e46 330CI który gwint wybrać: D2 czy AP

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
marcin_87
Posty: 8
Rejestracja: 29 paź 14, 18:45
BMW: E46 330Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zabkowice

#11

Post autor: marcin_87 »

A Bilstein B14? Szczerze to nie mialem pojecia ze tyle tego jest do e46 a to klopot bo nie wiadomo co wybrac tzn: AP lub Lowtec 9.2 lub bilstein b14 AP z tej trojki jest ponad 1000zl tansze czy warto dolozyc ten tysiac i kupic Lowteca lub B14?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#12

Post autor: MARC »

B14 nie ma komfortu, B16 to "pneumat" który też za wiele od siebie dać nie może chodź kosztuje już dość sporo.

Na prawdę nie ma co kombinować i wybrzydzać tylko brać AP czyli tańsze DTS lub właśnie 9.2 wybór należy do Ciebie, chodź osobiście uważam że DTS będzie dla Ciebie idealny.
marcin_87
Posty: 8
Rejestracja: 29 paź 14, 18:45
BMW: E46 330Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Zabkowice

#13

Post autor: marcin_87 »

Racja bo im dluzej szukam tym bardziej sprawa sie komplikuje :-)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”