filtr i zaczela palic od strzalu. Czy jest mozliwosc zeby filtr ponownie sie zabrudzil?
Obrazek
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#7

Post autor: zibi_j1 »

ogarnij swiece/sterownik. Niby silnik powinien odpalić i bez nich, ale różnie to bywa
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#8

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Jak miałeś błąd świecy to wymieniaj, ja właśnie mam podobny problem. Z tym że nie mam kłopotów z rozruchem choć czasem przymuli. Jak by był sterownik to pokazałby błąd wszystkich świeczek więc to świeczki bym wymienił. A nóż to rozwiąże problem.. Dawaj znać jak sytuacja.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
kolek895
Bywalec forum
Posty: 39
Rejestracja: 8 maja 11, 13:03
BMW: E46 330D touring
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#9

Post autor: kolek895 »

No bede musial chyba od tego zaczac, ale jest dziwne to dla mnie bo jeszcze nie ma tak zimno. Dla pewnosci sprawdze jeszcze jutro manometrem cisnienie za pompami. Nie wiem jak dlugo jezdzilem z padnieta pompa w baku, czy moglo to uszkodzic podprogowa?
Obrazek
Awatar użytkownika
Mariusz_E46
Bywalec forum
Posty: 515
Rejestracja: 2 wrz 14, 8:27
BMW: E60 530D
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:

#10

Post autor: Mariusz_E46 »

Wymieniłeś pompę, jedz na kompa i zobacz błędy. Jak dalej masz problem z ciśnieniem na CR to tu szukaj.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”